Ludzie kontra bestie

Data: 2013-07-11 15:16:50
Autor: zdumiony
Ludzie kontra bestie
Nie myślałem że większa część PO będzie zdolna do bestialstwa. Za też jest
"Solidarna Polska" z czym sie tak solidaryzuje?

Data: 2013-07-11 07:39:26
Autor: leming.show
Ludzie kontra bestie
Nie myślałem że większa część PO będzie zdolna do bestialstwa. Za też jest

"Solidarna Polska" z czym sie tak solidaryzuje?

Niesiol powiedzial ze bedzie za wprowadzeniem dyscypliny.

Data: 2013-07-11 16:41:03
Autor: Tuskobus
Ludzie kontra bestie
W dniu 2013-07-11 16:39, leming.show@gmail.com pisze:
Nie myślałem że większa część PO będzie zdolna do bestialstwa. Za też jest

"Solidarna Polska" z czym sie tak solidaryzuje?

Niesiol powiedzial ze bedzie za wprowadzeniem dyscypliny.

Zniewoleni posłowie...

Data: 2013-07-11 16:48:37
Autor: zdumiony
Ludzie kontra bestie
Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:e46da18f-cc6e-474e-8747-0440a9341e46googlegroups.com...
Nie myślałem że większa część PO będzie zdolna do bestialstwa. Za też jest

"Solidarna Polska" z czym sie tak solidaryzuje?

Niesiol powiedzial ze bedzie za wprowadzeniem dyscypliny.

Kto wybierał Niesiola?

Data: 2013-07-11 16:03:58
Autor: Tuskobus
Ludzie kontra bestie
W dniu 2013-07-11 15:16, zdumiony pisze:
Nie myślałem że większa część PO będzie zdolna do bestialstwa. Za też jest
"Solidarna Polska" z czym sie tak solidaryzuje?

Wszyscy to bestie, wszyscy z perfidią okradli Polaków z emerytury...

Ludzie kontra bestie