Ludzie listy pisza czyli cudownie nawroceni

Data: 2011-12-27 11:29:36
Autor: jadrys
Ludzie listy pisza czyli cudownie nawroceni
W dniu 2011-12-27 09:58, "<He®Sk>" pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/title,Ziobro-pisze-list-do-Episkopatu,wid,14114558,wiadomosc.html

"Solidarna Polska pracuje rĂłwnieĹĽ nad listem,
jaki niebawem chce wysłać do episkopatu.
Ma on być wyrazem poparcia dla stanowiska
Kościoła wobec kryzysu gospodarczego i państwa."

jakie stanowisko wobec kryzysu ma Kosciol?
podwyzsza stawke na tace i zamiast co laska
bedzie nie mniej niz 10 zl?

Pewnie żadne, - kościołowi żaden kryzys nie straszny. Poza oczywiście kryzysem wewnętrznym.

Data: 2011-12-27 12:25:27
Autor:
On Tue, 27 Dec 2011 11:29:36 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
> bedzie nie mniej niz 10 zl?

Pewnie żadne, - kościołowi żaden kryzys nie straszny. Poza oczywiście kryzysem wewnętrznym.

 powolan coraz mniej? zauwaz, ze wciaz buduje sie kolejne
 swiatynie i niebawem kazdy sukienkowy bedzie miec swoja
 parafie i wierne owieczki tyle, ze owieczek coraz mniej.
 jezeli sa to raczej po klimakterium.

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/

Data: 2011-12-27 18:03:20
Autor: raff
Ludzie listy pisza czyli cudownie nawroceni

Pewnie żadne, - ko¶ciołowi żaden kryzys nie straszny. Poza oczywi¶cie kryzysem wewnętrznym.

powolan coraz mniej? zauwaz, ze wciaz buduje sie kolejne
swiatynie i niebawem kazdy sukienkowy bedzie miec swoja
parafie i wierne owieczki tyle, ze owieczek coraz mniej.
jezeli sa to raczej po klimakterium.

Oho, biedne trollejszyn Skalimowskie sie przesuwa coraz bardziej w
strone pozycji lewackich. "sukienkowy" hyhy.

Wylazi z bydlęcia lewak.

R.

Data: 2011-12-27 19:18:06
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-27 18:03, raff pisze:
[...]

E tam, wyraził tylko swoja opinię, a ma do tego prawo.

Data: 2011-12-27 19:35:33
Autor: rAzor
Użytkownik - jadrys napisał:
[...]

Tyle, że ta opinia jest obraĽliwa dla wiernych.
A dwa - co i rusz skalimowski jako hesk, czy jako podszywajacy się pod kogo¶ innego opieprza Kaweckiego wła¶nie za to samo, za co delikatnie skrytykował go raff.

Data: 2011-12-27 19:47:29
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-27 19:35, rAzor pisze:

[...]

Tyle, ĹĽe ta opinia jest obraĹşliwa dla wiernych.
A dwa - co i rusz skalimowski jako hesk, czy jako podszywajacy się pod kogoś innego opieprza Kaweckiego właśnie za to samo, za co delikatnie skrytykował go raff.

Oj przepraszam, Hesk nie odnosił się do przedmiotu kultu, a jedynie wyraził swoja opinię o roli duszpasterzy.

Akurat ta krytyka p. Kaweckiego to może być walka o sponsora. Wiesz chyba o co chodzi...?

Data: 2011-12-28 18:43:22
Autor:
On Tue, 27 Dec 2011 19:47:29 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]

Akurat ta krytyka p. Kaweckiego to może być walka o sponsora. Wiesz chyba o co chodzi...?

Biedni ci opluwacze. za wszelka cene usiluja udowodnic
ze cos znacza. jak wiejskie kundle ukrywaja sie za oplotkiem
jakby wstydzili sie swego nazwiska. moze maja jakies fornalskie?

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-28 18:43:20
Autor:
On Tue, 27 Dec 2011 19:18:06 +0100, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> [...]
>
> Wylazi z bydlęcia lewak.
>
> R.

E tam, wyraził tylko swoja opinię, a ma do tego prawo.

Rafalek Bogacz bydlat niech zuka w swojej rodzinie.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-28 19:45:39
Autor: raff
Ludzie listy pisza czyli cudownie nawroceni
On Wed, 28 Dec 2011 18:43:20 +0100, "<He®Sk>"
<€uro.bigbrednie@interia.pl> wrote:

> [...]
>
> R.

E tam, wyraził tylko swoja opinię, a ma do tego prawo.

Rafalek Bogacz bydlat niech zuka w swojej rodzinie.

Oho, odezwala sie mala Mucha Plujka. I to ten co pluje zza oplotkow ;)
Jak juz powiedzialem w przypadku innej menty, taka mala mucha plujka
nie moze mnie obrazic.
 R.

Data: 2011-12-29 07:00:01
Autor: stevep
Dnia 28-12-2011 o 19:45:39 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

Oho, odezwala sie mala Mucha Plujka. I to ten co pluje zza oplotkow ;)
Jak juz powiedzialem w przypadku innej menty, taka mala mucha plujka

Jak to z chamem, powyciera plwociny i alleluja i do przodu, Kurwikowski.

--
stevep
UĹĽywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-28 09:22:37
Autor: stevep
Dnia 27-12-2011 o 18:03:20 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Czyżby hesk naraził ci się bardziej ode mnie, bo będę zazdrosny  Kurwikowski.

--
stevep

Data: 2011-12-28 18:43:28
Autor:
Ludzie listy pisza czyli cudownie nawroceni

 wyluzuj, ci biedacy gnija w moim kf.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-27 19:17:24
Autor: jadrys
W dniu 2011-12-27 12:25, "<He®Sk>" pisze:

[...]

Nic z tych rzeczy. Moim zdaniem Kościół zniszczyć może tylko jakiś wewnętrzny jego kryzys. Papież na kształt Gorbaczowa, albo coś podobnego.

Ludzie listy pisza czyli cudownie nawroceni