Ludzie głoduj±, a arystokracja wpieprza ka czki i ¶limaki.

Data: 2011-08-25 16:49:16
Autor: stevep
Ludzie głoduj±, a arystokracja wpieprza ka czki i ¶limaki.
# Prezes PiS Jarosław Kaczyński po obiedzie z prof. Zyt± Gilowsk±  opowiadał dziennikarzom o szczegółach tego spotkania. - Rozmawiali¶my o  bardzo różnych sprawach. Znaczna czę¶ć rozmowy była po¶więcona kwestiom  ekonomicznym. Może nie ma w Polsce drugiej osoby, która wie równie dużo  (co prof. Gilowska - red.) - mówił lider Prawa i Sprawiedliwo¶ci. Na  koniec rozmowy z dziennikarzami Kaczyński zdradził, co jadł na obiad. -  Jadłem kaczkę (...), wcze¶niej jakie¶ ¶limaki - przyznał szef PiS. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5n57

--
stevep

Data: 2011-08-25 19:37:22
Autor: Leprechaun
Ludzie głoduj±, a arystokracja wpieprza kaczki i ¶limaki.

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.v0rx4ex1v39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Zbynio z koleżkami prokuratorami goli sobie sake. High Life. Tak żyj± paniska z PiS! Na koszt podatników oczywi¶cie! Ciekaw jestem ile kosztował niedzielny spęd pisowskich klakierów?

BomBel

Data: 2011-08-25 20:30:00
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2011-08-25 16:49, stevep pisze:
[...]

Drób? ¦limaki?

Fffffuj! Ohyda. Aż sobie pójdę pajdę smalcem usmarować :D
--
Strzeżcie się kwasu faryzeuszy. Nie ma bowiem nic ukrytego, co by nie wyszło na jaw, ani nic tajemnego, co by się nie stało wiadome. Dlatego wszystko, co powiedzieli¶cie w mroku, w ¶wietle będzie słyszane, a co¶cie w izbie szeptali do ucha, głosić będ± na dachach (Łk 12,1-3).

Data: 2011-08-25 21:27:48
Autor: kefirh
Ludzie głoduj±, a arystokracja wpieprza kaczki i ¶limaki.
W dniu 2011-08-25 16:49, stevep pisze:
http://tiny.pl/h5n57

Stefan, nie ma to jak kartofel pokrojony w paski, posolony, wydmuchany pod wysokim cie¶nieniem.

k.

Data: 2011-08-25 12:33:23
Autor: Leszczur
On 25 Sie, 21:27, kefirh <kef...@reuter.si> wrote:
W dniu 2011-08-25 16:49, stevep pisze:

>http://tiny.pl/h5n57

Stefan, nie ma to jak kartofel pokrojony w paski, posolony, wydmuchany
pod wysokim cie¶nieniem.

Mnie bardziej niz menu zastanowilo to z jaka arystokracj± Kaczor jadł
te specyjały.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-25 23:44:57
Autor: stevep
Dnia 25-08-2011 o 21:33:23 Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):

> [...]

pod wysokim cie¶nieniem.

Mnie bardziej niz menu zastanowilo to z jaka arystokracj± Kaczor jadł

Pewnie z Suskim, on mi wygl±da na syna z nieprawego łoża jakiego¶  dworskiego ciury.

--
stevep

Data: 2011-08-26 05:36:10
Autor: Leprechaun
Ludzie głoduj±, a arystokracja wpieprza kaczki i ¶limaki.

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomo¶ci news:db36226e-e02f-4654-b1c9-e76324b461da1g2000vbu.googlegroups.com...
> [...]

pod wysokim cie¶nieniem.

Mnie bardziej niz menu zastanowilo to z jaka arystokracj± Kaczor jadł

Z tak± co to jest hrabi± w 1-wszym pokoleniu. Wcze¶niej żyli w czworakach i żarli z jednej michy!

BomBel

Data: 2011-08-25 23:43:28
Autor: stevep
Dnia 25-08-2011 o 21:27:48 kefirh <kefirh@reuter.si> napisał(a):

W dniu 2011-08-25 16:49, stevep pisze:
http://tiny.pl/h5n57

Stefan, nie ma to jak kartofel pokrojony w paski, posolony, wydmuchany  pod wysokim cie¶nieniem.

k.
Nie jadłe¶ nigdy ¶limaków, w smaku przypominały mi konserwę rybn±, a  ziemniakami nie gardĽ, to co prawda nie na "arystokratyczne" gardło  twojego prezia.

--
stevep

Data: 2011-08-25 23:42:34
Autor: Leszczur
On 25 Sie, 23:43, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:
Dnia 25-08-2011 o 21:27:48 kefirh <kef...@reuter.si> napisał(a):

> [...]

Nie jadłe¶ nigdy ¶limaków, w smaku przypominały mi konserwę rybn±, a
ziemniakami nie gardĽ, to co prawda nie na "arystokratyczne" gardło

Nieee - Kaczynski jedz±cy ziemniaki, to prawie kanibalizm :-)

Data: 2011-08-26 15:56:12
Autor: stevep
Dnia 26-08-2011 o 08:42:34 Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):

> [...]

Nieee - Kaczynski jedz±cy ziemniaki, to prawie kanibalizm :-)

Dokładnie, ze względu na to jak nazywano jego brata.
--
stevep

Data: 2011-08-26 05:47:25
Autor: Leprechaun
Ludzie głoduj±, a arystokracja wpieprza kaczki i ¶limaki.

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.v0shaqjcv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Taki matoł jak "k" (to od kurwa?) całe życie żarł nieobrane pyry i to z jednej michy z wioskowym kundlem. St±d jego skłonno¶ć do ujadania.

BomBel

Data: 2011-08-26 23:06:21
Autor: kefirh
W dniu 2011-08-25 23:43, stevep pisze:
[...]

Spożywałem ¶limaki we francuskiej restauracji.
Najlepsze ziemniaki jadłem w dzieciństwie i we wsi na trasie Poznań Katowice.
Donald Kaczyński nie jest moim preziem.

Wy, czerwone wieprze nigdy nie wyjdziecie poza oborę i własne odchody.
Obojętne iloma przepaszecie się złotymi łańcuchami.
Kochacie oborę, to wasz ekosystem.
I ja to rozumię.

k.

Data: 2011-08-26 05:34:49
Autor: Leprechaun
Ludzie głoduj±, a arystokracja wpieprza kaczki i ¶limaki.

Użytkownik "kefirh" <kefirh@reuter.si> napisał w wiadomo¶ci news:j367nk$tff$1news.onet.pl...
W dniu 2011-08-25 16:49, stevep pisze:
http://tiny.pl/h5n57

Stefan, nie ma to jak kartofel pokrojony w paski, posolony, wydmuchany pod wysokim cie¶nieniem.

k.

Ty to k...a masz jakie¶ imię czy potrafisz tylko chwalić sie cudzym zajebany tchórzu?

BomBel

Data: 2011-08-26 15:55:09
Autor: stevep
Dnia 26-08-2011 o 05:34:49 Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw>  napisał(a):

[...]

Pewnie Alfons i dlatego się wstydzi.  :D

--
stevep

Data: 2011-08-26 05:45:38
Autor: Leprechaun
[...]

Żarłe¶ to od zawsze z jednej michy wioskowy kundlu!

BomBel

Data: 2011-08-27 07:25:58
Autor: =He®Sk=
Ludzie głoduj±, a arystokracja wpieprza kaczki i ¶limaki.
On Thu, 25 Aug 2011 16:49:16 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

[...]

 buuuhahahhahahahhahahahahahhahahahhahahahahahhahahahahahhahaaaaaaaa!
 a beata kempa?

Na koniec rozmowy z dziennikarzami Kaczyński zdradził, co jadł na obiad. -  Jadłem kaczkę (...), wcze¶niej jakie¶ ¶limaki - przyznał szef PiS. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5n57

 "jakies slimaki", chlopina je codziennie zamiast kartofli  wiec na taki szczegol nawet nie zwraca uwagi. a dzieci gloduja...

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-27 21:25:20
Autor: jadrys
Ludzie głodują, a arystokracja wpieprz a kaczki i ślimaki.
W dniu 2011-08-25 16:49, stevep pisze:
#

Jacy ludzie głodują? Przecież sam na okrągło trąbisz że głodowanie to było za PRL-u... Ten ocet i inne bzdety propagandy..

Data: 2011-08-28 00:36:41
Autor: stevep
Dnia 27-08-2011 o 21:25:20 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

W dniu 2011-08-25 16:49, stevep pisze:
#

Jacy ludzie głoduj±? Przecież sam na okr±gło tr±bisz że głodowanie to  było za PRL-u... Ten ocet i inne bzdety propagandy..

A to nie ty o tym wielokrotnie pisałe¶?

--
stevep

Data: 2011-08-28 16:03:41
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-28 00:36, stevep pisze:
[...]

A to nie ty o tym wielokrotnie pisałeś?

Ale to nie ja się powołuje na głód panujący W RP w powyższym artykule.

Data: 2011-08-28 18:51:27
Autor: =He®Sk=
Ludzie głoduj±, a arystokracja wpieprza kaczki i ¶limaki.
On Sun, 28 Aug 2011 16:03:41 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Ale to nie ja się powołuje na głód panuj±cy W RP w powyższym artykule.

 oczywiscie. ty tez nie mowisz o glodujacych dzieciach  jednoczesnie obzerajac sie slimakami i pieczona kaczka.
 na dodatek za spoleczne pieniadze. jak nazwiesz takie  zachowanie? ja mowie wprost: zlodziejstwo i obluda!
 tak robia kapitalisci, prawda?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-28 22:49:01
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-28 18:51, =He®Sk= pisze:
[...]

I masz rację - tak samo zresztą jak kupowanie sprzętu foto wartego 200tys. zł. za pieniądze ludzi którzy maja dylemat - leki czy chleb.. O etacie dla trzech fotografów (tez za pieniądze podatnika) nie wspomnę.

Data: 2011-08-29 21:26:43
Autor: =He®Sk=
On Sun, 28 Aug 2011 22:49:01 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

I masz rację - tak samo zresztą jak kupowanie sprzętu foto wartego 200tys. zł. za pieniądze ludzi którzy maja dylemat - leki czy chleb.. O etacie dla trzech fotografów (tez za pieniądze podatnika) nie wspomnę.

 wrocmy do tematu: slimaki i kaczka pieczona. prezes ostatnio  zmartwil sie losem polskich glodnych dzieci jednoczesnie  obzera sie slimakami i leczy kota za 150 zl dziennie.  co o tym sadzisz. a u was bija murzynow - nie ze mna.

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/

Data: 2011-08-28 06:14:11
Autor: Leprechaun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j3bgv4$28d$1news.onet.pl...
W dniu 2011-08-25 16:49, stevep pisze:
#

Jacy ludzie głodują? Przecież sam na okrągło trąbisz że głodowanie to było za PRL-u... Ten ocet i inne bzdety propagandy..

Chcesz powiedzieć, że za czasów PRL był dostatek? Ja nie ale dziadek pamieta i mi opowiadał jak to półki uginały się od octu. Ale ty jako dziecko reżimu obżerałeś się pomarańczami i szyneczką.

BomBel

Data: 2011-08-28 16:03:34
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-28 06:14, Leprechaun pisze:

[...]

Chcę tylko powiedzieć że w PRLu człowieka idacego spać o pustym żolądku nie uświadczyłeś ze świeczką. I ten pełny żolądek nie był wynikiem działalności organizacji charytatywnych. Nie było przepychu ale nikt głodny nie chodził po ulicach.
Z całym szacunkiem - szanowny Dziadzio za dużo wiedzy nt. PRLu przyswaja z współczesnych mediów krajowych.

Data: 2011-08-28 18:51:27
Autor: =He®Sk=
Ludzie głoduj±, a arystokracja wpieprza kaczki i ¶limaki.
On Sun, 28 Aug 2011 16:03:34 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Chcę tylko powiedzieć że w PRLu człowieka idacego spać o pustym żol±dku nie u¶wiadczyłe¶ ze ¶wieczk±.

 o czym ty bredzisz? byles dzieckiem systemu wiec ci  nic nie brakowalo. obzerales sie pomaranczami, inni  widzieli je na boze narodzenie.

I ten pełny żol±dek nie był wynikiem działalno¶ci organizacji charytatywnych.

 tylko stania w kolejkach od piatku by kupic we wtorek 0.5 zwyczajnej

Nie było przepychu ale nikt głodny nie chodził po ulicach.

 z racji zawodu zajmowalem sie utrzymaniem pewnych urzadzen  m.in. w kw pzpr. jadrys, nie wciskaj chlopie kitu. w mniejszych
 np km krolowal sledz i zwyczajna. w kw sie obzerali konserowowa.

Z całym szacunkiem - szanowny Dziadzio za dużo wiedzy nt. PRLu przyswaja z współczesnych mediów krajowych.

 nie wiem co robil dziadzio bombla. wiem jak bylo za czasow prl.
 kit jadrys to mozesz wciskac mlodym. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-28 22:48:36
Autor: jadrys
[...]

Nigdy nie bylem smakoszem pomarańczy. Zdecydowanie wolę jabłka.

I ten pełny żolądek nie był wynikiem działalności organizacji charytatywnych.
  tylko stania w kolejkach od piatku by kupic we wtorek 0.5 zwyczajnej

Nie gadaj oklepanych propaganda bzdur, A i wiele bym oddał dzisiejszego świństwa nazywanego jedzeniem za smak tamtej "Zwyczajnej".

[...]

No też mówię że nie było przepychu, ale na chleb, masło, żółte sery, wędzoną makrelę czy dorsza ew. każdą inną rybę każdego było stać (poza łososiem), także halibut kosztował wtedy grosze i był dostępny bez kolejki.

Z całym szacunkiem - szanowny Dziadzio za dużo wiedzy nt.
PRLu przyswaja z współczesnych mediów krajowych.
  nie wiem co robil dziadzio bombla. wiem jak bylo za czasow prl.
  kit jadrys to mozesz wciskac mlodym.

Dziadzio Bombla powtarza zasłyszane w propagandowych mediach bzdety o samym occie na półkach. I tylko to jest pewne.

Data: 2011-08-28 23:10:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j3e9i1$qr9$3news.onet.pl...
[...]

I mówiło się wtedy: "jedzcie dorsze - gówno gorsze".

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-08-29 21:26:43
Autor: =He®Sk=
On Sun, 28 Aug 2011 22:48:36 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   o czym ty bredzisz? byles dzieckiem systemu wiec ci
>   nic nie brakowalo. obzerales sie pomaranczami, inni
>   widzieli je na boze narodzenie.

Nigdy nie bylem smakoszem pomarańczy. Zdecydowanie wolę jabłka.

 skoro miales je kazdego dnia pewnie nabrales do nich obrzydzenia.

>   tylko stania w kolejkach od piatku by kupic we wtorek 0.5 zwyczajnej

Nie gadaj oklepanych propaganda bzdur, A i wiele bym oddał dzisiejszego świństwa nazywanego jedzeniem za smak tamtej "Zwyczajnej".

 to nie sa bzdury. tak bylo. nie porownuj dzisiejszych "kielbas"
 z tymi z czasow naszej mlodosci. parowka wystana w kilkugodzinnej
 kolejce smakowala jak poledwiczka w sosie grzybowym. rzadko kupuje
 w tzw mnarketach. mam znajomego rzeznika i bierzemy od niego.

> [...]

No też mówię że nie było przepychu, ale na chleb, masło, żółte sery, wędzoną makrelę czy dorsza ew. każdą inną rybę każdego było stać (poza łososiem), także halibut kosztował wtedy grosze i był dostępny bez kolejki.

 lososia nikt wtedy nie widzial. kawior tak. rosyjski. byl w kw pzpr.
 do mrozonej stolicznej. towarzyszka kelnerka podawal towarzyszom
 pracownikom biurowym na stol. w socjalistycznych talerzach.

>   nie wiem co robil dziadzio bombla. wiem jak bylo za czasow prl.
>   kit jadrys to mozesz wciskac mlodym.

Dziadzio Bombla powtarza zasłyszane w propagandowych mediach bzdety o samym occie na półkach. I tylko to jest pewne.

 jadrys, nie pierdziel chlopie. tak bylo. ty zapewne kupowales
 w sklepach za zoltymi firankami wiec temat byl ci obcy.
 na swieta bozego narodzenia spiewales zapewne podmoskiewskije
 wieczera, a na wielkanoc raczyles sie wedzonym lososiem.
 klasa robotnicza, fundament PZPR obzerala sie kaszanka.

Data: 2011-08-28 20:32:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j3dhr1$koj$1news.onet.pl...
[...]

To jak wytłumaczysz dożywianie w szkołach w owym czasie prosperity Polaków?

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-08-28 22:47:36
Autor: jadrys
[...]

Nie wiem o jakim czasie mĂłwisz? Wg. wielu prosperity to mamy teraz. I aĹĽ uszy puchnÄ… od sĹ‚uchania w mediach  próśb o wspomaganie niedoĹĽywionych dzieci..

Data: 2011-08-28 23:08:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j3e9i1$qr9$2news.onet.pl...

[...]

PRL trwał od 1944 roku do 1989 roku. Urodziłem się w 1946 roku, do szkoły poszedłem w wieku 7 lat, to sobie policz w jakim czasie mogło to być.
Jeszcze jedna uwaga. Gdy nastał kapitalizm, to na kuroniówki poszli ci, którzy nigdy nie pracowali, lub unikali pracy jak ognia.
Przemyśl to, zanim coś napiszesz.

"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-08-29 01:14:10
Autor: stevep
Ludzie głoduj±, a arystokracja wpieprza ka czki i ¶limaki.
Dnia 28-08-2011 o 23:08:57 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci  news:j3e9i1$qr9$2news.onet.pl...

Chcę tylko powiedzieć że w PRLu człowieka idacego spać o pustym  żol±dku nie u¶wiadczyłe¶ ze ¶wieczk±. I ten pełny żol±dek nie był  wynikiem działalno¶ci organizacji charytatywnych. Nie było przepychu  ale nikt głodny nie chodził po ulicach.
Z całym szacunkiem - szanowny Dziadzio za dużo wiedzy nt. PRLu  przyswaja z współczesnych mediów krajowych.

To jak wytłumaczysz dożywianie w szkołach w owym czasie prosperity  Polaków?

Nie wiem o jakim czasie mówisz? Wg. wielu prosperity to mamy teraz. I  aż uszy puchn± od słuchania w mediach  pró¶b o wspomaganie  niedożywionych dzieci..

[...]
Przemy¶l to, zanim co¶ napiszesz.

Za wiele wymagasz to bezmózg.

--
stevep

Ludzie głoduj±, a arystokracja wpieprza ka czki i ¶limaki.