Ludzie listy pisza

Data: 2011-09-23 12:47:32
Autor: Hans Kloss
Ludzie listy pisza
... do tuskomatoła. Po co- Bóg jeden raczy wiedzieć, przeciez ta ryża
pizda i tak ich nie przeczyta:

"...Panie premierze, otacza się pan zgrają klakierów i hipokrytów...."
"...W ramach kampanii wyborczej jeździ Pan po kraju i opowiada
obywatelom, co zrobiliście i co zamierzacie zrobić dla ich dobra. Mam
do Pana prośbę, niech pojedzie Pan do miejscowości Tokarnia w powiecie
myślenickim i wyjaśni Pan mojej żonie i dzieciom, które tam przebywają
dlaczego, nie mają już ojca i powie im, patrząc przy tym głęboko w
oczy, że jest to moja wina, a wy zrobiliście wszystko dobrze, zgodnie
z prawem oraz poczuciem sprawiedliwości społecznej. Pozdrawiam Pana i
życzę dobrego samopoczucia z tego, co do tej pory zrobiliście dla
obywateli tego kraju, szczególnie dla mnie i dla mojej rodziny. Dwójka
moich wymienionych mogła się w ogóle nie urodzić i jak się szczęśliwie
urodzili, to musieliśmy znowu walczyć o ich życie. Wygraliśmy
obydwoje, ale ja przegrałem (...) z urzędnikami, którzy stworzyli
system..."

No więc udzie pisza takie listy...a potem się podpalają. Oby
cierpienie (może nawet śmierć śmierć bo przy 45% oparzonej skóry
szanse są ponizej 50%)nie poszło na marne-wykopmy tej jesieni
tuskoswłocz na aut. A przyszłej wiosny posadźmy razem z
najwierniejszym elektoratem.Bo jest za co.
J-23

Data: 2011-09-23 21:52:31
Autor: Lorn
Ludzie listy pisza
W dniu 2011-09-23 21:47, Hans Kloss pisze:
.. do tuskomatoła. Po co- Bóg jeden raczy wiedzieć, przeciez ta ryża
pizda i tak ich nie przeczyta:

No patrz przygłupie... Dopiero po tragedii PiS przypomniał sobie o pisemkach niedoszłego samobójcy... Jak cię widzą, tak cię piszą.

Data: 2011-09-23 13:45:51
Autor: Hans Kloss
Ludzie listy pisza
On 23 Wrz, 21:52, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2011-09-23 21:47, Hans Kloss pisze:

> .. do tuskomato a. Po co- B g jeden raczy wiedzie , przeciez ta ry a
> pizda i tak ich nie przeczyta:

No patrz
Ty głupi gnoju. Do PiS i kaczora samobójca pisał w sprawie KORUPCJI w
urzędzie skarbowym w którym pracował a z którego go wyrzucono. A co
kaczor może w sprawie korupcji wśród tuskomatołów to najlepiej
pokazała afera hazardowa, ta co to jej nie było.
J-23

Data: 2011-09-23 22:52:40
Autor: pluton
Ludzie listy pisza
A co
kaczor może w sprawie korupcji wśród tuskomatołów to najlepiej
pokazała afera hazardowa, ta co to jej nie było.

Jak nic nie moze zrobic, to niech wypierdala, a nie pcha sie
do polityki.

Nullification

Data: 2011-09-24 05:01:36
Autor: stevep
Ludzie listy pisza
Dnia 23-09-2011 o 22:45:51 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

> [...]

kaczor może w sprawie korupcji wśród tuskomatołów to najlepiej
pokazała afera hazardowa, ta co to jej nie było.
I co debilu, była na ten temat jakaś konferencja prasowa?

--
stevep

Ludzie listy pisza