Ludzie juz tego nie kupia...

Data: 2011-03-26 14:10:22
Autor: TUsk-154
Ludzie juz tego nie kupia...
Zaskakujące oświadczenie Tuska: Kaczyński może wygrać wybory.
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/zaskakujace-oswiadczenie-kaczynski-moze-wygrac-wyb,1,4223197,wiadomosc.html

Ten straszak juz nie zadzaila...

Data: 2011-03-26 06:18:18
Autor: Hans Kloss
Ludzie juz tego nie kupia...
On 26 Mar, 14:10, "TUsk-154" <popierdolk...@gazeta.pl> wrote:

Ten straszak juz nie zadzaila...
 A ja mam nadzieję że zadziała ta ZACHĘTA. Tak, PiS może wygrać wypory
na przekór skurwysynom z gazwybu i ITI, lewackiej swołoczy,
wymóżdżonym platfonskim kibolom. Wszystko w rękach Jarosława
Kaczyńskiego, bo niestety został niemal sam jeden na placu boju.
Większo¶ć jego ludzi zginęła pod Smoleńskiem a zanim znajdzie nowych
odpowiedniej klasy to min± lata całe. Jak to dobrze rozegra to nie
pomog± szechtery, waltery ani solorze.
J-23

Data: 2011-03-26 14:42:05
Autor: pluton
Ludzie juz tego nie kupia...
Większo¶ć jego ludzi zginęła pod Smoleńskiem

Zajebiscie liczne mial zaplecze.

Nullification

Data: 2011-03-26 15:03:00
Autor: Polok_Prawdziwy
Ludzie juz tego nie kupia...
pluton wrote:

Większo¶ć jego ludzi zginęła pod Smoleńskiem

Zajebiscie liczne mial zaplecze.

Apodziwej sem, zeta KACAPSKO LONUCA jus SOMZESOBOM deskutowac pocyno...!!!

Pseca HANSKLOS i TUSK-154 totasama POKRAKA jest...

PS - myslem ze PSYKRUTKIEGO wniedlugim casie tosamo ceko...

Data: 2011-03-26 14:08:26
Autor: pluton
Ludzie juz tego nie kupia...

Ten straszak juz nie zadzaila...

Ja wole dmuchac na zimne. Na mnie zadziala.

Nullification

Data: 2011-03-26 14:42:26
Autor: TUsk-154
Ludzie juz tego nie kupia...

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:imkoui$bb6$1inews.gazeta.pl...

Ten straszak juz nie zadzaila...

Ja wole dmuchac na zimne. Na mnie zadziala.

To juz twoj problem.

Data: 2011-03-26 14:40:59
Autor: pluton
Ludzie juz tego nie kupia...

> Ja wole dmuchac na zimne. Na mnie zadziala.

To juz twoj problem.

Twoj tez. Bo jak ja i podobni pojda gromadnie na wybory, to twoj ajdol
moze nie przekroczyc progu wyborczego.

Nullification

Data: 2011-03-26 16:38:56
Autor: TUsk-154
Ludzie juz tego nie kupia...

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:imkqrj$if5$1inews.gazeta.pl...

> Ja wole dmuchac na zimne. Na mnie zadziala.

To juz twoj problem.

Twoj tez. Bo jak ja i podobni pojda gromadnie na wybory, to twoj ajdol
moze nie przekroczyc progu wyborczego.

Orzeciez ty nie pojdziesz na wybory, bedzie zbyt pijany :)

Ludzie juz tego nie kupia...