Ludzie - mam pomysł !

Data: 2015-01-14 17:34:43
Autor: El Comandante
Ludzie - mam pomysł !
~olo 51 minut temu

Ludzie - mam pomysł !Wszyscy zbieramy się do kupy i wysyłamy posłów i rządzących na bezrobocie .Niech poczują jak to jest !

Data: 2015-01-14 18:00:30
Autor: Marek Woydak
Ludzie - mam pomysł !

Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m965r3$9nq$1speranza.aioe.org...
~olo 51 minut temu

Ludzie - mam pomysł !Wszyscy zbieramy się do kupy i wysyłamy posłów i rządzących na bezrobocie .Niech poczują jak to jest !

Geniusz z tego "olo". Nareszcie sami zostaniemy sukinsynami,co? Koryta takim gnojom jak "olo" się marzą?

MW

Data: 2015-01-14 18:34:02
Autor: El Comandante
Ludzie - mam pomysł !
"Marek Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m968kt$oka$13news.albasani.net...

[...]

No POpatrz, bo koryta są przyspawane do PO i tylko PO się należą...

Data: 2015-01-14 18:43:11
Autor: Marek Woydak
Ludzie - mam pomysł !

Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m969a9$n0p$1speranza.aioe.org...
[...]

naiwniaku, sądzisz, że twój "olo" to kim jest? To płatny propagandzista z PiS. Robia z takiego jak ty motłochu swoich pomywaczy a wy durnie nie macie za grosz rozsądku by samodzielnie myśleć.

MW

Data: 2015-01-14 22:43:04
Autor: El Comandante
Ludzie - mam pomysł !
"Marek Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m96a1q$r7g$4news.albasani.net...

[...]

Czym bandziory z PO zasłużyli sobie na dożywotnie koryto? Nie można nikomu innemu oddać koryta?

Ludzie - mam pomysł !