Ludzie listy piszą!

Data: 2011-01-21 11:22:00
Autor: Wasz Pomysłowy Dobromir
Ludzie listy piszą!
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8982551,Kaczynski_napisal_list__Z_wyborow_wyszlismy_zwyciesko.html

Hiiiiiiiiiihihihihihihihiihihihiihiihihihihihiihiiiii! Znów jest na psychotropach czy dopałach?

Data: 2011-01-21 11:27:31
Autor: Neko
Ludzie listy piszą!
Użytkownik "Wasz Pomysłowy Dobromir" <fresher.user@domena.org> napisał

Hiiiiiiiiiihihihihihihihiihihihiihiihihihihihiihiiiii! Znów jest na psychotropach czy dopałach?

Widze, ze szajba znowu daje znac. Mamy histerie "bombla",
a za krotki czas zmieni nick i znowu zacznie od poczatku.

Biedny chlopak...

Data: 2011-01-21 11:41:44
Autor: Pomysłowy Dobromir
Ludzie listy piszą!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:4d395fc3$0$2488$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Powitać oszołoma z PiS. Wy tak wszyscy macie omamy i zwidy? Ty miglanc nie jesteś wyjątkiem. Masz porąbane we łbie. Pewnie od dopalaczy. Handlujesz nimi jeszcze?

Data: 2011-01-21 20:31:32
Autor: pluton
Ludzie listy piszą!

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,8982551,Kaczynski_napisal_list__Z_wyborow_wyszlismy_zwyciesko.html

Zyczymy wariatowi kolejnych zwyciestw.

Nullification

Data: 2011-01-21 20:32:20
Autor: u2
Ludzie listy piszą!
W dniu 2011-01-21 20:31, pluton pisze:
Zyczymy wariatowi kolejnych zwyciestw.

Po trupach swoich przeciwników.

Data: 2011-01-21 21:45:29
Autor: pluton
Ludzie listy piszą!
> Zyczymy wariatowi kolejnych zwyciestw.

Po trupach swoich przeciwników.

Ja tam Joasi, Eli, Pawełkowi, Mariuszkowi i innym takim smierci nie zycze.

Nullification

Data: 2011-01-21 22:04:42
Autor: u2
Ludzie listy piszą!
W dniu 2011-01-21 21:45, pluton pisze:
Zyczymy wariatowi kolejnych zwyciestw.

Po trupach swoich przeciwnikĂłw.

Ja tam Joasi, Eli, PaweÂłkowi, Mariuszkowi i innym takim smierci nie zycze.

Joasia kuttasia, Eli Barbur, Mariusz Dariusz.

Data: 2011-01-21 22:15:54
Autor: pluton
Ludzie listy piszą!

> Ja tam Joasi, Eli, Pawe3kowi, Mariuszkowi i innym takim smierci nie
zycze.

Joasia kuttasia, Eli Barbur, Mariusz Dariusz.

czyli pis w pelnej krasie.

Nullification

Data: 2011-01-21 22:17:34
Autor: u2
Ludzie listy piszą!
W dniu 2011-01-21 22:15, pluton pisze:
Joasia kuttasia, Eli Barbur, Mariusz Dariusz.
czyli pis w pelnej krasie.

pisiorki rozporki.

Ludzie listy piszą!