Ludzie honoru

Data: 2009-10-20 11:51:57
Autor: Jerzy Olszewski
Ludzie honoru

Odpieprzcie si臋 od genera艂贸w i Ojc贸w - za艂o偶ycieli III RP !

-- -Cytat-- -
- Do prokurator贸w nale偶y szukanie dowod贸w pozwalaj膮cych na postawienie w stan oskar偶enia mocodawc贸w zbrodni zabicia ks. Jerzego Popie艂uszki - powiedzia艂 prof. Jan 呕aryn w wywiadzie dla dziennika "Polska". - Z pods艂uch贸w wynika, 偶e 偶ona Pietruszki uwa偶a艂a, 偶e zab贸jstwo ks. Jerzego to mia艂 by膰 prezent na urodziny gen. Kiszczaka i ca艂a 鈥瀏贸ra鈥 o tym wiedzia艂a, a ujawnienie tego mog艂o skutkowa膰 gro藕nymi konsekwencjami - doda艂.
-- -Koniec-- -

Happy birthday to you,
Happy birthday to you,
Happy birthday dear Czesio,
Happy birthday to you!

a tu taki drobny upominek...

Data: 2009-10-20 12:59:23
Autor: skippy
Ludzie honoru
Sprawa tak postawiona 偶e ci臋偶ko si臋 odezwa膰.
Ale ja si臋 jak zwykle odezw臋 i nie skorzystam z szansy milczenia:)

Czerpali艣cie gar艣ciami z PRLu wi臋c nie obra偶aj III RP bo r贸wnocze艣nie obra偶asz mlaskaj膮c膮 wp贸艂 do czwartej.

Data: 2009-10-20 12:39:01
Autor: kc
Ludzie honoru
skippy <a@nie.ma> napisa(a):
[...]

Mlaskanie to tw骿 jedyny, zauwa縴砮m, argument przeciwko IV RP. M骻砨y wrzuci gdzie pr骲k swojej dykcji? (np. wrzuta.pl?)

pozdrawiam

kc

Data: 2009-10-20 14:45:26
Autor: skippy
Ludzie honoru

U縴tkownik " kc"

Mlaskanie to tw骿 jedyny, zauwa縴砮m, argument przeciwko IV RP. M骻砨y
wrzuci gdzie pr骲k swojej dykcji? (np. wrzuta.pl?)

1) czytasz wybi髍czo bo mam inne argumenty a mlaskanie nie jest argumentem przeciwko wp蟪 do czwartej
2) nie

Ludzie honoru