Ludzie, czemu wy nie migacie

Data: 2011-10-05 09:43:42
Autor: J.F
Ludzie, czemu wy nie migacie

No wlasnie - jade sobie, ciezarowka mignela, a kawalek dalej krzeselko, stoliczek, parasolka i pani z pudelkiem.

Dziekuje kierowcy ciezarowki. Ale reszta co ?

Co wy:
a) migac sie boicie ?
b) w glebi serca lubicie jezdzic powoli i nienawidzicie piratow,
c) uwazacie ze lepiej wystawic 100 mandatow i zlapac 1 pijanego ?
d) kupiliscie sobie CB i myslicie "a inni niech tez sobie kupia"

?

J.

Data: 2011-10-05 09:57:42
Autor: Myjk
Ludzie, czemu wy nie migacie
Wed, 5 Oct 2011 09:43:42 +0200, J.F
a) migac sie boicie ?

Nie boicie. Migamy przecież, np. gdy ktoś:
1. nie ma włączonych świateł dziennych/mijania
2. ma włączone drogowe, lub oślepia światłami mijania
3. wymusza pierwszeństwo

b) w glebi serca lubicie jezdzic powoli i nienawidzicie piratow,
c) uwazacie ze lepiej wystawic 100 mandatow i zlapac 1 pijanego ?

Nie rozumiecie co do nas piszecie... ;P

d) kupiliscie sobie CB i myslicie "a inni niech tez sobie kupia"

Kupiliście, ale mało używamy, bo straszne tam bydło i słuchać się tego nie daje. --
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player
http://xcarlink.pl

Data: 2011-10-05 10:07:44
Autor: MZ
Ludzie, czemu wy nie migacie
W dniu 2011-10-05 09:43, J.F pisze:

No wlasnie - jade sobie, ciezarowka mignela, a kawalek dalej krzeselko,
stoliczek, parasolka i pani z pudelkiem.

Dziekuje kierowcy ciezarowki. Ale reszta co ?

Ale czekaj, bo nie rozumiem: jakie zagrożenie niosła w sobie pani z
pudelkiem przy stoliczku z parasolką? Rozstawiła się na pasie ruchu?
Pudelek rzucał się pod samochody? Nie przesadzasz aby...?

--
MZ
OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

Data: 2011-10-05 02:27:36
Autor: Czarek Daniluk
Ludzie, czemu wy nie migacie
On 5 Paź, 10:07, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> wrote:
W dniu 2011-10-05 09:43, J.F pisze:

> No wlasnie - jade sobie, ciezarowka mignela, a kawalek dalej krzeselko,
> stoliczek, parasolka i pani z pudelkiem.

> Dziekuje kierowcy ciezarowki. Ale reszta co ?

Ale czekaj, bo nie rozumiem: jakie zagro enie nios a w sobie pani z
pudelkiem przy stoliczku z parasolk ? Rozstawi a si na pasie ruchu?
Pudelek rzuca si pod samochody? Nie przesadzasz aby...?

Musieć Pani pilnowała pudełka na trójnogu ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-10-05 13:03:34
Autor: MZ
Ludzie, czemu wy nie migacie
W dniu 2011-10-05 11:27, Czarek Daniluk pisze:

Musieć Pani pilnowała pudełka na trójnogu ;)

Jak rany to oni teraz z parasolami się rozstawiają??? Świat się kończy:)
A czy aby parasol opisany odpowiednio i żółty?

Data: 2011-10-05 15:16:41
Autor: J.F
Ludzie, czemu wy nie migacie
Użytkownik "MZ"  napisał w wiadomości
W dniu 2011-10-05 11:27, Czarek Daniluk pisze:
Musieć Pani pilnowała pudełka na trójnogu ;)

A nie. Pudelko stalo na stoliku, a stolik mial 4 nogi :-)

Jak rany to oni teraz z parasolami się rozstawiają??? Świat się kończy:)

No wiesz, slonce swieci, deszcz pada, pudelko drogie, a i nie wiadomo czy atest GUM pozwala na podgrzanie przez slonce - wiec parasol to dobry pomysl, o ile zgodny z przepisami  :-)

A czy aby parasol opisany odpowiednio i żółty?

A zolty. Tzn to jakis ogodowo/plazowy, w kolorze wielokolorowym z dominacja ciemnej zolci czy jasnego brazu - mialem wazniejsze rzeczy do pilnowania niz przypatrywanie sie parasolowi :-)

J.

Data: 2011-10-05 21:45:28
Autor: Marek Dyjor
Ludzie, czemu wy nie migacie
Czarek Daniluk wrote:
[...]

pudelek na trójnogu...  zgłosić do TOZu trzeba

Data: 2011-10-05 10:08:17
Autor: Artur Maśląg
Ludzie, czemu wy nie migacie
[...]

A czego tu się bać? Migam jak ktoś nie ma włączonych świateł, oślepia,
bądź jak komuś ustępuję, co nie wynika wprost z przepisów, a zwyczajnej
kultury drogowej.

b) w glebi serca lubicie jezdzic powoli i nienawidzicie piratow,

Lubię spokojną jazdę, a piratów owszem, nie lubię.

c) uwazacie ze lepiej wystawic 100 mandatow i zlapac 1 pijanego ?

????

d) kupiliscie sobie CB i myslicie "a inni niech tez sobie kupia"

Jak chcą to niech kupują. Mam od przynajmniej 20 lat i świetnie mi
służy - na urlopie przy jeździe w kilka pojazdów. Resztę roku
najczęściej milczy. Parę miesięcy temu włączyłem mojego Alana 18
i okazało się, że wyzionął częściowo ducha. Miałem go oddać do naprawy,
ale jakoś zawsze mam coś ważniejszego do roboty, a nowe CB i tak
kupiłem. Zobaczymy, czy przeżyje kolejne pół roku na sucho :)

Data: 2011-10-05 11:16:58
Autor: J.F
Ludzie, czemu wy nie migacie
Użytkownik "Artur Maśląg"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j6h39j$d4g$1@inews.gazeta.pl...
a) migac sie boicie ?

A czego tu się bać? Migam jak ktoś nie ma włączonych świateł, oślepia,
bądź jak komuś ustępuję, co nie wynika wprost z przepisów, a zwyczajnej
kultury drogowej.

Uwazaj - bo ustawa przewiduje calkiem odwrotne uzywanie swiatel :-)
Ty pomyslisz "o mnie puszcza", a on powie "to znaczylo gdzie sie pchasz baranie, ja mam pierwszenstwo, stoj i czekaj"

b) w glebi serca lubicie jezdzic powoli i nienawidzicie piratow,
Lubię spokojną jazdę, a piratów owszem, nie lubię.

OK, ty nie lubisz, wielokrotnie deklarowales.

c) uwazacie ze lepiej wystawic 100 mandatow i zlapac 1 pijanego ?
????

No byli tacy co twierdzi "ja bede ostrzegal przed patrolem a tam moze pijak jechac, albo zlodziej i go nie zlapia !".

J.

Data: 2011-10-05 11:33:07
Autor: Artur Maśląg
Ludzie, czemu wy nie migacie
W dniu 2011-10-05 11:16, J.F pisze:
[...]

Serio? A gdzie ustawa o tym mówi?

Ty pomyslisz "o mnie puszcza", a on powie "to znaczylo gdzie sie pchasz
baranie, ja mam pierwszenstwo, stoj i czekaj"

To chyba interpretacja dość dowolna. Znaczy ja wiem, że niektórzy to
w dowolny sposób będę manifestować swoje teoretyczne prawa, które
często tylko w ich umysłach istnieją.

b) w glebi serca lubicie jezdzic powoli i nienawidzicie piratow,
Lubię spokojną jazdę, a piratów owszem, nie lubię.

OK, ty nie lubisz, wielokrotnie deklarowales.

Podejrzewam, że nie tylko ja, do tego nie jest to tylko wirtualna
deklaracja.

Jest w tym sporo racji.

Data: 2011-10-05 11:56:56
Autor: J.F
Ludzie, czemu wy nie migacie
[...]

Art. 29.

1. Kierujący pojazdem może używać sygnału dźwiękowego lub świetlnego, w razie gdy zachodzi konieczność ostrzeżenia o niebezpieczeństwie.

[...]

Jakbys jednak widzial kierowce pchajacego sie tam gdzie nie powinien, to jak mu przekazesz że nie powinien tego robić ?
patrz art 29 :-)

Po czym zaplac uczciwie mandat jesli policjant po wpuszczeniu jakiegos delikwenta stwierdzi ze
2. Zabrania się:

1) nadużywania sygnału dźwiękowego lub świetlnego;

[...]

Na razie jeszcze nie pisales ze zawsze jak pirata widzisz to dzwonisz na policje i sluzysz nagraniem :-)

[...]

Troche jest, ale proporcje pewnie nie lepsze niz zapisalem :-)

J.

Data: 2011-10-05 12:16:51
Autor: Myjk
Ludzie, czemu wy nie migacie
Wed, 5 Oct 2011 11:56:56 +0200, J.F
Art. 29.
1. Kierujący pojazdem może używać sygnału dźwiękowego lub świetlnego, w razie gdy zachodzi konieczność ostrzeżenia o niebezpieczeństwie.

O proszę, jednak znalazłeś odpowiedź na swoje pytanie! :P

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-10-05 12:48:40
Autor: J.F
Ludzie, czemu wy nie migacie
UĹźytkownik "Myjk"  napisał w wiadomości grup
[...]

Alez ja zawsze ostrzegam o niebezpieczenstwie.
Miejsce jest widac niebezpieczne, skoro pilnuja dodatkowo,  jedzie ktos szybko, a ten przed nim bedzie wkrotce gwaltownie hamowal, ludzie wyskakuja gwaltownie na droge i machaja - trzeba ostrzec :-)

J.

Data: 2011-10-05 12:47:42
Autor: Artur Maśląg
Ludzie, czemu wy nie migacie
W dniu 2011-10-05 11:56, J.F pisze:
[...]

No cóż, tutaj ustawa tylko wyraźne wskazuje, jak można się zachowywać
w sytuacjach związanych z niebezpieczeństwem.

[...]

Zależy od sytuacji.

Po czym zaplac uczciwie mandat jesli policjant po wpuszczeniu jakiegos
delikwenta stwierdzi ze
2. Zabrania się:

1) nadużywania sygnału dźwiękowego lub świetlnego;

Niech mnie szanownie cmoknie. Gdyby się taki trafił to niech udowadnia
w sądzie, że danie komuś wyraźnego znaku, że może pojechać jest
nadużywaniem sygnału świetlnego.

[...]

Zdaje się, że od nielubienia do nagrywania i dzwonienia na policję
przy każdej najmniejszej okazji droga daleka.

[...]

Wiesz, czasy kiedy ostrzegało się przed milicją to już dawno dla mnie
minęły. Do tego ja mogę kogoś "omrygać" na okoliczność suszarkowych
(których to w zasadzie od lat nie widuję) jeżeli oni robią sobie
łapankę na zasadzie rzezi niewiniątek, ale raczej nie tak jak teraz,
kiedy trafia się dość duża ilość baranów mających w poważaniu mnie
(nie tylko zresztą) i przepisy. Nie jestem złośliwy, ale nie taki
jeden z drugim myśli, a jak nie,to niech łaskawie spotka się z
konsekwencjami swych zachowań. Może się jeden z drugim zreflektuje
na drugi raz...

Data: 2011-10-05 12:59:07
Autor: Karolek
Ludzie, czemu wy nie migacie
W dniu 2011-10-05 12:47, Artur Maśląg pisze:
[...]

A pkt. 2 Art. 29 to pies.
Moze przeczytaj ta ustawe i nie udawaj ze nie widzisz co tam jest napisane.

[...]

O, uwazasz, ze ty mozesz sobie wybierac przepisy do ktorych sie bedziesz stosowal, a do ktorych nie, a inni tego nie moga?
Ciekawe myslenie...

[...]

No jak widac ty tez masz w powazaniu te przepisy... jestes baranem? oczywiscie ze tak.

Nie jestem złośliwy,

Nie, w ogole :P

ale nie taki
jeden z drugim myśli, a jak nie,to niech łaskawie spotka się z
konsekwencjami swych zachowań. Może się jeden z drugim zreflektuje
na drugi raz...

Moze za to "omryganie" tez cie kiedys dupna :>
Ale nie to zebym byl zlosliwy.

--
Karolek

Data: 2011-10-05 13:03:10
Autor: J.F
Ludzie, czemu wy nie migacie
[...]

Tym niemniej nie zdziw sie jak ktos z glownej ci mignie, potem w ciebie przywali i wszyscy powiedza ze mial racje - najpierw cie ostrzegl zebys nie probowal wyjezdzac bo miejsca za malo,  a ty i tak wyjechales i miejsca zabraklo  :-)

Po czym powoli ten mily zwyczaj zaniknie :-)

[...]

Skoro sie zabrania, to zabrania, a skoro mozna w razie niebezpieczenstwa, to mozna w razie niebezpieczenstwa, a tu zadnego nie ma  :-)

[...]

Dlatego ta deklaracja jest dosc wirtualna :-)

[...]

Sa, sa. W zasadzie ostatnio czesciej widuje niz dawniej, ale to SM sie uaktywnila.

łapankę na zasadzie rzezi niewiniątek, ale raczej nie tak jak teraz,
kiedy trafia się dość duża ilość baranów mających w poważaniu mnie
(nie tylko zresztą) i przepisy.

Ale przepraszam - co ma do tego milicja z pierwszego zdania ?
Za komuny to nie wstyd bylo przepisy lamac, czy to chwalebna forma walki z ustrojem ? :-)

Nie jestem złośliwy, ale nie tak
jeden z drugim myśli, a jak nie,to niech łaskawie spotka się z
konsekwencjami swych zachowań. Może się jeden z drugim zreflektuje
na drugi raz...

Mnie sie tam czasem marzy tir z naprzeciwka, jak widze jak niektorzy wyprzedzaja. Ale jak na zlosc nie pojawia sie :-)

J.

Data: 2011-10-05 13:19:47
Autor: Artur Maśląg
Ludzie, czemu wy nie migacie
W dniu 2011-10-05 13:03, J.F pisze:
Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
(...)
[...]

Dobrze, dobrze. Ja wiem, ze idiotów nie sieją i uważać trzeba.

Po czym powoli ten mily zwyczaj zaniknie :-)

Jakoś nie zanika, a wręcz przeciwnie.

[...]

Zabrania się naużywania - reszta jak wcześniej.

niebezpieczenstwa, to mozna w razie niebezpieczenstwa, a tu zadnego nie
ma :-)

W PoRD nie ma wielu rzeczy, które wolno/należy zrobić i nigdy nie
będzie.

Dlatego ta deklaracja jest dosc wirtualna :-)

Wręcz przeciwnie.

[...]

Zdaje się, że wręcz przeciwnie - SM się ukróciło ostatnimi czasy,
zresztą niech sobie wystawiają te FR na mieście. Suszyć im nie wolno.

Ale przepraszam - co ma do tego milicja z pierwszego zdania ?

Czasy proszę kolegi.

Za komuny to nie wstyd bylo przepisy lamac, czy to chwalebna forma walki
z ustrojem ? :-)

Bez jaj. Trochę inne realia były, nie była to też żadna walka z
ustrojem wprost. Nie wiem ile Ty pamiętasz, ale potrafili sobie
niezłe suszarkowanie robić z krzaków i wcale nie byli chętni do
wystawiania mandatów.

Mnie sie tam czasem marzy tir z naprzeciwka, jak widze jak niektorzy
wyprzedzaja. Ale jak na zlosc nie pojawia sie :-)

Czasem się pojawia, niestety giną nie tylko faktyczni sprawcy
wypadków...

Data: 2011-10-05 14:15:39
Autor: J.F
Ludzie, czemu wy nie migacie
[...]

W tym przypadku to nie wiem czy nalezy pisac o idiotach, skoro to w zasadzie w ustawie napisane :-)
Nie zna sie przepisow, zle interpretuje sygnaly - kto tu jest idiota ? :-)

[...]

Moze w Ustce, ale w ciagu ostatnich dwoch tygodni widzialem dwa razy SM we wrocku, raz policje oraz w/w przypadek.
Norma dawniej niemal roczna.  Akcja "pazdziernik" ?

zresztą niech sobie wystawiają te FR na mieście. Suszyć im nie wolno.

Zadna roznica jak dla mnie.

[...]

Realia byly akurat takie same - zapierd* sie przez wies, a potem pretensje do funkcjonariuszy, zamiast pomyslec o tych biednych dzieciach ktore noca chodza do szkoly, o tych furmankach ktore nie moga z zagrody wyjechac itp.

Nie wiem ile Ty pamiętasz, ale potrafili sobie
niezłe suszarkowanie robić z krzaków

A teraz to niby nie ? W/w cztery przypadki to tez jakos tak sprytnie za krzakiem schowane.
Formalnie to nawet nie, ale SM korzysta ze sprzetowych mozliwosci, trojnog odsuniety od drogi, jedziesz sobie, z boku krzaki i nagle widzisz ze krzaki sie koncza a na pustym miejscu jakies pudlo stoi.

Hm, trzeba by instrukcje poczytac, moze cos pisza o kacie ustawienia :-)

i wcale nie byli chętni do wystawiania mandatów.

Ludzcy byli, wykazywali sie zrozumieniem ... a w koncu wolisz 500 zl z punktami czy 50 zl bez punktow ? :-)

Mnie sie tam czasem marzy tir z naprzeciwka, jak widze jak niektorzy
wyprzedzaja. Ale jak na zlosc nie pojawia sie :-)
Czasem się pojawia,

Ale to chyba bardzo rzadko, bo ja nie zauwazylem :-)

J.

Data: 2011-10-05 14:33:28
Autor: Artur Maśląg
Ludzie, czemu wy nie migacie
W dniu 2011-10-05 14:15, J.F pisze:
[...]

Ale co jest w tej ustawie napisane?

Nie zna sie przepisow, zle interpretuje sygnaly - kto tu jest idiota ? :-)

To już Twoja wolna interpretacja.

[...]

Może zmieniłeś okulary, albo zaczęli pilnować jednak bardziej w mieście?

zresztą niech sobie wystawiają te FR na mieście. Suszyć im nie wolno.

Zadna roznica jak dla mnie.

Dla mnie zasadnicza.

[...]

Ja wiem, że można wszystko sprowadzić do absurdu, ale ja zdecydowanie
nie pisałem o takich sytuacjach.

Nie wiem ile Ty pamiętasz, ale potrafili sobie
niezłe suszarkowanie robić z krzaków

A teraz to niby nie ?

Oczywiście, że nie.

[...]

Przecież to zabudowany, więc o co chodzi.

Hm, trzeba by instrukcje poczytac, moze cos pisza o kacie ustawienia :-)

No pewnie.

i wcale nie byli chętni do wystawiania mandatów.

Ludzcy byli, wykazywali sie zrozumieniem ... a w koncu wolisz 500 zl z
punktami czy 50 zl bez punktow ? :-)

Jasne. Taki rodzaj relatywizmu.

Mnie sie tam czasem marzy tir z naprzeciwka, jak widze jak niektorzy
wyprzedzaja. Ale jak na zlosc nie pojawia sie :-)
Czasem się pojawia,

Ale to chyba bardzo rzadko, bo ja nie zauwazylem :-)

Jak sam tu kiedyś powoływałeś się na statystykę (czym mi udowadniałeś,
że nie mogłem mieć okazji tyle razu czegoś tam widzieć) to powinieneś
wiedzieć, że bardzo prawdopodobnym jest, że tego nigdy nie zobaczysz
na żywo.

Data: 2011-10-06 21:10:54
Autor: jerzu
Ludzie, czemu wy nie migacie
On Wed, 5 Oct 2011 13:03:10 +0200, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Podobny przypadek, z udziałem jednego grupowicza, był kiedyś na grupie
dość długo omawiany.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-10-05 12:44:07
Autor: Karolek
Ludzie, czemu wy nie migacie
W dniu 2011-10-05 11:33, Artur Maśląg pisze:
[...]

ROTFL.
Maslag grupowy znffca przepisow i nie wie :P
Za to miganie to ci sie juz pare mandatow nalezy, a z racji tego, ze dobrze pamietasz gdzie popelniasz wykroczenia drogowe, to zglos sie na policje w celu samo ukarania.
No bo chyba nie bedziesz unikal mandatow.

[...]

Tak tak, oszolomow nie brakuje.

[...]

A ile jest w Art. 29?
Bo przeciez maslag nie dyskutuje z prawem, tylko potulnie sie stosuje.

--
Karolek

Data: 2011-10-05 14:21:35
Autor: Przemysław Czaja
Ludzie, czemu wy nie migacie

Użytkownik "J.F"

[...]

Oj chyba zadałeś pytanie na niewłaściwej grupie:)

Na tej grupie pytanie powinno brzmieć:

a) kto nagrał mój przejazd w HD?
b) kto przekaże materiał najbiższej jednostce Policji?
c) kupiliście rejestratory dlaczego nie donosicie?

Data: 2011-10-05 15:31:39
Autor: Tomek
Ludzie, czemu wy nie migacie
tez mnie to wkurza, kiedys to migali czesciej i jak sie na "cyku" wracało z imprezy albo z roboty to mozna bylo wczesniej zmienic trase zeby ominac patrol, a teraz z duszą na ramieniu sie jezdzi

Data: 2011-10-05 18:07:59
Autor: Cavallino
Ludzie, czemu wy nie migacie
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j6h1rf$89h$1news.onet.pl...

No wlasnie - jade sobie, ciezarowka mignela, a kawalek dalej krzeselko, stoliczek, parasolka i pani z pudelkiem.

Dziekuje kierowcy ciezarowki. Ale reszta co ?

Dzisiaj byłem w szoku, pieczarki w lesie koło Czmonia, a mrugających jak psów - chyba co drugi mrugał.
Stare dobre czasy mi się przypomniały.

Data: 2011-10-05 21:14:55
Autor: J.F.
Ludzie, czemu wy nie migacie
Dnia Wed, 5 Oct 2011 18:07:59 +0200, Cavallino napisał(a):
Dzisiaj byłem w szoku, pieczarki w lesie koło Czmonia, a mrugających jak psów - chyba co drugi mrugał.
Stare dobre czasy mi się przypomniały.

Z rok temu tak mialem pod Walbrzychem. J.

Data: 2011-10-05 21:37:33
Autor: 'Tom N'
Ludzie, czemu wy nie migacie
J.F. w <news:1pu2jv9jb4kvf$.ovho1wnjixh7.dlg40tude.net>:

[...]

No to rocznica i pora ogłosić 5 października dniem "mrugacza" ;O

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-10-05 20:43:40
Autor: Jan
Ludzie, czemu wy nie migacie
W dniu 2011-10-05 09:43, J.F pisze:

(...)

Co wy:
a) migac sie boicie ?
b) (...)

Kiedyś kierunkowskazy nazywano migaczami, to były
czasy mniejszego ruchu, ale też migano częściej
migaczami niż dzisiaj. Teraz sobie meandrują bez
migania kierunkowskazami niemal wszyscy. Chyba że
w wakacje szkolne, wtedy wraca stary zwyczaj migania.
Migaczami oczywiście. Ja to przypisuję zanikowi
dobrych obyczajów, w tym uprzejmości i solidarności
na drogach, tę rzadkość migania. Także i światłami
mijania/drogowymi. Pewnie ten tłok jest winny.
Czyli urbaniści i organizatorzy ruchu na drogach.
Oraz ci, którzy jeżdżą samotnie, w pojazdach
osobowych tonowych, półtoratonowych i dwutonowych.

Jan

Ludzie, czemu wy nie migacie