Ludzie listy piszą...

Data: 2011-11-02 23:40:39
Autor: szaman (Baker)
Ludzie listy piszą...
On 11/02/2011 07:59 PM, Rafał Wawrzycki wrote::

Rezultat - najniższy wymiar kary za wjechanie na czerwonym, czyli 300
zł. Rano z kolei jak jechałem w drugą stronę, policjant w okolicach
Belewederu coś tam do mnie prawił o śmieszce po drugiej stronie
Belwederskiej (gwoli ścisłości, akurat tam gdzie pokazywał jest
kilkadziesiąt metrów przerwy w śmieszce).

Ehh...
Dobrze chociaż, że Ci więcej nie przywalili...
I jak tu człowiek ma jeździć rowerem, skoro mu nawet zgodnie z przepisami nei wolno omijać korków...

sz

Ludzie listy piszą...