Ludzie listy pisz

Data: 2016-01-19 08:04:20
Autor: Mark Woydak
Ludzie listy pisz
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/beata-szydlo-wystosowala-list-do-europoslow-przed-debata-w-pe/9l4qdb

"Premier Beata Szydo skierowaa do eurodeputowanych list w piciu jzykach, w ktrym wyjania dziaania swojego gabinetu."

Od opowiadania bajek to by kto inny.

--
Mark Woydak

Data: 2016-01-19 14:30:34
Autor: silvio balconetti
Ludzie listy piszą
Am 19.01.2016 um 08:04 schrieb Mark Woydak:
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/beata-szydlo-wystosowala-list-do-europoslow-przed-debata-w-pe/9l4qdb

"Premier Beata Szydło skierowała do eurodeputowanych list w pięciu
językach, w którym wyjaśnia działania swojego gabinetu."

Od opowiadania bajek to był ktoś inny.

--
Mark Woydak

Wersja niemiecka:
>"Niemand hatte ich überhaupt mit dem Versuch, die Republik zu reparieren umzugehen. Auch heute sind wir mit der Notwendigkeit konfrontiert. Die Polen sind Europäer. Wir freuen uns, dass wir in der Europäischen Union. Aber viele polnische Bürger spüren, dass sie die Früchte des Wandels in Polen nicht genießen.
Meine Regierung ist bereit für das Gespräch und Erklärung alles, was Ihr Bedenken können, unter anderem. "

Wersja angielska:
>"No one I ever had to deal with trying to repair the Republic. Today too we are faced with the necessity. The Poles are Europeans. We are pleased that we in the European Union. But many Polish citizens feel that they do not enjoy the fruits of change in Poland.
My government is ready for this conversation and explanation of everything that can raise your concerns, among other things. "

Wersja hiszpanska:
>"Nadie que he tenido que hacer frente a tratar de reparar la República. También hoy nos enfrentamos a la necesidad. Los polacos son europeos. Nos complace que en la Unión Europea. Sin embargo, muchos ciudadanos polacos sentimos que no gozan de los frutos del cambio en Polonia.
Mi gobierno está listo para esta conversación y explicación de todo lo que puede plantear sus inquietudes, entre otras cosas ".

Wersja rosyjska:
>"Никто я когда-либо имел дело с попыткой восстановить республику. Сегодня мы тоже не столкнулись с необходимостью. Поляки европейцы. Мы рады, что мы в Европейском Союзе. Но многие польские граждане чувствуют, что они не пользуются плодами изменения в Польше.
Мое правительство готово к этому разговору и объяснения всего, что может повысить ваши опасения, среди прочего ".
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Ludzie listy pisz