Ludzie nie maj膮 chleba ale "nar贸d" b臋dzie mia艂 tarcz臋!

Data: 2012-10-08 11:30:53
Autor: WW
Ludzie nie maj膮 chleba ale "nar贸d" b臋dzie mia艂 tarcz臋!
Witam

W Polsce, dumnej i wolnej, ponad 30% ludzi 偶yje poni偶ej progu ub贸stwa, okre艣lonego wg standard贸w ONZ. Okazuje si臋, 偶e nale偶y je stosowa膰 nie tylko w Afryce!

I to ten kraj chce budowa膰 okr臋ty wojenne do ochrony floty, kt贸rej nie mamy, oraz budowa膰 tarcz臋 antyrakietowa do obrony ... nie wiadomo przed czym.

Kiedy kres tego szale艅stwa w艂adzy?!

Pozdrawiam
WW
鈥濼ylko pod tym krzy偶em, tylko pod tym znakiem
  Polska b臋dzie wioch膮 a Polak burakiem鈥.

Data: 2012-10-08 11:44:19
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-08 11:30, WW pisze:
[...]

To nie szale艅stwo - to kompletne nieuctwo, nieudolno艣膰, to dopiero uczenie si臋 kierowania pa艅stwem. Z przera偶eniem mo偶na by si臋 zastanowi膰  co by by艂o w tym kraju gdyby nie dyrektywy Brukseli, kt贸re pewne post臋powania wymuszaj膮 na tych naszych w艂adcach..

Kiedy koniec? -  Raczej niepr臋dko - chyba nigdy w historii ludzko艣ci kapitalizm nie mia艂 tak sprzyjaj膮cego gruntu do rozwoju na 艣wiecie jak po rozpadzie ZSRR. Tak 偶e zapowiada si臋 na d艂ugotrwa艂e panowanie na 艣wiecie tej zarazy.

Data: 2012-10-08 13:04:14
Autor: WW
W dniu 2012-10-08 11:44, Trybun pisze:
[...]

Moim zdaniem, to czysty biznes. Wiesz, jakie lukratywne s膮 zam贸wienia dla wojska?
Mo偶na zam贸wi膰 setki rakiet, po kilkaset tysi臋cy ojro za sztuk臋, wzi膮膰 "prowizj臋" i nie ba膰 si臋, 偶e oka偶膮 si臋 z艂omem, bo nikt nigdy nie u偶yje ich bojowo, bo i przeciw komu?
To przeciwie艅stwo nieuctwa i nieudolno艣ci.

"Nic dziwnego. Wystarczy da膰 par臋 dolar贸w dziennikarzom, kt贸rzy s膮 dok艂adnie tak samo sprzedajni, jak ich polscy koledzy 鈥 a ci ju偶 odpowiednio postrasz膮. I politycy dadz膮 pieni膮dze, na rozbudow臋 kolejnych system贸w 鈥 zabawek w r臋kach wojskowych.
Bo dzi艣, prosz臋 Pa艅stwa, wojsko (i ca艂e NATO) s艂u偶y tylko do tego, by politycy, urz臋dnicy i wojskowi mogli bra膰 艂ap贸wki za zamawianie kolejnych, coraz kosztowniejszych broni."
JKM

Data: 2012-10-08 19:51:20
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-08 13:04, WW pisze:
[...]

Ja wol臋 podej艣膰 do tego ostro偶nie i nazwa膰 to po prostu dyletanctwem w rz膮dzeniu a nie korupcj膮..

[...]

Akurat NATO, a szczeg贸lnie ci co w nim przewodz膮 maj膮 interes w zbrojeniu si臋. Szkoda tylko 偶e my z takiego czy innego powodu do nich r贸wnamy. Je偶eli naprawd臋 chcemy kogo艣 odstraszy膰 od napadu na nasz kraj to tylko system ochrony przeciwlotniczej i przeciwczo艂gowej.. Jakie艣 okr臋ty, czy 艣mig艂owce to czysty idiotyzm, zw艂aszcza w kraju gdzie na operacj臋 chirurgiczn膮 pacjenci z powodu braku funduszy musz膮 czeka膰 rok, albo i wi臋cej.

Data: 2012-10-09 08:33:03
Autor: WW
W dniu 2012-10-08 19:51, Trybun pisze:

Ja wol臋 podej艣膰 do tego ostro偶nie i nazwa膰 to po prostu dyletanctwem w
rz膮dzeniu a nie korupcj膮..

Tak czy inaczej my za to zap艂acimy a g艂odnym chleba nie przyb臋dzie.

[...]

Z jednej strony Rosja, z drugiej Niemcy. Oba maj膮 nad nami tak gigantyczn膮 przewag臋 i w czo艂gach i w samolotach, 偶e ca艂ego naszego PKB ma艂o, aby im dor贸wna膰.
Jak wi臋c sens i艣膰 t膮 drog膮, skoro wiemy, 偶e nigdy ich na tej drodze nie dogonimy?
Rozum nakazuje znale藕膰 inn膮 drog臋, by膰 mo偶e szybciej prowadz膮c膮 do celu.?

Data: 2012-10-09 10:19:31
Autor: Bogdan Idzikowski
Ludzie nie maj膮 chleba ale "nar贸d" b臋dzie mia艂 tarcz臋!

U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k50gf3$j50$1node1.news.atman.pl...

Zbiorowe samob贸jstwo?

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-10-09 11:26:04
Autor: WW
Ludzie nie maj chleba ale "nar骴" b阣zie mia tarcz!

Zbiorowe samob骿stwo?

Lepiej milcze, ni si odezwa i rozwia wszelkie w眛pliwo禼i.

Data: 2012-10-09 11:32:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Ludzie nie maj chleba ale "nar骴" b阣zie mia tarcz!

U縴tkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa w wiadomo禼i news:k50qji$o9m$1node1.news.atman.pl...

Zbiorowe samob骿stwo?

Lepiej milcze, ni si odezwa i rozwia wszelkie w眛pliwo禼i.

O czym ty piszesz?

--
Donald Tusk - "wola砨ym si nie urodzi, ni na grobach zmar硑ch budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-10-09 14:05:06
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-09 08:33, WW pisze:
W dniu 2012-10-08 19:51, Trybun pisze:

Ja wol臋 podej艣膰 do tego ostro偶nie i nazwa膰 to po prostu dyletanctwem w
rz膮dzeniu a nie korupcj膮..

Tak czy inaczej my za to zap艂acimy a g艂odnym chleba nie przyb臋dzie.

No tak.. Ale tak nawiasem m贸wi膮c -  to 偶e oni s膮 (stosuj膮c najbardziej 艂agodn膮 nazw臋) dyletantami, to taki stan rzeczy nie powinien ich zwalnia膰 z odpowiedzialno艣ci za to co robi膮.. Tzn, chcia艂em powiedzie膰 偶e nawet gdy im nikt nie udowodni pospolitego przest臋pstwa, to oni mog膮 si臋 czu膰 niewinni i pos艂ugiwa膰 argumentem 偶e nie wiedzieli co robi膮 z powodu nieuctwa, g艂upoty czy innych tego typu cech, a to chyba nie mo偶e rozgrzesza膰..?

[...]

Gdy zagro偶enie ze strony tych pa艅stw w jaki艣 spos贸b b臋dzie dla Polski namacalne, to oczywi艣cie wtedy nie ma mowy o jakich艣 oszcz臋dno艣ciach na zbrojeniu si臋.. Przyk艂adowo - Rosja zacznie ro艣ci膰 pretensje do naszych z艂贸偶 gazu z 艂upk贸w, albo szwaby zaczn膮 co艣 gada膰 o niesprawiedliwie postawionej na Odrze granicy.

Nie, nie w tym rzecz 偶eby艣my my starali si臋 im dor贸wna膰 militarnie, bo jest to niemo偶liwe. Ale jest w Afryce takie niewielkie zwierze (zapomnia艂em nazwy), kt贸re nawet lwy omijaj膮 z daleka. To ze wzgl臋du na k膮艣liwo艣膰 i d艂ugie pazury. Polska ze sprawnym systemem obrony, przede wszystkim przeciwlotniczej i przeciwczo艂gowej mog艂a by si臋 sta膰 czym艣 na wz贸r tego afryka艅skiego ma艂ego wojownika. Ale do tego potrzebne jest wojsko o innym charakterze ni偶 nadawanie stopni generalskich i wys艂ugiwaniu si臋 jankesom w okupowaniu zaj臋tych przez nich kraj贸w.

Data: 2012-10-09 18:10:22
Autor: WW
W dniu 2012-10-09 14:05, Trybun pisze:

[...]

Oczywi艣cie, 偶e za to nale偶y ich postawi膰 przed Trybuna艂em Stanu.
Tylko kto si臋 odwa偶y?
Wszak teraz, poza inwektywami, zwyci臋zca kolejnych wybor贸w nie robi 偶adnej krzywdy przegranemu licz膮c, 偶e jak on przegra, to i jemu nie zrobi膮. Jak na razie to dzia艂a. Dlatego zabetonowali uk艂ad dwupartyjny.

[...]

Nic nie zrobimy a NATO nas oleje.

Nie, nie w tym rzecz 偶eby艣my my starali si臋 im dor贸wna膰 militarnie, bo
jest to niemo偶liwe.

Zgadzam si臋. Tym bardziej droga militaryzacji jawi si臋 jako szale艅stwo w艂adzy.
Trzeba znale藕膰 inn膮 drog臋!

Ale jest w Afryce takie niewielkie zwierze
(zapomnia艂em nazwy), kt贸re nawet lwy omijaj膮 z daleka.

Recal

> [...]
wszystkim przeciwlotniczej i przeciwczo艂gowej mog艂a by si臋 sta膰 czym艣 na
wz贸r tego afryka艅skiego ma艂ego wojownika.

Nam potrzeba si艂y odstraszania a nie obrony. Zgodzili艣my si臋 ju偶, 偶e obroni膰 si臋 nie zdo艂amy. Zatem trzeba zniech臋ci膰 do ataku = odstraszy膰.

Ale do tego potrzebne jest
wojsko

Tu si臋 nie zgadzam. Wojsko nam do tego niepotrzebne i stanowi tylko zb臋dne obci膮偶enie, nie pozwalaj膮ce wypracowa膰 innych metod obrony, "zaw艂aszczaj膮c" j膮 dla siebie.

Data: 2012-10-10 13:47:39
Autor: Wiesiaczek
Ludzie nie
On Tue, 09 Oct 2012 14:05:06 +0200, Trybun wrote:
[...]
[...]

To zwierz臋 z Ameryki!
I nazywa si臋 skunks - wszyscy go omijaj膮 bo 艣mierdzi :)
Polska ma ju偶 z t膮 broni膮 spore sukcesy: Ruroci膮g P贸艂nocny dlatego jest po艂o偶ony na dnie Ba艂tyku, 偶eby omin膮膰 ten smr贸d, kt贸ry przeszkadza艂 w budowie ta艅szego i kr贸tszego ruroci膮gu przez terytorium Polski :)
To samo s艂ycha膰 na temat magistrali kolejowej omijaj膮cej dla odmiany Polsk臋 od po艂udnia. --
Wiesiaczek (dzi艣 z DC)

"Ja pij臋 tylko przy dw贸ch okazjach:
Gdy s膮 og贸rki i gdy ich nie ma" 庐

Data: 2012-10-09 17:07:12
Autor: Przemys砤w M.
Ludzie nie maj膮 chleba ale "nar贸d" b臋d zie mia艂 tarcz臋!
Dnia Tue, 09 Oct 2012 08:33:03 +0200, WW napisa(a):

W dniu 2012-10-08 19:51, Trybun pisze:

Ja wol podej do tego ostro齨ie i nazwa to po prostu dyletanctwem w
rz郿zeniu a nie korupcj..

Tak czy inaczej my za to zap鵤cimy a g鵲dnym chleba nie przyb鎑zie.

Akurat NATO, a szczeg髄nie ci co w nim przewodz maj interes w
zbrojeniu si. Szkoda tylko 齟 my z takiego czy innego powodu do nich
r體namy. Je齟li naprawd chcemy kogo odstraszy od napadu na nasz kraj
to tylko system ochrony przeciwlotniczej i przeciwczo鵪owej..

Z jednej strony Rosja, z drugiej Niemcy. Oba maj nad nami tak gigantyczn przewag i w czo鵪ach i w samolotach, 齟 ca鵨go naszego PKB ma鵲, aby im dor體na.
Jak wi鎐 sens i t drog, skoro wiemy, 齟 nigdy ich na tej drodze nie dogonimy?
Rozum nakazuje znale赉 inn drog, by mo齟 szybciej prowadz郼 do celu.?

Pozdrawiam
WW
ylko pod tym krzy齟m, tylko pod tym znakiem
   Polska b鎑zie wioch a Polak burakiem.

Proponujesz komunizm?

--

usimy pami鎡a, 齟 aby zwyci纨y, trzeba pami鎡a o maksymie
 J髗efa Pi鵶udskiego  zwyci纨y i spocz嚆 na laurach to kl鎠ka, by

Data: 2012-10-08 12:04:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Ludzie nie maj膮 chleba ale "nar贸d" b臋dzie mia艂 tarcz臋!

U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:k4u6gi$iqq$1node2.news.atman.pl...
[...]

No to id藕 dalej! Co s膮dzisz o utrzymywaniu wojska?

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-10-08 11:41:32
Autor: Wiesiaczek
Ludzie nie
On Mon, 08 Oct 2012 12:04:32 +0200, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

To my mamy jakie艣 wojsko?
Ta garstka najemnik贸w w Afganistanie i paru zupak贸w w kraju ma nas broni膰?
Puknijcie wy si臋 mocno w 艂ysy 艂eb Idzikowski!

Data: 2012-10-12 19:15:49
Autor: pluton_
Ludzie nie maj chleba ale "nar骴" b阣zie mia tarcz!
No to id dalej! Co s眃zisz o utrzymywaniu wojska?

A  niech sie utrzymuje, ale nie za moja kase.

Za swoja - prosze bardzo.

Nullification

Data: 2012-10-12 19:20:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Ludzie nie maj chleba ale "nar骴" b阣zie mia tarcz!

U縴tkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:k59jbn$ed9$1node2.news.atman.pl...
No to id dalej! Co s眃zisz o utrzymywaniu wojska?

A  niech sie utrzymuje, ale nie za moja kase.

Za swoja - prosze bardzo.

Za twoj kas? Mo縩a chocia podpaski kupi?

--
Donald Tusk - "wola砨ym si nie urodzi, ni na grobach zmar硑ch budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-10-12 20:09:31
Autor: pluton_
Ludzie nie maj chleba ale "nar骴" b阣zie mia tarcz!

> A  niech sie utrzymuje, ale nie za moja kase.
>
> Za swoja - prosze bardzo.

Za twoj kas? Mo縩a chocia podpaski kupi?

Jak by mnie panstwo nie okradalo to nawet na mydlo
raz na miesiac mnie stac.

Nullification

Data: 2012-10-12 21:10:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Ludzie nie maj chleba ale "nar骴" b阣zie mia tarcz!

U縴tkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo禼i news:k59mgd$hes$1node2.news.atman.pl...

> A  niech sie utrzymuje, ale nie za moja kase.
>
> Za swoja - prosze bardzo.

Za twoj kas? Mo縩a chocia podpaski kupi?

Jak by mnie panstwo nie okradalo to nawet na mydlo
raz na miesiac mnie stac.

Jest taka prawda uniwersalna.
Na 秝iecie s pewne dwie rzeczy. ier i podatki. I nawet ty, tej prawdy nie zmienisz.

--
Donald Tusk - "wola砨ym si nie urodzi, ni na grobach zmar硑ch budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-10-12 21:58:33
Autor: Trefni
W dniu 12.10.2012 o 21:10 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

Jest taka prawda uniwersalna.

Na wz髍 prawa naturalnego?
:)

Na 秝iecie s pewne dwie rzeczy. ier i podatki. I nawet ty, tej  prawdy nie zmienisz.

Jeste w 100% pewien???
  :o

Jedna z wi阫szych bzdur :)

Kto t bzdur kiedy poda, a teraz powtarzaj r罂ni tacy bezkrytycznie.
Bo w ko馽u kto te podatki p砤ci musi, by inni nie musieli?
:)

Popatrz tutaj, a to dopiero raczkowanie:

http://bit.ly/TmhJel

Dodaj do tego r罂ne mo縧iwo禼i "wsparcia" takich dzia砤 na poziomie  urz阣體...

Bogdan, id i nie grzesz wi阠ej!
:)

--
Trefni
Nieszcz阺ny rodzaj ludzki tak zosta stworzony, 縠 ci, kt髍zy poruszaj  si po go禼i馽u, zawsze b阣 obrzuca kamieniami tych, kt髍zy wytyczaj  nowe szlaki. (Wolter)

Data: 2012-10-12 22:43:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Ludzie nie maj chleba ale "nar骴" b阣zie mia tarcz!

U縴tkownik "Trefni" <trefnis1@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:op.wl20fvkd07vw5gvectranet.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

Synu! Id kup cokolwiek w jakimkolwiek sklepie nie p砤c眂 podatku! I je秎i to ci si uda to opisz, jak to zrobi砮?

--
Donald Tusk - "wola砨ym si nie urodzi, ni na grobach zmar硑ch budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-10-12 23:26:03
Autor: Trefni
Ludzie nie maj chleba ale "nar骴" b阣zie mia tarcz!
W dniu 12.10.2012 o 22:43 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

(...)
Synu! Id kup cokolwiek w jakimkolwiek sklepie nie p砤c眂 podatku! I  je秎i to ci si uda to opisz, jak to zrobi砮?

Skoro a tak Ci w pi阾y posz硂 (celne by硂), to dostosuj si....

Mimo, 縠 podpisujesz si (ja bym si wstyyyydzi) imieniem i nazwiskiem,
musz Ci z przykro禼i nazwa zwyk硑m niedorozwojem.
Przykro mi (縠 tacy s to p蟪 biedy, ale 縠 si stawiaj zamiast POMYE).

Bogusiu, p髃i p砤cisz podatki jedynie w sklepie z kieszonkowego od mamusi,  nie zabieraj g硂su kiedy m體i doro秎i. Mo縠 si czego nauczysz. W tym  czasie POCZYTAJ co pod linkiem, kt髍y Ci podlinkowa砮m licz眂, 縠 opr骳z  powtarzania potrafisz czyta.

Mam dla Ciebie jeszcze lepszy tekst do powtarzania (opr骳z g硊ptactwa  b阣ziesz jeszcze ORYGINALNY):

"Na 秝iecie s pewne trzy rzeczy. ier, podatki i ograniczenia  pr阣ko禼i."

Powy縮ze jest tak samo idiotyczne, akurat dla Ciebie.

EOT, wujek.

Data: 2012-10-13 10:08:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Ludzie nie maj chleba ale "nar骴" b阣zie mia tarcz!

U縴tkownik "Trefni" <trefnis1@interia.pl> napisa w wiadomo禼i news:op.wl24hpwc07vw5gvectranet.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

====================================

Nie ma znaczenia ch硂ptysiu, czy pieni眃ze dosta砮 od babci, mamusi czy te na nie zapracowa砮. Kupuj眂 w sklepie p砤cisz podatek niezale縩ie od pochodzenia pieni阣zy.

ps Ju nie mam mamusi, tak縠 ju nie mam tatusia, m硂kosie!

--
Donald Tusk - "wola砨ym si nie urodzi, ni na grobach zmar硑ch budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-10-13 11:08:07
Autor: Trefni
Ludzie nie maj chleba ale "nar骴" b阣zie mia tarcz!
W dniu 13.10.2012 o 10:08 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

(...)
Nie ma znaczenia ch硂ptysiu, czy pieni眃ze dosta砮 od babci, mamusi czy  te na nie zapracowa砮. Kupuj眂 w sklepie p砤cisz podatek niezale縩ie  od pochodzenia pieni阣zy.

Sk眃 naiwne i kompromituj眂e przekonanie, 縠 podatki p砤cisz jedynie  kupuj眂 w sklepie?

Jest wyt硊maczenie - emeryt z demencj :)
Co robi par lat wcze秐iej - nie pami阾a, a otrzymanego PIT-40A/11A  zwyczajnie nie rozumie.

Zreszt, gdyby POMYA, to i "sklepowe" podatki omija si nagminnie.

ps Ju nie mam mamusi, tak縠 ju nie mam tatusia, m硂kosie!

Przykro mi...
To teraz taki "m硂kos" ma Ci t硊maczy, jak to jest z podatkami?
Nie - moja rola si ju sko馽zy砤.

"Niewiedza jest pocz眛kiem drogi m眃ro禼i", ale nie mam zamiaru  uszcz甓liwia nikogo wiedz na si酬.

EOT powt髍nie (co oznacza, 縠 zn體 daj Ci kopa i nie wracaj upierdliwcze)

Data: 2012-10-12 22:16:20
Autor: pluton_
Ludzie nie maj chleba ale "nar骴" b阣zie mia tarcz!

Jest taka prawda uniwersalna.
Na 秝iecie s pewne dwie rzeczy. ier i podatki. I nawet ty, tej prawdy
nie zmienisz.

Sa 2 prawdy uniwersalne: tyz prowda i goowno prawda.

Nullification

Data: 2012-10-08 12:48:22
Autor: T.
[...]

To pytanie to raczej do Czeczen贸w i Gruzin贸w.
T.

Data: 2012-10-08 12:58:46
Autor: WW
W dniu 2012-10-08 12:48, T. pisze:

[...]

Zechcia艂 by艣 to wyja艣ni膰?

Data: 2012-10-08 13:03:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Ludzie nie maj膮 chleba ale "nar贸d" b臋dzie mia艂 tarcz臋!

U偶ytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:5072af76$0$26710$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przed chwil膮 przeczyta艂em to:

Otwarcie 2000. Biedronki w Polsce. Przepychanki z ochron膮 i zakorkowana ulica
W poniedzia艂ek firma Geronimo Martins otworzy艂a przy ul. Rokici艅skiej w 艁odzi 2-tysi臋czny sklep sieci Biedronka. Na parkingu przed wej艣ciem tworz膮 si臋 gigantyczne kolejki, ludzie przepychaj膮 si臋 z ochroniarzami i szturmuj膮 wej艣cie. Ulica jest zakorkowana.
 Dzisiaj o godz. 9 rano w 艁odzi oficjalnie ruszy艂a Biedronka nr 2000. Mimo 偶e firma Jeronimo Martins - w艂a艣ciciel marki Biedronka, zapewnia艂a, 偶e na gigantyczne rabaty nie ma co liczy膰, pierwsi klienci pod drzwiami sklepu przy ul. Rokici艅skiej 366 ustawili si臋 ju偶 o godz. 22 poprzedniego dnia. O godzinie 7 ogonek licz膮cych na promocyjne zakupy zawija艂 ju偶 na kilka razy. O godz. 9, kiedy przedstawiciel Jeronimo Martins przecina艂 wst臋g臋, ulica Rokici艅ska by艂a ju偶 ca艂kowicie sparali偶owana. Setki samochod贸w pr贸bowa艂y dosta膰 si臋 na parking przed sklepem, ale tam w kolejce sta艂 ju偶 dwutysi臋czny t艂um. Kierowcy pr贸bowali zaparkowa膰 na jakimkolwiek skrawku wolnego placu, porzucali samochody i biegli do sklepu. Parali偶 pr贸bowa艂a opanowa膰 policja, ale i tak utworzy艂 si臋 kilkukilometrowy korek w jedn膮 i drug膮 stron臋.
wi臋cej: http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35153,12629274,Tlum_na_otwarciu_Biedronki__Paraliz_Rokicinskiej.html

Przecie偶 powszechnie wiadomo, 偶e Polacy s膮 biedni jak myszy ko艣cielne i nie sta膰 ich na kromk臋 chleba!
A mo偶e to desant obcokrajowc贸w?
A mo偶e wy prawiczki, co艣 na ten temat?

--
Donald Tusk - "wola艂bym si臋 nie urodzi膰, ni偶 na grobach zmar艂ych budowa膰 swoj膮 karier臋 polityczn膮".

Data: 2012-10-08 15:17:13
Autor: bolek
Ludzie nie maj chleba ale "nar骴" b阣zie mia tarcz!

U縴tkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa w wiadomo禼i news:5072b309$0$1212$65785112news.neostrada.pl...

No to temu dziennikarzowi kompletnie odpie***doli硂. Czego on si najara? Co on za縴, 縠 takie g硊poty wypisuje?

Przecie powszechnie wiadomo, 縠 Polacy s biedni jak myszy ko禼ielne i nie sta ich na kromk chleba!
A mo縠 to desant obcokrajowc體?
A mo縠 wy prawiczki, co na ten temat?

--
Jak by byli bogatsi, to by si nie pchali po te badziewie
madi in CRL do biedronki.

bolek

Data: 2012-10-08 15:35:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Ludzie nie maj chleba ale "nar骴" b阣zie mia tarcz!

U縴tkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisa w wiadomo禼i news:5072d25b$0$1232$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Otw髍z jeszcze raz ten link i przeczytaj uwa縩ie:
http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35153,12629274,Tlum_na_otwarciu_Biedronki__Paraliz_Rokicinskiej.html

Jest tam mi阣zy innymi napisane:
# Setki samochod體 pr骲owa硑 dosta si na parking przed sklepem, ale tam w kolejce sta ju dwutysi阠zny t硊m. Kierowcy pr骲owali zaparkowa na jakimkolwiek skrawku wolnego placu, porzucali samochody i biegli do sklepu. Parali pr骲owa砤 opanowa policja, ale i tak utworzy si kilkukilometrowy korek w jedn i drug stron. #

Te setki samochod體 to fatamorgana?

# Klienci, kt髍zy nieco w ciemno stali w d硊giej kolejce, gdy ju weszli do sklepu, nie czuli si zawiedzeni. 47-calowe telewizory Philips za 1499 z, netbooki Acer za 800 z i rowery g髍skie za 149 z sz硑 jak ciep砮 bu砶i. #

Je秎i dla ciebie to badziewie, to musisz by nieco bardziej bogaty i nie kupujesz nic w sklepach dla biedak體.

Spojrza砮m w tej chwili w bok i co widz? Telewizor marki Philips. Och jakim ja jestem n阣zarzem!

--
Donald Tusk - "wola砨ym si nie urodzi, ni na grobach zmar硑ch budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-10-08 19:12:27
Autor: Marek Woydak
Ludzie nie maj膮 chleba ale "nar贸d" b臋dzie mia艂 tarcz臋!
Dnia Mon, 08 Oct 2012 11:30:53 +0200, WW napisa(a):

Witam

W Polsce, dumnej i wolnej, ponad 30% ludzi 縴je poni縠j progu ub髎twa, okre秎onego wg standard體 ONZ. Okazuje si, 縠 nale縴 je stosowa nie tylko w Afryce!

I to ten kraj chce budowa okr阾y wojenne do ochrony floty, kt髍ej nie mamy, oraz budowa tarcz antyrakietowa do obrony ... nie wiadomo przed czym.

Kiedy kres tego szale駍twa w砤dzy?!

Masz na my秎i kad硊b zwany Gawronem? Za ten numer powinno zlecie kilka
czapek z g丑wek admiralskich i komandorskich,nale縜硂by podda kastracji
kilku ministr體 oraz kilkunastu dzia砤czy zwi眤kowych, kt髍zy w obawie o
swoje koryta lobbowali za kontynuacj budowy korwety. Tak, g丑wnym powodem
kontynuacji by硑 zwiazki zawodowe (ponad 1300 os骲 na bruk w przypadku
zaprzestania budowy). Przypominam, 縠 Gawrona budowano od ok 2001 roku.
Kolejne rz眃y powinny bi si zapad砮 piersi, a nie g砤skac z zadowolenia
po ot硊szczonych brzuchach.

MW

Data: 2012-10-09 08:34:33
Autor: WW
Ludzie nie maj膮 chleba ale "nar贸d" b臋d zie mia艂 tarcz臋!
W dniu 2012-10-08 19:12, Marek Woydak pisze:

Masz na my艣li kad艂ub zwany Gawronem? Za ten numer powinno zlecie膰 kilka
czapek z g艂贸wek admiralskich i komandorskich,nale偶a艂oby podda膰 kastracji
kilku ministr贸w oraz kilkunastu dzia艂aczy zwi膮zkowych, kt贸rzy w obawie o
swoje koryta lobbowali za kontynuacj膮 budowy korwety.

Zgadzam si臋 z przedm贸wc膮, zastrzegam sobie prawo do pierwszego ci臋cia.   :-P