Ludzie mówią, że Niemcy się zmienili...

Data: 2009-05-22 19:50:42
Autor: Tzva Adonai
Ludzie mówią, że Niemcy się zmienili...
... że stali się leniwi i chaotyczni.. Dlaczego więc w oczach niemieckich
biznesmenów wciąż widzę autentyczną pasję, a w oczach polskich przedsiębiorców
jedynie małostkowość i chorobliwą żądzę zysku?...

Gdy chcę porozmawiać o technologii produkcji jak pasjonat z pasjonatem, to
udaję się do niemieckiego kontrahenta.. Polaka interesuje tylko to, ile się da
z tego wyciągnąć...

Data: 2009-05-22 22:31:18
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gv6vmi$rf6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chyba zacznę Niemców chwalić. Napisałem w nocy maila do jednego urzędu i już rano o ósmej  z minutami dostałem odpowiedź z załącznikiem dokumentu o jaki prosiłem.

boukun

Ludzie mówią, że Niemcy się zmienili...