Ludzie sa glupi

Data: 2013-11-15 08:32:12
Autor: stevep
Ludzie sa glupi
Dnia 15-11-2013 o 01:35:05 Pawel <Paweluuztztzttt@pawel.pl> napisał(a):

Od dluzszego czasu zauwazylem i tak uwazam ze WIEKSZOSC ludzi jest  glupia.Ze ludzie sa poprosu glupi w tym jak mysla co robia itd . rowniez    napewno tutaj na grupie.Nie chodzi mi o obrazanie tylko moje zdanie o  ludziach.Czy ktos sie zgadza ze tak jest ?

Czy wszyscy oprócz ciebie?
--
stevep

Data: 2013-11-15 11:59:53
Autor: Wiesiaczek
Ludzie sa glupi
W dniu 15.11.2013 08:32, stevep pisze:
[...]

Czy wszyscy oprĂłcz ciebie?

Ty już siebie określiłeś zadając to pytanie :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-11-15 15:37:50
Autor: stevep
Ludzie sa glupi
Dnia 15-11-2013 o 11:59:53 Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisał(a):

[...]

Ty też, każdy wariat widzi dookoła siebie samych wariatów.

--
stevep

Data: 2013-11-19 15:50:11
Autor: Towarzysz Gnój
Ludzie sa glupi

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.w6lhlccm50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

A napiszcie towarzyszu Pietrzykowski, kto dla was nie jest kretynem?
gru.pl

Data: 2013-11-19 16:20:32
Autor: False
Ludzie sa glupi
W dniu 2013-11-19 15:50, Towarzysz Gnój pisze:

[...]

co w tym dziwnego?
nie ma wynika bez odczynnika?

A napiszcie towarzyszu Pietrzykowski, kto dla was nie jest kretynem?
gru.pl

a towarzysz towarzyszy wszędzie widzi? :)

Data: 2013-11-19 17:58:02
Autor: Towarzysz Gnój
Ludzie sa glupi

Użytkownik "False" <false@gmail.com> napisał w wiadomości news:528b81c3$0$2179$65785112news.neostrada.pl...

| co w tym dziwnego?
| nie ma wynika bez odczynnika?

| a towarzysz towarzyszy wszędzie widzi? :)

Jeśli zostaniecie obywatelu zapisani do Partii, również zostaniecie towarzyszem.
gru.pl

Data: 2013-11-19 18:19:52
Autor: False
Ludzie sa glupi
W dniu 2013-11-19 17:58, Towarzysz Gnój pisze:

> [...]
|
| a towarzysz towarzyszy wszędzie widzi? :)

Jeśli zostaniecie obywatelu zapisani do Partii, również zostaniecie towarzyszem.

nofeks. jestem bezpartyjna obywatelka planety ziemia

Data: 2013-11-19 18:24:37
Autor: u2
Ludzie sa glupi
W dniu 2013-11-19 18:19, False pisze:
Jeśli zostaniecie obywatelu zapisani do Partii, również zostaniecie
towarzyszem.
gru.pl

nofeks. jestem bezpartyjna obywatelka planety ziemia

obywatele i obywatelki, towarzysze i towarzyszki, sluchacze i sluchawki ....-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2013-11-19 18:52:30
Autor: Towarzysz Gnój
Ludzie sa glupi

Użytkownik "False" <false@gmail.com> napisał w wiadomości news:528b9dba$0$2288$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| > |
| > |
| > |

| nofeks. jestem bezpartyjna obywatelka planety ziemia

Pardon... Obywatelka posiada planetarny paszport?
gru.pl

Data: 2013-11-19 19:08:33
Autor: False
Ludzie sa glupi
W dniu 2013-11-19 18:52, Towarzysz Gnój pisze:

Użytkownik "False" <false@gmail.com> napisał w wiadomości

| > |
| > |
| > |

| nofeks. jestem bezpartyjna obywatelka planety ziemia

Pardon... Obywatelka posiada planetarny paszport?
gru.pl

jes afkors

Data: 2013-11-19 19:14:50
Autor: Towarzysz Gnój
Ludzie sa glupi

Użytkownik "False" <false@gmail.com> napisał w wiadomości news:528ba923$0$2165$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| > | > |
| > | > |
| > | > |

| > |
| > |

| jes afkors

Wize na Księżyc tuu?

Data: 2013-11-19 19:19:54
Autor: False
Ludzie sa glupi
W dniu 2013-11-19 19:14, Towarzysz Gnój pisze:

Użytkownik "False" <false@gmail.com> napisał w wiadomości

| > | > |
| > | > |
| > | > |

| > |
| > |

| jes afkors

Wize na Księżyc tuu?

mię totals juniwers ołpensa dedory

Data: 2013-11-19 20:29:15
Autor: Towarzysz Gnój
Ludzie sa glupi

Użytkownik "False" <false@gmail.com> napisał w wiadomości news:528babcc$0$2152$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| > | > | > |
| > | > | > |
| > | > | > |

| > | > |

| > |

| mię totals juniwers ołpensa dedory

Wsio rajt  i.... gute rajze!
gru.pl

Data: 2013-11-19 19:20:29
Autor: u2
Ludzie sa glupi
W dniu 2013-11-19 19:14, Towarzysz Gnój pisze:
Wize na Księżyc tuu?

babciu, babciu ! ruskie polecieli w kosmos  !

wszystkie ?

nie, tylko jeden

to co mi glowe zawracasz ...-;)

Data: 2013-11-20 10:24:22
Autor: stevep
Ludzie sa glupi
Dnia 19-11-2013 o 15:50:11 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> napisał(a):

[...]

Pocałujcie mnie w dupe towarzyszu kretynie.
--
stevep

Data: 2013-11-20 17:19:27
Autor: u2
Ludzie sa glupi
W dniu 2013-11-20 10:24, stevep pisze:

Pocałujcie mnie w dupe towarzyszu kretynie.

hi hi pieprzykoski to pedal cyrkus ...-;)

Data: 2013-11-20 17:45:23
Autor: stevep
Ludzie sa glupi
Dnia 20-11-2013 o 17:19:27 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2013-11-20 10:24, stevep pisze:

Pocałujcie mnie w dupe towarzyszu kretynie.

hi hi pieprzykoski to pedal cyrkus ...-;)

hi, hi zaśmiała się idiota i zdechła.
--
stevep

Data: 2013-11-21 10:03:02
Autor: u2
Ludzie sa glupi
W dniu 2013-11-20 17:45, stevep pisze:

hi, hi zaśmiała się idiota i zdechła.

hi hi hi cyrkus to pedal calom gembom ...-;)

Data: 2013-11-21 15:56:32
Autor: stevep
Ludzie sa glupi
Dnia 21-11-2013 o 10:03:02 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2013-11-20 17:45, stevep pisze:

hi, hi zaśmiała się idiota i zdechła.

hi hi hi cyrkus to pedal calom gembom ...-;)

Pedałuj u2, pedałuj, szczyt idiotyzmu masz na wyciuągnięcie ręki.

--
stevep

Data: 2013-11-21 22:22:28
Autor: False
Ludzie sa glupi
W dniu 2013-11-21 15:56, stevep pisze:
[...]

najs a myślałam ze takie laundryny to tylko na psp u Głąba Aadenalindzkiego :)

Data: 2013-11-22 08:38:52
Autor: stevep
Ludzie sa glupi
Dnia 21-11-2013 o 22:22:28 False <false@gmail.com> napisał(a):

[...]

Kto zacz ten Adenalidzki?

--
stevep

Data: 2013-11-22 11:24:03
Autor: False
Ludzie sa glupi
W dniu 2013-11-22 08:38, stevep pisze:
[...]

sie zaraz czepiasz jak rzep do filcu na gumofilcu
Adrenalindzki Głąbek ci cos mófi?

Data: 2013-11-22 15:18:04
Autor: stevep
Ludzie sa glupi
Dnia 22-11-2013 o 11:24:03 False <false@gmail.com> napisał(a):

[...]

Zupełnie nic, nie mam rozeznania wśród głąbów.

--
stevep

Data: 2013-11-22 22:00:30
Autor: Towarzysz Gnój
Ludzie sa glupi

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.w6yfcewl50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Za to adrenalinki wam głąbie nie brakuje
Buu-ha-ha!

Data: 2013-11-22 22:24:28
Autor: False
Ludzie sa glupi
W dniu 2013-11-22 22:00, Towarzysz Gnój pisze:

[...]

czemu jestescie tacy szorstcy towarzyszu
gnojku.

Data: 2013-11-23 00:51:20
Autor: Towarzysz Gnój
Ludzie sa glupi

Użytkownik "False" <false@gmail.com> napisał w wiadomości news:528fcb8f$0$2151$65785112news.neostrada.pl...

| czemu jestescie tacy szorstcy towarzyszu
| gnojku.

Towarzysz Pietrzykowski lubi takie szorstkie pieszczoty.

Data: 2013-11-23 09:08:26
Autor: stevep
Ludzie sa glupi
Dnia 23-11-2013 o 00:51:20 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> napisał(a):

Użytkownik "False" <false@gmail.com> napisał w wiadomości

| czemu jestescie tacy szorstcy towarzyszu
| gnojku.

Towarzysz Pietrzykowski lubi takie szorstkie pieszczoty.

Zdecydowanie wolę takiego debila jak ty kopnąć w dupę.

--
stevep

Data: 2013-11-23 09:57:59
Autor: False
Ludzie sa glupi
W dniu 2013-11-23 09:08, stevep pisze:
> [...]

Towarzysz Pietrzykowski lubi takie szorstkie pieszczoty.

Zdecydowanie wolę takiego debila jak ty kopnąć w dupę.

jejku no w moich czasach w grze wstępnej
nie bylo mowy o kopaniu..hmmm. o tempora o mores!

Data: 2013-11-23 21:26:13
Autor: Towarzysz Gnój
Ludzie sa glupi

Użytkownik "False" <false@gmail.com> napisał w wiadomości news:52906e1b$0$2176$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| >> |
| >> |

| jejku no w moich czasach w grze wstępnej
| nie bylo mowy o kopaniu..hmmm. o tempora o mores!

To tylko retoryka -  W bezpośrednich prośbach towarzysz Piszczyk zwraca się o to, żeby go tam pocałować.
-kolektyw

Data: 2013-11-24 07:31:09
Autor: stevep
Ludzie sa glupi
Dnia 23-11-2013 o 21:26:13 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> napisał(a):

Użytkownik "False" <false@gmail.com> napisał w wiadomości

| >> |
| >> |

> [...]
| nie bylo mowy o kopaniu..hmmm. o tempora o mores!

To tylko retoryka -  W bezpośrednich prośbach towarzysz Piszczyk zwraca  się o

Tfu, tfu a kysz.

--
stevep

Data: 2013-11-24 07:30:29
Autor: stevep
Ludzie sa glupi
Dnia 23-11-2013 o 09:57:59 False <false@gmail.com> napisał(a):

> [...]

Zdecydowanie wolę takiego debila jak ty kopnąć w dupę.

jejku no w moich czasach w grze wstępnej
nie bylo mowy o kopaniu..hmmm. o tempora o mores!

Nie wiedziałem, że jesteś homo.  ;)

--
stevep

Data: 2013-11-24 14:47:14
Autor: False
Ludzie sa glupi

napisał(a):

> [...]

Zdecydowanie wolę takiego debila jak ty kopnąć w dupę.

jejku no w moich czasach w grze wstępnej
nie bylo mowy o kopaniu..hmmm. o tempora o mores!

myślisz że jestem? nie myslałam jeszcze o tym
ale popróbuje

Data: 2013-11-23 10:00:20
Autor: Budzik
Ludzie sa glupi
Osobnik posiadający mail stevep011@invalid.tkdami.net napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Zdecydowanie wolę takiego debila jak ty kopnąć w dupę.

Czy mozna prosic o trzymanie poziomu? Jakiegokolwiek, choćby kraweżnika, byleby nie siegać bruku?

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2013-11-23 21:29:28
Autor: Towarzysz Gnój
Ludzie sa glupi

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:23112013.680B7074budzik61.poznan.pl...

| Czy mozna prosic o trzymanie poziomu?

A wy obywatelu Budzik zdaje się nie należycie do Partii, więc kto was wpuścił na to zebranie?
-kolektyw

Data: 2013-11-24 12:00:17
Autor: Budzik
Ludzie sa glupi
Osobnik posiadający mail gnojczerwony@gru.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

A wy obywatelu Budzik zdaje się nie należycie do Partii, więc kto was
wpuścił na to zebranie?

Juz nie tylko przecinki ci sie mylą... :)

--
Pozdrawia... Budzik
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2013-11-23 09:56:10
Autor: False
Ludzie sa glupi
W dniu 2013-11-23 00:51, Towarzysz Gnój pisze:

Użytkownik "False" <false@gmail.com> napisał w wiadomości

| czemu jestescie tacy szorstcy towarzyszu
| gnojku.

Towarzysz Pietrzykowski lubi takie szorstkie pieszczoty.

a no to chyba ze. wiec moze kombinezon erotyczny z sizalu bedzie
jeszcze szorsciej ;)

Data: 2013-11-23 21:22:25
Autor: Towarzysz Gnój
Ludzie sa glupi

Użytkownik "False" <false@gmail.com> napisał w wiadomości news:52906db0$0$2170$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| > |
| > |

| a no to chyba ze. wiec moze kombinezon erotyczny z sizalu bedzie
| jeszcze szorsciej ;)

To może pomówicie o tym towarzyszko, ale po zakończeniu zebrania?
-kolektyw

Data: 2013-11-23 21:43:34
Autor: Wiesiaczek
Ludzie sa glupi
W dniu 23.11.2013 21:22, Towarzysz GnĂłj pisze:

Użytkownik "False" <false@gmail.com> napisał w wiadomości

| > |
| > |

| a no to chyba ze. wiec moze kombinezon erotyczny z sizalu bedzie
| jeszcze szorsciej ;)

To może pomówicie o tym towarzyszko, ale po zakończeniu zebrania?
-kolektyw

Wiecie co towarzyszu gnoju?
Śmietnik mi robicie w postach...
Spierdalajcie zatem... PLONK!

Data: 2013-11-23 22:18:30
Autor: Towarzysz GnĂłj
Ludzie sa glupi

| Wiecie co towarzyszu gnoju?
| Śmietnik mi robicie w postach...
| Spierdalajcie zatem...

Czy was nie proszono towarzyszu przygłupie, żebyście po pijaku nie przychodzili
na zebrania? Macie naganę partyjną!

PLONK!

Słusznie i morda w kubeł..
-kolektyw

Data: 2013-11-23 22:46:31
Autor: False
Ludzie sa glupi
W dniu 2013-11-23 22:18, Towarzysz GnĂłj pisze:

> [...]
| Spierdalajcie zatem...

Czy was nie proszono towarzyszu przygłupie, żebyście po pijaku nie przychodzili

haha ale jaja :))))))))))))
a wyscie towarzysze nie myslieli zeby tak odcrospostowac ten
zbedny balast pl.sci.psychologia od sedna zebrania ? po co wam w tych
sprawach wagi panstwojej potrzeby taki pseudopolityczy
bol egzystencjalny. i to bez wodki w dodatku :)

Data: 2013-11-23 23:24:46
Autor: Towarzysz GnĂłj
Ludzie sa glupi

Użytkownik "False" <false@gmail.com> napisał w wiadomości news:5291223a$0$2169$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| > |

| > |

| haha ale jaja :))))))))))))
| a wyscie towarzysze nie myslieli zeby tak odcrospostowac ten
| zbedny balast pl.sci.psychologia od sedna zebrania ?

Nu... odcrospostowac moĹźna, ale po co?
(wasze zdrowie towarzyszko)
gru.pl

Data: 2013-11-24 14:46:13
Autor: False
Ludzie sa glupi
W dniu 2013-11-23 23:24, Towarzysz GnĂłj pisze:

Użytkownik "False" <false@gmail.com> napisał w wiadomości

| > |

| > |

> [...]
| a wyscie towarzysze nie myslieli zeby tak odcrospostowac ten
| zbedny balast pl.sci.psychologia od sedna zebrania ?

mam nadzieje towarzysz gnojku, Ĺźe nie pijecie
mojego zacnego zdrĂłfka likierem kokosowym ? :-P

Data: 2013-11-24 17:14:35
Autor: Towarzysz GnĂłj
Ludzie sa glupi

Użytkownik "False" <false@gmail.com> napisał w wiadomości news:52920324$0$2185$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| > | > |

| > | > |

| mam nadzieje towarzysz gnojku, Ĺźe nie pijecie
| mojego zacnego zdrĂłfka likierem kokosowym ? :-P

A co to znaczy odcrospostowac?

Data: 2013-11-24 07:55:07
Autor: stevep
Ludzie sa glupi
Dnia 23-11-2013 o 21:43:34 Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisał(a):

W dniu 23.11.2013 21:22, Towarzysz Gnój pisze:

Użytkownik "False" <false@gmail.com> napisał w wiadomości

| > |
| > |

> [...]
| jeszcze szorsciej ;)

To może pomówicie o tym towarzyszko, ale po zakończeniu zebrania?

Widziałeś kiedyś woniejący fijołkami gnój?  ;)
--
stevep

Data: 2013-11-24 17:15:31
Autor: Towarzysz Gnój
Ludzie sa glupi

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.w61j55rz50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
Dnia 23-11-2013 o 21:43:34 Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisał(a):

W dniu 23.11.2013 21:22, Towarzysz Gnój pisze:

Użytkownik "False" <false@gmail.com> napisał w wiadomości

| > |
| > |

> [...]

Śmietnik mi robicie w postach...
Spierdalajcie zatem... PLONK!

Widziałeś kiedyś woniejący fijołkami gnój?  ;)

Jak zwykle macie rację Piszczyk
-kolektyw

Data: 2013-11-24 07:53:35
Autor: stevep
Ludzie sa glupi
Dnia 23-11-2013 o 09:56:10 False <false@gmail.com> napisał(a):

> [...]

Towarzysz Pietrzykowski lubi takie szorstkie pieszczoty.

a no to chyba ze. wiec moze kombinezon erotyczny z sizalu bedzie

Głupiś, dla ciebie tylko z gruboziarnistego papieru ściernego.
--
stevep

Data: 2013-11-24 17:18:11
Autor: Towarzysz Gnój
Ludzie sa glupi

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.w61j3lub50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
> [...]

Towarzysz Pietrzykowski lubi takie szorstkie pieszczoty.

a no to chyba ze. wiec moze kombinezon erotyczny z sizalu bedzie

Nu Piszczyku.... Dla was Partia o wszystko się postara.
-kolektyw

Data: 2013-11-23 09:07:19
Autor: stevep
Ludzie sa glupi

[...]