Ludzie sa glupi

Data: 2013-11-16 23:41:28
Autor: Flyer
Ludzie sa glupi
In article <52856c3b$0$9524$9b4e6d93@newsspool1.arcor-
online.net>, Paweluuztztzttt@Pawel.pl says...

Od dluzszego czasu zauwazylem i tak uwazam ze WIEKSZOSC ludzi jest glupia.Ze ludzie sa poprosu glupi w tym jak mysla co robia itd . rowniez   napewno tutaj na grupie.Nie chodzi mi o obrazanie tylko moje zdanie o ludziach.Czy ktos sie zgadza ze tak jest ?

Ludzie są głupi bo są, albo są głupi bo podejmują działania, których obserwator nie podejmuje - to różnica. W przypadku osoby wycofanej większość osób z otoczenia wydaje mu się głupia ze względu na swoje zachowania - kruczek tkwi w tym, że osoba wycofana nie podejmuje żadnych działań - jej zachowanie [obserwatora] nie świadczy ani o jego mądrości ani o głupocie.

Czasami świadczy jedynie o jego cechach osobowych. ;>

PF

Ludzie sa glupi