Ludzie bez twarzy

Data: 2013-04-21 07:53:11
Autor: Trybun
Ludzie bez twarzy
W dniu 2013-04-20 22:19, jr pisze:
Nie ukrywam, ze na tej liscie pojawiam sie pod paroma nickami, lecz zanim to
zrobie, sprawdzam, czy takim juz tutaj ktos sie nie posluguje. Powod? Gdy
spogladam w lustro, widze wlasna twarz, czasem skacowana, czasem nie, lecz ona
jest moja. Dlaczego mialbym kryc sie za czyjas z wlasnymi pogladami?
Podszywacz to potencjalny bolszewik, niezaleznie od jego aktualnych pogladow.
Jezeli komus taki sie naprzykrza, proponuje prosta procedure:

1) Wyselekcjonowac podszywki niezaleznie od tego, kogo sie tycza
2) Wyszukac wspolny mianownik (mozna to zrobic nawet wtedy, gdy gnida siedzi na
kilku kompach)
3) Wyiskac delikwenta w realu

Nie jestem zwolennikiem przenoszenia do realu prowadzonych na grupach batalii z
jednym wyjatkiem: Takiemu chujowi chetnie skopalbym jego bezimienny pysk nie
patrzac na to, czy tutaj ze mna sie zgadza, czy nie. Kanalia jest kanalia i
tyle.

_bialy

Ty Jacek to się od bolszewików od**dol.. Nie jesteś godny wymieniać ich imienia. A co do tego podszywacza - to on cel ma jeden - najwyraźniej chce rozwalić grupę. Jest to najprawdopodobniej ten sam osobnik który kasował posty użytkowników. Teraz ta najnowsza metoda wydaje się być skuteczniejsza, nikt nowy zaglądając tu na psp widząc takie bełkoty i wklejanie na okrągło tego samego, na pewno nie przystąpi do dyskusji.

Data: 2013-04-21 17:15:16
Autor: jr
Ludzie bez twarzy

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kkvusb$poc$2node2.news.atman.pl...

| Ty Jacek to się od bolszewików od**dol.. Nie jesteś godny wymieniać ich
| imienia.

:-DDD

 A co do tego podszywacza - to on cel ma jeden - najwyraźniej
| chce rozwalić grupę.

Chce, czy nie, tak wlasnie czyni.

 Jest to najprawdopodobniej ten sam osobnik który
| kasował posty użytkowników.

Na jedno wychodzi. Kasowanie czyjegos postu to zawlaszczanie jego konta - czyli bolszewizm.

 Teraz ta najnowsza metoda wydaje się być
| skuteczniejsza, nikt nowy zaglądając tu na psp widząc takie bełkoty i
| wklejanie na okrągło tego samego, na pewno nie przystąpi do dyskusji.

No coz... pl.sci.historia postanowila bronic sie przez moderowanie. Efekt jest taki, ze tamta grupa dogorywa (dwa posty na miesiac). Obcowanie ze smietnikiem to polska cena, jaka placimy za wolnosc.

Ludzie bez twarzy