Ludzie listy pisza czyli cudownie nawroceni

Data: 2011-12-27 09:58:21
Autor:
Ludzie listy pisza czyli cudownie nawroceni
http://wiadomosci.wp.pl/title,Ziobro-pisze-list-do-Episkopatu,wid,14114558,wiadomosc.html

"Solidarna Polska pracuje równie¿ nad listem, jaki niebawem chce wys³aæ do episkopatu. Ma on byæ wyrazem poparcia dla stanowiska Ko¶cio³a wobec kryzysu gospodarczego i pañstwa."

jakie stanowisko wobec kryzysu ma Kosciol?
podwyzsza stawke na tace i zamiast co laska
bedzie nie mniej niz 10 zl?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-27 10:03:54
Autor: Grzegorz Z.
Ludzie listy pisza czyli cudownie nawroceni
"<He®Sk>" napisaù:

http://wiadomosci.wp.pl/title,Ziobro-pisze-list-do-Episkopatu,wid,14114558,wiadomosc.html

"Solidarna Polska pracuje równieý nad listem, jaki niebawem chce wysùaã do episkopatu. Ma on byã wyrazem poparcia dla stanowiska Koúcioùa wobec kryzysu gospodarczego i pañstwa."

jakie stanowisko wobec kryzysu ma Kosciol?
podwyzsza stawke na tace i zamiast co laska
bedzie nie mniej niz 10 zl?

No tak, wy tow.Skalimowski nigdy nie przeýyliúcie cudownego nawrócenia,
nawet jak po ostatnim zjeêdzie przyùàczyliúcie siæ do frakcji Fiszbacha.

--
"Tylko owce potrzebujà Pasterza"

Data: 2011-12-27 10:28:26
Autor:
Ludzie listy pisza czyli cudownie nawroceni
On Tue, 27 Dec 2011 10:03:54 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

"<He®Sk>" napisaů:

> [...]
> bedzie nie mniej niz 10 zl?

No tak, wy tow.Skalimowski nigdy nie przeýyliúcie cudownego nawrócenia,
nawet jak po ostatnim zjeędzie przyůŕczyliúcie sić do frakcji Fiszbacha.

 1. towarzyszy to sobie szukaj w rodzinie.
 2. masz jakies nazwisko TCHORZU?
 3. cudowne nawrocenie bedzie wtedy kiedy znow bedziesz facetem
 4. rozumiem, ze frakcja ktora tak kochasz to twardoglowi z pzpr
 5. postaraj sie nie zmieniac ciagle "adresu email", wracasz do kf

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-27 10:46:45
Autor: Grzegorz Z.
Ludzie listy pisza czyli cudownie nawroceni
"<He®Sk>" napisaù:

 5. postaraj sie nie zmieniac ciagle "adresu email", wracasz do kf

:)))))))

--
"Tylko owce potrzebujà Pasterza"

Data: 2011-12-27 10:50:30
Autor: rAzor
Użytkownik - Grzegorz Z. napisał:
"<He®Sk>" napisał:

  5. postaraj sie nie zmieniac ciagle "adresu email", wracasz do kf

:)))))))

Tu się nie ma z czego śmiać - facet gotów się jeszcze pochlastać.

Data: 2011-12-27 10:52:30
Autor: Grzegorz Z.
Ludzie listy pisza czyli cudownie nawroceni
rAzor napisaù:

Uýytkownik - Grzegorz Z. napisaù:
"<He®Sk>" napisaù:

  5. postaraj sie nie zmieniac ciagle "adresu email", wracasz do kf

:)))))))

Tu siæ nie ma z czego úmiaã - facet gotów siæ jeszcze pochlastaã.

Ciekawsze jest to ýe w pkt.4 poúrednio przyznaù siæ ýe rzeczywiúcie naleýaù
do PZPR.

--
"Tylko owce potrzebujà Pasterza"

Data: 2011-12-27 10:58:30
Autor: rAzor

"<He®Sk>" napisał:

   5. postaraj sie nie zmieniac ciagle "adresu email", wracasz do kf

:)))))))

Tu się nie ma z czego śmiać - facet gotów się jeszcze pochlastać.

Ciekawsze jest to że w pkt.4 pośrednio przyznał się że rzeczywiście należał
do PZPR.

Przecież wiadomo od dawna. ;-)
Niepokojące jest to, że nie potrafi podejsć do tego co się tutaj wypisuje z dystansem. On tą grupą żyje.
A to się może skonczyć Ryśkiem C., albo Breivikiem.

Data: 2011-12-27 12:25:26
Autor:
Ludzie listy pisza czyli cudownie nawroceni
On Tue, 27 Dec 2011 10:52:30 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

rAzor napisaů:

> Uýytkownik - Grzegorz Z. napisaů:

Ciekawsze jest to ýe w pkt.4 poúrednio przyznaů sić ýe rzeczywiúcie naleýaů
do PZPR.

 to, ze twoj dziadek z babcia, twoi rodzice i wiekszosc twojej rodziny
 nalezala do pzpr i byla wyjatkow aktywna w utrwalaniu wladzy ludowej
 nie oznaczaloby, ze jestes komuch wyssany z mlekiem matki gdyby nie  to jakie poglady tu prezentujesz.  widze, ze znalazles sobie nowego
 kochanka. razor po porzuceniu go przez awe i hansa klosa najwyrazniej
 potrzebuje przytulenia do twego wylysialego lona. jezeli odrzucisz
 jego milosne zapedy moze sie pochlastac po zawszonych genitaliach.
 bawcie sie dziewczeta ladnie. bawcie. tylko nie w polityke.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-27 10:48:12
Autor: rAzor
Użytkownik - "<He®Sk>" napisał:
[...]

Heniek, opamiętaj się - to jest tylko grupa dyskusyjna. Człowieku, ty się wykończysz.

Data: 2011-12-27 11:08:23
Autor: T.
Ludzie listy pisza czyli cudownie nawroceni

U¿ytkownik ""<HeRSk>"" <2012?uro.bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:or3jf7latjn9mht7efslmn1plmn1cfvtgs4ax.com...
On Tue, 27 Dec 2011 10:03:54 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

"<HeRSk>" napisaù:

> [...]

4. rozumiem, ze frakcja ktora tak kochasz to twardoglowi z pzpr
5. postaraj sie nie zmieniac ciagle "adresu email", wracasz do kf

Ale¶ go rozjuszy³, s±dz±c po tej odpowiedzi... :-)
T.

Data: 2011-12-27 12:25:27
Autor:
On Tue, 27 Dec 2011 11:08:23 +0100, "T." <kuki543@interia.pl> wrote:

> [...]
> 5. postaraj sie nie zmieniac ciagle "adresu email", wracasz do kf

Ale¶ go rozjuszy³, s±dz±c po tej odpowiedzi... :-)

 od dawna wiadomo, ze grzesiu z i razor to pedalki,a do  tego gatunku czuje odraze ;o)))) czyzbys chcial z nimi
 tworzyc rozkoszny trojkacik?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-27 11:29:36
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-27 09:58, "<He®Sk>" pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/title,Ziobro-pisze-list-do-Episkopatu,wid,14114558,wiadomosc.html

"Solidarna Polska pracuje również nad listem,
jaki niebawem chce wysłać do episkopatu.
Ma on być wyrazem poparcia dla stanowiska
Kościoła wobec kryzysu gospodarczego i państwa."

jakie stanowisko wobec kryzysu ma Kosciol?
podwyzsza stawke na tace i zamiast co laska
bedzie nie mniej niz 10 zl?

Pewnie żadne, - kościołowi żaden kryzys nie straszny. Poza oczywiście kryzysem wewnętrznym.

Data: 2011-12-27 12:25:27
Autor:
On Tue, 27 Dec 2011 11:29:36 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
> bedzie nie mniej niz 10 zl?

Pewnie żadne, - kościołowi żaden kryzys nie straszny. Poza oczywiście kryzysem wewnętrznym.

 powolan coraz mniej? zauwaz, ze wciaz buduje sie kolejne
 swiatynie i niebawem kazdy sukienkowy bedzie miec swoja
 parafie i wierne owieczki tyle, ze owieczek coraz mniej.
 jezeli sa to raczej po klimakterium.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-27 18:03:20
Autor: raff
Ludzie listy pisza czyli cudownie nawroceni

Pewnie ¿adne, - ko¶cio³owi ¿aden kryzys nie straszny. Poza oczywi¶cie kryzysem wewnêtrznym.

powolan coraz mniej? zauwaz, ze wciaz buduje sie kolejne
swiatynie i niebawem kazdy sukienkowy bedzie miec swoja
parafie i wierne owieczki tyle, ze owieczek coraz mniej.
jezeli sa to raczej po klimakterium.

Oho, biedne trollejszyn Skalimowskie sie przesuwa coraz bardziej w
strone pozycji lewackich. "sukienkowy" hyhy.

Wylazi z bydlêcia lewak.

R.

Data: 2011-12-27 19:18:06
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-27 18:03, raff pisze:
[...]

Wylazi z bydlęcia lewak.

R.

E tam, wyraził tylko swoja opinię, a ma do tego prawo.

Data: 2011-12-27 19:35:33
Autor: rAzor
Ludzie listy pisza czyli cudownie nawroceni
U¿ytkownik - jadrys napisa³:
[...]

E tam, wyrazi³ tylko swoja opiniê, a ma do tego prawo.

Tyle, ¿e ta opinia jest obra¼liwa dla wiernych.
A dwa - co i rusz skalimowski jako hesk, czy jako podszywajacy siê pod kogo¶ innego opieprza Kaweckiego w³a¶nie za to samo, za co delikatnie skrytykowa³ go raff.

Data: 2011-12-27 19:47:29
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-27 19:35, rAzor pisze:

[...]

Tyle, że ta opinia jest obraźliwa dla wiernych.
A dwa - co i rusz skalimowski jako hesk, czy jako podszywajacy się pod kogoś innego opieprza Kaweckiego właśnie za to samo, za co delikatnie skrytykował go raff.

Oj przepraszam, Hesk nie odnosił się do przedmiotu kultu, a jedynie wyraził swoja opinię o roli duszpasterzy.

Akurat ta krytyka p. Kaweckiego to może być walka o sponsora. Wiesz chyba o co chodzi...?

Data: 2011-12-28 18:43:22
Autor:
On Tue, 27 Dec 2011 19:47:29 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
> A dwa - co i rusz skalimowski jako hesk, czy jako podszywajacy siê pod > kogo¶ innego opieprza Kaweckiego w³a¶nie za to samo, za co delikatnie > skrytykowa³ go raff.

Oj przepraszam, Hesk nie odnosi³ siê do przedmiotu kultu, a jedynie wyrazi³ swoja opiniê o roli duszpasterzy.

Akurat ta krytyka p. Kaweckiego to mo¿e byæ walka o sponsora. Wiesz chyba o co chodzi...?

Biedni ci opluwacze. za wszelka cene usiluja udowodnic
ze cos znacza. jak wiejskie kundle ukrywaja sie za oplotkiem
jakby wstydzili sie swego nazwiska. moze maja jakies fornalskie?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-28 18:43:20
Autor:
On Tue, 27 Dec 2011 19:18:06 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
>
> Wylazi z bydlêcia lewak.
>
> R.

E tam, wyrazi³ tylko swoja opiniê, a ma do tego prawo.

Rafalek Bogacz bydlat niech zuka w swojej rodzinie.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-28 19:45:39
Autor: raff
Ludzie listy pisza czyli cudownie nawroceni
On Wed, 28 Dec 2011 18:43:20 +0100, "<He®Sk>"
<€uro.bigbrednie@interia.pl> wrote:

> [...]
>
> R.

E tam, wyraził tylko swoja opinię, a ma do tego prawo.

Rafalek Bogacz bydlat niech zuka w swojej rodzinie.

Oho, odezwala sie mala Mucha Plujka. I to ten co pluje zza oplotkow ;)
Jak juz powiedzialem w przypadku innej menty, taka mala mucha plujka
nie moze mnie obrazic.
 R.

Data: 2011-12-29 07:00:01
Autor: stevep
Dnia 28-12-2011 o 19:45:39 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

Oho, odezwala sie mala Mucha Plujka. I to ten co pluje zza oplotkow ;)
Jak juz powiedzialem w przypadku innej menty, taka mala mucha plujka

Jak to z chamem, powyciera plwociny i alleluja i do przodu, Kurwikowski.

--
stevep

Data: 2011-12-28 09:22:37
Autor: stevep
Ludzie listy pisza czyli cudownie nawroceni
Dnia 27-12-2011 o 18:03:20 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisa³(a):

[...]

Czy¿by hesk narazi³ ci siê bardziej ode mnie, bo bêdê zazdrosny  Kurwikowski.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-28 18:43:28
Autor:
Ludzie listy pisza czyli cudownie nawroceni

 wyluzuj, ci biedacy gnija w moim kf.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-27 19:17:24
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-27 12:25, "<He®Sk>" pisze:

[...]

Nic z tych rzeczy. Moim zdaniem Kościół zniszczyć może tylko jakiś wewnętrzny jego kryzys. Papież na kształt Gorbaczowa, albo coś podobnego.

Ludzie listy pisza czyli cudownie nawroceni