Ludzie dupowatego Hitlera.

Data: 2010-09-20 07:55:12
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Ludzie dupowatego Hitlera.
Dla upamiętnienia katastrofy smoleńskiej zwolennicy PiS chcą zawiesić krzyż na ratuszu w małopolskim Bieczu. Sympatyzująca z PO burmistrz uważa, że to element kampanii wyborczej.

Rencistów Tadeusza i Edwarda Przepiórów zna cały Biecz. Przedstawiają się jako szefowie lokalnego koła Radia Maryja, angażują w kampanie wyborcze Prawa i Sprawiedliwości.

Niedługo po katastrofie smoleńskiej postanowili powiesić krzyż na zabytkowym ratuszu, tuż pod umieszczonym tam w 1992 r. wizerunkiem Jana Pawła II.

- Zainspirowaliśmy się wydarzeniami na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie. Tamta walka o krzyż umocniła nas duchowo. Postanowiliśmy, że w Bieczu w centrum miasta też ustawimy krzyż dla upamiętnienia wielkiej narodowej tragedii, która wydarzyła się w Smoleńsku. Tylko że lokalne władze z partii Tuska rzucają nam kłody pod nogi - mówi Edward Przepióra.

Co kilka dni bracia okupują magistrat, żądając od urzędników powieszenia krzyża. Pod ratuszem układają zaś krzyż z kwiatów wyrwanych z okolicznych klombów. Śpiewają pieśni religijne, modlą się. Parkują też obok ratusza samochodem z dużym krzyżem przytwierdzonym do dachu i kartką za tylną szybą z napisem "Niech ten krzyż tutaj pozostanie". Kiedy usuwa ich straż miejska, wracają po kilku dniach. - Jesteśmy wobec nich bezradni - przyznaje wiceburmistrz Janusz Gubernat, szef lokalnych struktur PO. - Przeciwko tym panom toczy się już 40 postępowań za zakłócenie spokoju, ale oni nic sobie z tego nie robią. Widać wyraźnie, że czują się silni, można przypuszczać że mają poparcie lokalnych polityków PiS - uważa.

- Jestem osobą wierzącą i według mnie w ten sposób wywołuje się tylko awanturę krzyżem, który powinien katolików łączyć, a nie dzielić - stwierdza burmistrz Urszula Niemiec, która jest bezpartyjna, ale sympatyzuje z PO.

W magistracie uważają, że akcja ma poparcie posłanki PiS Barbary Bartuś wybranej w tym okręgu wyborczym. Walczący o krzyż pracowali także w jej sztabie wyborczym.

- Przyznaję, że znam braci Tadeusza i Edwarda Przepiórów - mówi posłanka Barbara Bartuś. - Faktycznie pomagali mi podczas kampanii wyborczej. Ale akcja z krzyżem to ich indywidualny pomysł, Prawo i Sprawiedliwość jej nie firmuje - zapewnia.

Bracia Przepiórowie mówią tajemniczo, że mają w regionie mocne wsparcie. Czyje? Nie chcą powiedzieć.

- Będziemy głośno dopominali się umieszczenia krzyża na ratuszu w Bieczu. Mamy na to zapewnione wystarczające środki. Nasza walka będzie trwała aż do skutku - zapowiada Edward Przepióra.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,8397343,Jak_w_Bieczu_krzyzem_sie_wojuje.html#ixzz102vzlesG

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-09-19 23:12:14
Autor: DJ MC Donald Musk
Ludzie dupowatego Hitlera.

znowu pastujesz ruski UBeku?

Data: 2010-09-20 08:24:32
Autor: jadrys
Ludzie dupowatego Hitlera.
  W dniu 2010-09-20 07:55, Jarek nie obronił kżyża pisze:

- Będziemy głośno dopominali się umieszczenia krzyża na ratuszu w Bieczu.

Przemysław Warzywny

--

No, do tego to akurat maja pełne prawo.  I chyba właśnie im chodzi o głośność. Mali prowokatorzy.  Że też "GW" zajmuje się takimi bzdetami.

Data: 2010-09-19 23:28:50
Autor: DJ MC Donald Musk
Ludzie dupowatego Hitlera.
On 20 Wrz, 08:24, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

No, do tego to akurat maja pełne prawo.  I chyba właśnie im chodzi o
głośność. Mali prowokatorzy.  Że też "GW" zajmuje się takimi bzdetami.

Gazeta UBekow dla UBekow musi o czyms pisac i jatrzyc...
taka praca...

Data: 2010-09-20 08:49:58
Autor: jadrys
Ludzie dupowatego Hitlera.
  W dniu 2010-09-20 08:28, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

I pomyśleć że ja kiedyś regularnie czytałem tą "gazetę"..

Data: 2010-09-20 08:31:53
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Ludzie dupowatego Hitlera.

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

No, do tego to akurat maja pełne prawo.  I chyba właśnie im chodzi o głośność. Mali prowokatorzy.

Mają prawo? A to przeczytałeś: "Przeciwko tym panom toczy się już 40 postępowań za zakłócenie spokoju".

Przemysław Warzywny

Data: 2010-09-20 08:50:14
Autor: jadrys
Ludzie dupowatego Hitlera.
  W dniu 2010-09-20 08:31, Jarek nie obronił kżyża pisze:

[...]

Tak, nikt w Polsce nie powinien zakazywać komukolwiek głośnego domagania się czegokolwiek. Tylko o tym pisałem. Z tego co się orientuję to tylko w sprawach politycznych są zakazy w tej sprawie, np. za domaganie się powrotu komunizmu grożą kary.

Data: 2010-09-20 08:56:07
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Ludzie dupowatego Hitlera.

[...]

Nie wiem czy zauważyłeś, ale w Polsce jest prawo i to ono decyduje co można, a czego nie można.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-09-19 23:57:59
Autor: DJ MC Donald Musk
Ludzie dupowatego Hitlera.
On 20 Wrz, 08:56, Jarek nie obroniĹ  kĹźyĹźa <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <andrzej...@op.pl> napisał

> [...]

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler
już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do

a prawo stanowi Adam Michnik i towarzysze radzieccy z Kremla...

Data: 2010-09-20 09:16:33
Autor: cirrus
Ludzie dupowatego Hitlera.
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i77086$r1i$2news.onet.pl...
[...]

Niepoczytalność powinno się leczyć, a nie karać.

--
stevep

Data: 2010-09-20 12:07:54
Autor: Grzegorz Z.
Ludzie dupowatego Hitlera.
Tak, nikt w Polsce nie powinien zakazywać komukolwiek głośnego domagania się czegokolwiek.

Zrywania kwiatów z klombu też nie powinno się zabraniać?

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-20 14:37:00
Autor: cyc
Ludzie dupowatego Hitlera.

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i76uqd$ng7$1news.onet.pl...
[...]

Do czego ??!!!. Do stawiania krzyza na ratuszu ? .
Ciebie tez juz pogielo ? .
A ja chce na ratuszu zqwiescic 15 metrowy symbol fallusa . Czy tez mam do tego prawo ? . Moj kolega marzy aby na ratuszu wisiala zydowska gwiazda a inny chce polksiezyc , czy mammy wszyscy demonstrowac i wprowadzac swoje postulaty w zycie ? .
Ten kto nie widz , ze Kacvzynski otworzyl puszke Pandory i wypuscil demony , jest glupcem .
Jeszcze chwila a narod pozaluje nie tylko tego , ze mamy demokracje ale rowniez tego , ze wogole doszlo do transformacji bo to co robia szalency w tym religijni doprowadzi nas do katastrofy !. Ci ostatni powinni byc przez kosciol ekskomunikowani bo wykorzystuja wiare do osobistych , politycznych celow . Jesli kosciol sie nie wezmie powaznie za problem to przegra na calej linii i Polska zamiast byc krajem katolickim stanie sie calkowitym tego zaprzeczeniem ....a krew poleje sie strumieniami . To robota Ksaczynskich , tak rowniez tego , ktory juz nie zyje a ktoremu szalency chca stawiac pomniki .

cyc

Ludzie dupowatego Hitlera.