Ludzie głodują, a arystokracja wpieprza kaczki i ślimaki.

Data: 2011-08-25 19:37:22
Autor: Leprechaun
Ludzie głodują, a arystokracja wpieprza kaczki i ślimaki.

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v0rx4ex1v39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Prezes PiS Jarosław Kaczyński po obiedzie z prof. Zytą Gilowską
opowiadał dziennikarzom o szczegółach tego spotkania. - Rozmawialiśmy o
bardzo różnych sprawach. Znaczna część rozmowy była poświęcona kwestiom
ekonomicznym. Może nie ma w Polsce drugiej osoby, która wie równie dużo
(co prof. Gilowska - red.) - mówił lider Prawa i Sprawiedliwości. Na
koniec rozmowy z dziennikarzami Kaczyński zdradził, co jadł na obiad. -
Jadłem kaczkę (...), wcześniej jakieś ślimaki - przyznał szef PiS. #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5n57

Zbynio z koleżkami prokuratorami goli sobie sake. High Life. Tak żyją paniska z PiS! Na koszt podatników oczywiście! Ciekaw jestem ile kosztował niedzielny spęd pisowskich klakierów?

BomBel

Ludzie głodują, a arystokracja wpieprza kaczki i ślimaki.