Ludzie bez twarzy

Data: 2013-04-20 22:19:27
Autor: jr
Ludzie bez twarzy
Nie ukrywam, ze na tej liscie pojawiam sie pod paroma nickami, lecz zanim to zrobie, sprawdzam, czy takim juz tutaj ktos sie nie posluguje. Powod? Gdy spogladam w lustro, widze wlasna twarz, czasem skacowana, czasem nie, lecz ona jest moja. Dlaczego mialbym kryc sie za czyjas z wlasnymi pogladami?
Podszywacz to potencjalny bolszewik, niezaleznie od jego aktualnych pogladow. Jezeli komus taki sie naprzykrza, proponuje prosta procedure:

1) Wyselekcjonowac podszywki niezaleznie od tego, kogo sie tycza
2) Wyszukac wspolny mianownik (mozna to zrobic nawet wtedy, gdy gnida siedzi na kilku kompach)
3) Wyiskac delikwenta w realu

Nie jestem zwolennikiem przenoszenia do realu prowadzonych na grupach batalii z jednym wyjatkiem: Takiemu chujowi chetnie skopalbym jego bezimienny pysk nie patrzac na to, czy tutaj ze mna sie zgadza, czy nie. Kanalia jest kanalia i tyle.

_bialy

Data: 2013-04-20 15:31:54
Autor: Grzegorz Z.
Ludzie bez twarzy
Dnia Sat, 20 Apr 2013 22:19:27 +0200, jr napisał(a):

Nie ukrywam, ze na tej liscie pojawiam sie pod paroma nickami

Nie pierwszy kretyn i pewnie nie ostatni któremu rzuciło się
na głowę wielonikowe przekonywanie do swoich bredni.

[...]

Weź się pobaw tym swoim chujem jak nie masz co robić...he he he

--
"Ze wszystkiego najbliższy wiary jest, być może, najbardziej zagorzały
ateizm."

Data: 2013-04-20 22:29:02
Autor: Marek Czaplicki
Ludzie bez twarzy

Uzytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:kkutgd$res$1node2.news.atman.pl...

| Ale o co chodzi?

a o to chodzi

_bialy

Data: 2013-04-20 22:33:05
Autor: Marek Czaplicki
Ludzie bez twarzy
Marek Czaplicki pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 20 kwietnia 2013 22:29:

Uzytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisal w wiadomosci

| Ale o co chodzi?

a o to chodzi

_bialy

No i co dalej? :)

Data: 2013-04-20 23:00:08
Autor: jr
Ludzie bez twarzy

Uzytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:kkuu2k$t2d$1node1.news.atman.pl...
| Marek Czaplicki pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 20 kwietnia 2013
| 22:29:

| > |
> [...]
| > |

| No i co dalej? :)

Dalej bedzie jak wyzej. Malo ci tego w realu?

Data: 2013-04-20 23:04:23
Autor: Marek Czaplicki
Ludzie bez twarzy
jr pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 20 kwietnia 2013 23:00:

Dalej bedzie jak wyzej. Malo ci tego w realu?

W jakim realu? Sam piszesz, że występujesz pod kilkoma nickaimi. Uważam, że ludzie którzy tak robią i podszywają się pod innych mają naprawdę problemy, ale ze sobą. :)

Data: 2013-04-21 00:12:30
Autor: jr
Ludzie bez twarzy

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kkuvtb$tjb$1node2.news.atman.pl...

| W jakim realu? Sam piszesz, że występujesz pod kilkoma nickaimi.

Przeszkadza ci to?

 Uważam, że
| ludzie którzy tak robią i podszywają się pod innych

Powiedz mi najpierw Czaplicki, pod kogo ja sie podszywam?

Data: 2013-04-21 00:31:52
Autor: Marek Czaplicki
Ludzie bez twarzy

Czy napisałem, że Ty? Pisałeś o ludziach podszywających się i napisałeś że występujesz pod kilkoma nickami. Ja może nie do końca napisałem o co chodzi? A chciałem napisać "PO CO?". Po jaką cholerę ludzie coś tam wypisują nie pod swoim nickiem, imieniem, nazwiskiem? I po jaką cholerę ludzie przejmują się, że ktoś ma problemy z tym na tyle silne ze piszą o tym na grupie o polityce, zamiast na grupie o problemach psychicznych? Ty żeby coś tam odpowiedzieć podszyłeś się pode mnie. Czy myślisz, że przeżyję wstrząs na wieść o tym, że ktoś pisze pod moim nazwiskiem i imieniem? :)

Data: 2013-04-21 00:34:04
Autor: u2
Ludzie bez twarzy
ktoś pisze pod moim nazwiskiem i imieniem?

nie pierdol czeplik

--
Służba despotyzmowi i fałszowi
To patriotyzm ... wszarzy.

http://telewizjarepublika.pl/

Data: 2013-04-21 01:04:54
Autor: jr
Ludzie bez twarzy

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kkv51c$50c$1node1.news.atman.pl...

| > |
| > |

| Czy napisałem, że Ty?

Powinienes wiedziec co piszesz.

 Pisałeś o ludziach podszywających się i napisałeś że
| występujesz pod kilkoma nickami. Ja może nie do końca napisałem o co chodzi?

Na to wyglada

| A chciałem napisać "PO CO?". Po jaką cholerę ludzie coś tam wypisują nie pod
| swoim nickiem, imieniem, nazwiskiem?

Najpierw zdefiniuj, co nazywasz "swoim nickiem, imieniem, nazwiskiem". Jesli ja wystepuje jako 'mis z okienka', a nikt wczesniej tej ksywki tu nie uzywal, to mam prawo uzywac jako swoja. Nie jest tak?

 I po jaką cholerę ludzie przejmują się,
| że ktoś ma problemy z tym na tyle silne ze piszą o tym na grupie o polityce,
| zamiast na grupie o problemach psychicznych?

Tego juz nie wiem - psychiatra nie jestem.

 Ty żeby coś tam odpowiedzieć
| podszyłeś się pode mnie.

Pod ciebie?
Podpisalem sie wlasnym nazwiskiem!

Data: 2013-04-21 01:12:58
Autor: Marek Czaplicki
Ludzie bez twarzy
jr pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 21 kwietnia 2013 01:04:

 Ty żeby coś tam odpowiedzieć
| podszyłeś się pode mnie.

Pod ciebie?
Podpisalem sie wlasnym nazwiskiem!

To brawo. Więc jest nas już dwóch na grupie. Czy jesteśmy spokrewnieni? Skąd pochodzisz?

Data: 2013-04-21 01:24:02
Autor: jr
Ludzie bez twarzy

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kkv7ee$78r$1node1.news.atman.pl...

| To brawo. Więc jest nas już dwóch na grupie.

Dlaczego dwoch?

Data: 2013-04-21 01:32:29
Autor: Marek Czaplicki
Ludzie bez twarzy
jr pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 21 kwietnia 2013 01:24:

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości

| To brawo. Więc jest nas już dwóch na grupie.

Dlaczego dwoch?

Znasz więcej na grupie Marków Czaplickich?

Data: 2013-04-21 01:34:52
Autor: u2
Ludzie bez twarzy

http://www.youtube.com/watch?v=C648sopLG1I

Data: 2013-04-21 01:39:19
Autor: jr
Ludzie bez twarzy

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kkv8j0$8ef$1node1.news.atman.pl...

| > |

| > |

| Znasz więcej na grupie Marków Czaplickich?

Zlituj sie Czaplicki! Czy ja sie nazywam Czaplicki?

Data: 2013-04-21 08:38:33
Autor: Marek Czaplicki
Ludzie bez twarzy
jr pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 21 kwietnia 2013 01:39:

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości

| > |

| > |

| Znasz więcej na grupie Marków Czaplickich?

Zlituj sie Czaplicki! Czy ja sie nazywam Czaplicki?

A dowodzie masz napisane mniej więcej tak "_biały". Piszesz, że gdybyś w realu spotkał jakiegoś takiego to, rękoczyny. Jak byś mu udowodnił że  masz do tego prawo skoro występujesz jako dwie literki "jr"? Wyjaśnię jak ja rozumuję na temat różnych "strachliwych": po pierwsze, że są przestraszeni. Był kiedyś na grupie niejaki Andrzej, chyba. Rozpisywał się szeroko o kwestiach narodowości itd... Tylko po jakimś czasie rozpisywał się szeroko o swych problemach ze swą osobą, chciał aby jakiś grupowicz wyjął mu z głowy to co sobie sam nawsadzał. Poważnie. Inni znowusz pisali o agentach, spiskach, zamachach itp... Ja wiem że w pewnych środowiskach jest to popularny temat, ale środowiska te robią kasę sprzedając swe wypociny na te tematy w kioskach. Po prostu znaleźli nisze rynkową i zaspokajają potrzebę niektórych na bardzo proste wyjaśnienie świata. No i nie muszą się wysilać co do wymyślania tematu bo mają parę opracowanych i "młócą słomę".
Co do tego co napisałeś o różnych "wielokrotnych" i "podszywaczach"? Uważam, nie należy ich brać na poważnie. Ot "dzieci Neo" od neostrady. Mają dużo czasu, rentki, jakieś tam emeryturki i smarują co popadnie. A  że w realu nikt nie chce ich słuchać to od razu widać i w sieci. :)

Data: 2013-04-21 17:03:42
Autor: jr
Ludzie bez twarzy
| Co do tego co napisałeś o różnych "wielokrotnych"

Nic nie pisalem o zadnych 'wielokrotnych'. Nie przeszkadzaja mi ludzkie ksywki, chocby ktos mial ich wiele.

 i "podszywaczach"? Uważam,
| nie należy ich brać na poważnie.

Tu wlasnie sie roznimy. Podszywanie sie pod czyjes nazwisko lub chociazby nicka uwazam za wstep do bolszewizmu. To zawlaszczanie czyjejs osobowosci. To niszczenie elementarnego zaufania, z jakim czlowiek przychodzi na grupe.

 Ot "dzieci Neo"

Gowno mnie obchodzi, czyje to dzieci. Skopalbym im ryje.

Data: 2013-04-21 17:20:02
Autor: jr
Ludzie bez twarzy
Jak byś mu udowodnił że  masz
| do tego prawo skoro występujesz jako dwie literki "jr"?

Przeszkadzaja ci te literki? Uzywales ich tutaj przede mna?

Data: 2013-04-21 07:53:11
Autor: Trybun
Ludzie bez twarzy
W dniu 2013-04-20 22:19, jr pisze:
[...]

Ty Jacek to się od bolszewików od**dol.. Nie jesteś godny wymieniać ich imienia. A co do tego podszywacza - to on cel ma jeden - najwyraźniej chce rozwalić grupę. Jest to najprawdopodobniej ten sam osobnik który kasował posty użytkowników. Teraz ta najnowsza metoda wydaje się być skuteczniejsza, nikt nowy zaglądając tu na psp widząc takie bełkoty i wklejanie na okrągło tego samego, na pewno nie przystąpi do dyskusji.

Data: 2013-04-21 17:15:16
Autor: jr
Ludzie bez twarzy

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kkvusb$poc$2node2.news.atman.pl...

| Ty Jacek to się od bolszewików od**dol.. Nie jesteś godny wymieniać ich
| imienia.

:-DDD

 A co do tego podszywacza - to on cel ma jeden - najwyraźniej
| chce rozwalić grupę.

Chce, czy nie, tak wlasnie czyni.

 Jest to najprawdopodobniej ten sam osobnik który
| kasował posty użytkowników.

Na jedno wychodzi. Kasowanie czyjegos postu to zawlaszczanie jego konta - czyli bolszewizm.

 Teraz ta najnowsza metoda wydaje się być
| skuteczniejsza, nikt nowy zaglądając tu na psp widząc takie bełkoty i
| wklejanie na okrągło tego samego, na pewno nie przystąpi do dyskusji.

No coz... pl.sci.historia postanowila bronic sie przez moderowanie. Efekt jest taki, ze tamta grupa dogorywa (dwa posty na miesiac). Obcowanie ze smietnikiem to polska cena, jaka placimy za wolnosc.

Ludzie bez twarzy