Ludzie sa glupi

Data: 2013-11-15 07:58:03
Autor: Ghost
Ludzie sa glupi

Uzytkownik "Pawel" <Paweluuztztzttt@Pawel.pl> napisal w wiadomosci news:52856c3b$0$9524$9b4e6d93newsspool1.arcor-online.net...
Od dluzszego czasu zauwazylem i tak uwazam ze WIEKSZOSC ludzi jest glupia.Ze ludzie sa poprosu glupi w tym jak mysla co robia itd . rowniez napewno tutaj na grupie.Nie chodzi mi o obrazanie tylko moje zdanie o ludziach.Czy ktos sie zgadza ze tak jest ?

Kwestia definicji glupoty.
Moim zdaniem wielu myli zachowania "atawistyczne" z glupota, a to jest glupie myslenie.
Innymi slowy uwazaj kogo nazywasz glupim, byc moze sam po prostu masz pustke w glowie i pewnych rzeczy nie dostrzegasz.

Data: 2013-11-15 12:04:34
Autor: Wiesiaczek
Ludzie sa glupi
W dniu 15.11.2013 07:58, Ghost pisze:

[...]

Chyba najbardziej zbliżoną definicją jest zachowanie nieracjonalne, krótkowzroczne bez głębszego zastanowienia się.
Dlatego uważam, że Polacy generalnie są głupi, doprowadzając swój kraj i siebie do ruiny w zamian za obiecane paciorki.

A czy atawistyczne? Ciekawe, co przez to rozumiesz?

--
Wiesiaczek (dziÅ› z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-11-15 12:41:58
Autor: FEniks
Ludzie sa glupi
W dniu 2013-11-15 12:04, Wiesiaczek pisze:
[...]

Może i głupota tego przyczyną, ale bardziej chyba chciwość.

Ewa

Data: 2013-11-19 21:25:40
Autor: Towarzysz Gnój
Ludzie sa glupi

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:l64v42$o4i$1node2.news.atman.pl...

> [...]
| Dlatego uważam, że Polacy generalnie są głupi, doprowadzając swój kraj i
| siebie do ruiny w zamian za obiecane paciorki.

Nu... Nie narzekajcie towarzyszu Wiesiaczek!
Chcecie, żeby tu rzadziło PiS? Nie chcecie, dlatego cieszcie się, żeśmy stworzyli Platformę, bo dzisiejsze SLD z PiS-em nie wygra.
gru.pl

Data: 2013-11-20 10:30:21
Autor: stevep
Ludzie sa glupi
Dnia 19-11-2013 o 21:25:40 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> napisa³(a):

U¿ytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

| Chyba najbardziej zbli¿on± definicj± jest zachowanie nieracjonalne,
| krótkowzroczne bez g³êbszego zastanowienia siê.
| Dlatego uwa¿am, ¿e Polacy generalnie s± g³upi, doprowadzaj±c swój kraj  i
| siebie do ruiny w zamian za obiecane paciorki.

Nu... Nie narzekajcie towarzyszu Wiesiaczek!
Chcecie, ¿eby tu rzadzi³o PiS? Nie chcecie, dlatego cieszcie siê, ¿e¶my
stworzyli Platformê, bo dzisiejsze SLD z PiS-em nie wygra.
gru.pl

No i co z tego skoro i tak rz±dziæ nie bêdzie?

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2013-11-20 13:48:48
Autor: Towarzysz Gnój
Ludzie sa glupi

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.w6ucovwv50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
> [...]

stworzyli Platformê, bo dzisiejsze SLD z PiS-em nie wygra.
gru.pl

No i co z tego skoro i tak rz±dziæ nie bêdzie?

A jak my¶licie towarzyszu Piszczyk, kto ma dzisiaj rz±dziæ, skoro SLD odchodzi na zas³u¿on± emeryturê?
gnoj.czerwony@gru.pl

Data: 2013-11-20 15:21:32
Autor: stevep
Ludzie sa glupi
Dnia 20-11-2013 o 13:48:48 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> napisa³(a):

> [...]

No i co z tego skoro i tak rz±dziæ nie bêdzie?

A jak my¶licie towarzyszu Piszczyk, kto ma dzisiaj rz±dziæ, skoro SLD  odchodzi

Pogadamy jak wytrze¼wiejesz po dykcie.  '<

Data: 2013-11-23 10:35:41
Autor: V
Ludzie sa glupi
W dniu 2013-11-15 07:58, Ghost pisze:

[...]

brniesz, głupota jest tam, gdzie jest tzw poświęcenie :))

V.

Data: 2013-11-23 21:17:29
Autor: Towarzysz Gnój
Ludzie sa glupi

Użytkownik "V" <fhotnc@hotmail.com> napisał w wiadomości news:l6ptm3$1v6$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nu słusznie. Święcone jajka wcale nie są smaczniejsze od nieświęconych.
gru.pl

Data: 2013-11-24 10:28:26
Autor: V
Ludzie sa glupi
W dniu 2013-11-23 21:17, Towarzysz Gnój pisze:

Użytkownik "V"<fhotnc@hotmail.com>  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Widzisz, nie łatwo porównać te smaki, bo przy święconych prawie zawsze jest chrzan :)

V.

Data: 2013-11-24 17:09:51
Autor: Towarzysz Gnój
Ludzie sa glupi

Użytkownik "V" <fhotnc@hotmail.com> napisał w wiadomości news:l6shki$6fn$1mx1.internetia.pl...
[...]

Przy święconych powiadacie? Nu, chrzan chrzanowi nierówny..
gru.pl

Data: 2013-11-25 19:28:46
Autor: V
Ludzie sa glupi
W dniu 2013-11-24 17:09, Towarzysz Gnój pisze:

[...]

...gra interesów :)

V.

Ludzie sa glupi