Ludzie listy piszą...

Data: 2011-11-02 23:31:33
Autor: MichałG
Ludzie listy piszą...
W dniu 2011-11-02 19:59, Rafał Wawrzycki pisze:
Witam!

Ludzie listy piszą, a właściwie e-maile, do... komendanta Policji w
Warszawie o treści jacy to rowerzyści niedobrzy i w ogóle jeżdżą jak
chcą - tak dzisiaj usłyszałem od policjanta i strasznik miejskiej,
którzy pomachali mi lizakiem z białego nieoznakowanego ledwo toczącego
się lanosa. A wszystko dlatego, że zrobiłem sobie samowolnie śluzę
rowerową na skrzyżowaniu Grójeckiej i Wawelskiej [wAw] (na czerwonym
przejechałem przez linię, pasy i stanąłem czekając na zielone).

Rezultat - najniższy wymiar kary za wjechanie na czerwonym, czyli 300
zł. Rano z kolei jak jechałem w drugą stronę, policjant w okolicach
Belewederu coś tam do mnie prawił o śmieszce po drugiej stronie
Belwederskiej (gwoli ścisłości, akurat tam gdzie pokazywał jest
kilkadziesiąt metrów przerwy w śmieszce).

Może znowu akcja "bezpieczny rowerzysta"?

za czerwone światło powinieneś dostać znacznie wiecej....

Michał

Data: 2011-11-03 10:48:27
Autor: Fabian
Ludzie listy piszą...
On 02.11.2011 23:31, MichałG wrote:
[...]

Ja w Gdańsku dostałem tylko pouczenie z nieoznakowanego. I to za 2x czerwone pod rząd pokonane.

Fabian.

Data: 2011-11-03 11:32:13
Autor: Ryszard Mikke
Ludzie listy piszą...
MichałG <grodmich@wp.pl> napisał(a):
> [...]
> kilkadziesiąt metrów przerwy w śmieszce).
>
> Może znowu akcja "bezpieczny rowerzysta"?

za czerwone światło powinieneś dostać znacznie wiecej....

No przeciez skrzyzowania nie pokonal na czerwonym, z tego co pisze, tylko
wjechal miedzy linie zatrzymania, a tarcze skrzyzowania.

--
rmikke

Data: 2011-11-03 19:09:12
Autor: Rafał Wawrzycki
Ludzie listy piszą...
Dnia 03 lis 2011 w liście [news:j8tu3t$dbo$1inews.gazeta.pl]
Ryszard Mikke [rmikke@WYTNIJ.gazeta.pl] napisał(a):
za czerwone światło powinieneś dostać znacznie wiecej....

Najlepiej karę śmierci od razu.

No przeciez skrzyzowania nie pokonal na czerwonym, z tego co
pisze, tylko wjechal miedzy linie zatrzymania, a tarcze
skrzyzowania.

Dokładnie. Niestety to już się kwalifikuje, jak wjechanie na czerwonym (przekroczenie linii).

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak