Ludzie juz tego nie kupia...

Data: 2011-03-26 14:08:26
Autor: pluton
Ludzie juz tego nie kupia...

Ten straszak juz nie zadzaila...

Ja wole dmuchac na zimne. Na mnie zadziala.

Nullification

Data: 2011-03-26 14:42:26
Autor: TUsk-154
Ludzie juz tego nie kupia...

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:imkoui$bb6$1inews.gazeta.pl...

Ten straszak juz nie zadzaila...

Ja wole dmuchac na zimne. Na mnie zadziala.

To juz twoj problem.

Data: 2011-03-26 14:40:59
Autor: pluton
Ludzie juz tego nie kupia...

> Ja wole dmuchac na zimne. Na mnie zadziala.

To juz twoj problem.

Twoj tez. Bo jak ja i podobni pojda gromadnie na wybory, to twoj ajdol
moze nie przekroczyc progu wyborczego.

Nullification

Data: 2011-03-26 16:38:56
Autor: TUsk-154
Ludzie juz tego nie kupia...

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:imkqrj$if5$1inews.gazeta.pl...

> Ja wole dmuchac na zimne. Na mnie zadziala.

To juz twoj problem.

Twoj tez. Bo jak ja i podobni pojda gromadnie na wybory, to twoj ajdol
moze nie przekroczyc progu wyborczego.

Orzeciez ty nie pojdziesz na wybory, bedzie zbyt pijany :)

Ludzie juz tego nie kupia...