Ludzie nie mają chleba ale "naród" będzie miał tarczę!

Data: 2012-10-08 12:04:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Ludzie nie mają chleba ale "naród" będzie miał tarczę!

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:k4u6gi$iqq$1node2.news.atman.pl...
Witam

W Polsce, dumnej i wolnej, ponad 30% ludzi żyje poniżej progu ubóstwa, określonego wg standardów ONZ. Okazuje się, że należy je stosować nie tylko w Afryce!

I to ten kraj chce budować okręty wojenne do ochrony floty, której nie mamy, oraz budować tarczę antyrakietowa do obrony ... nie wiadomo przed czym.

Kiedy kres tego szaleństwa władzy?!

No to idź dalej! Co sądzisz o utrzymywaniu wojska?

Data: 2012-10-08 11:41:32
Autor: Wiesiaczek
Ludzie nie
On Mon, 08 Oct 2012 12:04:32 +0200, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

To my mamy jakieÅ› wojsko?
Ta garstka najemników w Afganistanie i paru zupaków w kraju ma nas bronić?
Puknijcie wy siÄ™ mocno w Å‚ysy Å‚eb Idzikowski!

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-10-12 19:15:49
Autor: pluton_
Ludzie nie maj± chleba ale "naród" bêdzie mia³ tarczê!
No to id¼ dalej! Co s±dzisz o utrzymywaniu wojska?

A  niech sie utrzymuje, ale nie za moja kase.

Za swoja - prosze bardzo.

Nullification

Data: 2012-10-12 19:20:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Ludzie nie maj± chleba ale "naród" bêdzie mia³ tarczê!

U¿ytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k59jbn$ed9$1node2.news.atman.pl...
No to id¼ dalej! Co s±dzisz o utrzymywaniu wojska?

A  niech sie utrzymuje, ale nie za moja kase.

Za swoja - prosze bardzo.

Za twoj± kasê? Mo¿na chocia¿ podpaski kupiæ?

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-10-12 20:09:31
Autor: pluton_
Ludzie nie maj± chleba ale "naród" bêdzie mia³ tarczê!

> A  niech sie utrzymuje, ale nie za moja kase.
>
> Za swoja - prosze bardzo.

Za twoj± kasê? Mo¿na chocia¿ podpaski kupiæ?

Jak by mnie panstwo nie okradalo to nawet na mydlo
raz na miesiac mnie stac.

Nullification

Data: 2012-10-12 21:10:14
Autor: Bogdan Idzikowski
Ludzie nie maj± chleba ale "naród" bêdzie mia³ tarczê!

U¿ytkownik "pluton_" <pluton_onet@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:k59mgd$hes$1node2.news.atman.pl...

> A  niech sie utrzymuje, ale nie za moja kase.
>
> Za swoja - prosze bardzo.

Za twoj± kasê? Mo¿na chocia¿ podpaski kupiæ?

Jak by mnie panstwo nie okradalo to nawet na mydlo
raz na miesiac mnie stac.

Jest taka prawda uniwersalna.
Na ¶wiecie s± pewne dwie rzeczy. ¦mieræ i podatki. I nawet ty, tej prawdy nie zmienisz.

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-10-12 21:58:33
Autor: Trefni¶
W dniu 12.10.2012 o 21:10 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

Jest taka prawda uniwersalna.

Na wzór prawa naturalnego?
:)

Na ¶wiecie s± pewne dwie rzeczy. ¦mieræ i podatki. I nawet ty, tej  prawdy nie zmienisz.

Jeste¶ w 100% pewien???
  :o

Jedna z wiêkszych bzdur :)

Kto¶ tê bzdurê kiedy¶ poda³, a teraz powtarzaj± ró¿ni tacy bezkrytycznie.
Bo w koñcu kto¶ te podatki p³aciæ musi, by inni nie musieli?
:)

Popatrz tutaj, a to dopiero raczkowanie:

http://bit.ly/TmhJel

Dodaj do tego ró¿ne mo¿liwo¶ci "wsparcia" takich dzia³añ na poziomie  urzêdów...

Bogdan, id¼ i nie grzesz wiêcej!
:)

--
Trefni¶
Nieszczêsny rodzaj ludzki tak zosta³ stworzony, ¿e ci, którzy poruszaj±  siê po go¶ciñcu, zawsze bêd± obrzucaæ kamieniami tych, którzy wytyczaj±  nowe szlaki. (Wolter)

Data: 2012-10-12 22:43:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Ludzie nie maj± chleba ale "naród" bêdzie mia³ tarczê!

U¿ytkownik "Trefni¶" <trefnis1@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.wl20fvkd07vw5gvectranet.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

Synu¶! Id¼ kup cokolwiek w jakimkolwiek sklepie nie p³ac±c podatku! I je¶li to ci siê uda to opisz, jak to zrobi³e¶?

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-10-12 23:26:03
Autor: Trefni¶
Ludzie nie maj± chleba ale "naród" bêdzie mia³ tarczê!
W dniu 12.10.2012 o 22:43 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

(...)
Synu¶! Id¼ kup cokolwiek w jakimkolwiek sklepie nie p³ac±c podatku! I  je¶li to ci siê uda to opisz, jak to zrobi³e¶?

Skoro a¿ tak Ci w piêty posz³o (celne by³o), to dostosujê siê....

Mimo, ¿e podpisujesz siê (ja bym siê wstyyyydzi³) imieniem i nazwiskiem,
muszê Ciê z przykro¶ci± nazwaæ zwyk³ym niedorozwojem.
Przykro mi (¿e tacy s± to pó³ biedy, ale ¿e siê stawiaj± zamiast POMY¦LEÆ).

Bogusiu, póki p³acisz podatki jedynie w sklepie z kieszonkowego od mamusi,  nie zabieraj g³osu kiedy mówi± doro¶li. Mo¿e siê czego¶ nauczysz. W tym  czasie POCZYTAJ co pod linkiem, który Ci podlinkowa³em licz±c, ¿e oprócz  powtarzania potrafisz czytaæ.

Mam dla Ciebie jeszcze lepszy tekst do powtarzania (oprócz g³uptactwa  bêdziesz jeszcze ORYGINALNY):

"Na ¶wiecie s± pewne trzy rzeczy. ¦mieræ, podatki i ograniczenia  prêdko¶ci."

Powy¿sze jest tak samo idiotyczne, akurat dla Ciebie.

EOT, wujek.

Data: 2012-10-13 10:08:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Ludzie nie maj± chleba ale "naród" bêdzie mia³ tarczê!

U¿ytkownik "Trefni¶" <trefnis1@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.wl24hpwc07vw5gvectranet.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

====================================

Nie ma znaczenia ch³optysiu, czy pieni±dze dosta³e¶ od babci, mamusi czy te¿ na nie zapracowa³e¶. Kupuj±c w sklepie p³acisz podatek niezale¿nie od pochodzenia pieniêdzy.

ps Ju¿ nie mam mamusi, tak¿e ju¿ nie mam tatusia, m³okosie!

--
Donald Tusk - "wola³bym siê nie urodziæ, ni¿ na grobach zmar³ych budowaæ swoj± karierê polityczn±".

Data: 2012-10-13 11:08:07
Autor: Trefni¶
Ludzie nie maj± chleba ale "naród" bêdzie mia³ tarczê!
W dniu 13.10.2012 o 10:08 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

(...)
Nie ma znaczenia ch³optysiu, czy pieni±dze dosta³e¶ od babci, mamusi czy  te¿ na nie zapracowa³e¶. Kupuj±c w sklepie p³acisz podatek niezale¿nie  od pochodzenia pieniêdzy.

Sk±d naiwne i kompromituj±ce przekonanie, ¿e podatki p³acisz jedynie  kupuj±c w sklepie?

Jest wyt³umaczenie - emeryt z demencj± :)
Co robi³ parê lat wcze¶niej - nie pamiêta, a otrzymanego PIT-40A/11A  zwyczajnie nie rozumie.

Zreszt±, gdyby¶ POMY¦LA£, to i "sklepowe" podatki omija siê nagminnie.

ps Ju¿ nie mam mamusi, tak¿e ju¿ nie mam tatusia, m³okosie!

Przykro mi...
To teraz taki "m³okos" ma Ci t³umaczyæ, jak to jest z podatkami?
Nie - moja rola siê ju¿ skoñczy³a.

"Niewiedza jest pocz±tkiem drogi m±dro¶ci", ale nie mam zamiaru  uszczê¶liwiaæ nikogo wiedz± na si³ê.

EOT powtórnie (co oznacza, ¿e znów dajê Ci kopa i nie wracaj upierdliwcze)

Data: 2012-10-12 22:16:20
Autor: pluton_
Ludzie nie maj± chleba ale "naród" bêdzie mia³ tarczê!

Jest taka prawda uniwersalna.
Na ¶wiecie s± pewne dwie rzeczy. ¦mieræ i podatki. I nawet ty, tej prawdy
nie zmienisz.

Sa 2 prawdy uniwersalne: tyz prowda i goowno prawda.

Nullification

Ludzie nie mają chleba ale "naród" będzie miał tarczę!