"Ludzie chcą kupować to my chcemy pracować"

Data: 2010-12-25 03:40:14
Autor: Grzegorz Z.
"Ludzie chcą kupować to my chcemy pracować"
Proszę was o jedno - nie twierdzicie że to wina ateistów, albo że to
ateiści te zakupy robią, dobrze?

ps. Heniu - ja po paru latach dałem sobie spokój z woreczkami, ty daj sobie
spokój z tym jajeczkiem.

====================

Patrząc na ruch w marketach Wigilia to dzień jak co dzień, a nawet lepszy.
- Dziś jest ostatnia chwila, żeby jakieś produkty dobrać, których brakuje -
wyjaśnia jedna z klientek sklepu. Dlatego sklepowi giganci tacy jak Tesco,
który w Wigilię zamknął się najpóźniej - bo o godz. 17 - tłumaczą, że muszą
pracować, bo ludzie chcą kupować.

- W Wigilię obroty są jak w sobotę przedświąteczną, czyli do absolutnego
szczytu - mówi Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska.

http://www.tvn24.pl/-1,1687274,0,1,otwarte-sklepy-w-wigilie-klient-nasz-pan,wiadomosc.html

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

"Ludzie chcą kupować to my chcemy pracować"