Ludzie to jednak maj± nawalone w gł owach.

Data: 2009-12-14 16:45:56
Autor: Karolek
Ludzie to jednak maj± nawalone w gł owach.
krzysiek82 pisze:
 A potem jedzie się za
takim wielbł±dem który na 70stce jedzie 30km/h bo ma letnie i się boi szybciej.

Nie, tacy co tak jada to jada tak bo widza snieg, niezaleznie od tego jakie opony maja

--
Karolek

Data: 2009-12-14 16:50:20
Autor: kamil

"Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> wrote in message news:hg5mmp$18lm$2news.mm.pl...
krzysiek82 pisze:
 A potem jedzie się za
takim wielbł±dem który na 70stce jedzie 30km/h bo ma letnie i się boi szybciej.

Nie, tacy co tak jada to jada tak bo widza snieg, niezaleznie od tego jakie opony maja

Czyli po prostu ludzie majacy odrobine oleju w glowie i zdrowego rozsadku.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-12-14 18:51:40
Autor: Karolek

krzysiek82 pisze:
[...]

Raczej niedzielni kierowcy.

--
Karolek

Data: 2009-12-14 19:19:01
Autor: luis
Ludzie to jednak maj± nawalone w głowach.

krzysiek82 pisze:
[...]

A ja dzisiaj pomagałem wypychać z rowu takiego co jechał 70 na 70 na zimowych oponach.

Pozdr
luis

Data: 2009-12-14 20:16:02
Autor: Karolek
luis pisze:

A ja dzisiaj pomagałem wypychać z rowu takiego co jechał 70 na 70 na zimowych oponach.

To sa tacy co wierza w zimowe opony i kontrole trakcji :P

--
Karolek

Data: 2009-12-14 20:28:13
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
W dniu 2009-12-14 20:16, Karolek pisze:
luis pisze:

A ja dzisiaj pomagałem wypychać z rowu takiego co jechał 70 na 70 na
zimowych oponach.

To sa tacy co wierza w zimowe opony i kontrole trakcji :P

Szanujemy Ich i pamiętamy o nich 1 Listopada...

--
                      Wojciech Smagowicz

Data: 2009-12-14 20:15:13
Autor: masti
Ludzie to jednak maj± nawalone w głowach.
Dnia pięknego Mon, 14 Dec 2009 20:28:13 +0100, osobnik zwany Wojciech
Smagowicz [ZIWK] wystukał:

luis pisze:

A ja dzisiaj pomagałem wypychać z rowu takiego co jechał 70 na 70 na
zimowych oponach.

To sa tacy co wierza w zimowe opony i kontrole trakcji :P

Szanujemy Ich i pamiętamy o nich 1 Listopada...

amen

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-12-15 11:02:33
Autor: Bydlę
Wojciech Smagowicz [ZIWK] wrote:

> Szanujemy Ich i pamiętamy o nich 1 Listopada...

Nie Ich, a ich, nie Listopada, a listopada i nie 1. , a 2.
A tak w ogóle, to nieprawd± jest, jakoby¶my pamiętali o nich...
--
Bydlę

Data: 2009-12-14 23:01:48
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Ludzie to jednak mają nawalone w głowach .
W dniu 2009-12-14 19:19, luis pisze:

A ja dzisiaj pomagałem wypychać z rowu takiego co jechał 70 na 70 na
zimowych oponach.

A ja kiedyś patrzyłem na truchło takiego co pojechał 110 na 110.

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2009-12-14 23:02:28
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Ludzie to jednak mają nawalone w głowach .

A ja dzisiaj pomagałem wypychać z rowu takiego co jechał 70 na 70 na
zimowych oponach.
A ja kiedyś patrzyłem na truchło takiego co pojechał 110 na 110.

Na suchym przy + 30.

W co on wierzył ? W zimówki czy w letniówki ?

Data: 2009-12-15 00:33:35
Autor: masti
Ludzie to jednak maj± nawalone w głowach.
Dnia pięknego Mon, 14 Dec 2009 23:02:28 +0100, osobnik zwany Rafał \"SP\"
Gil wystukał:

[...]

no patrz pan, a ja takiego co 50/50 w lecie? i co z tego wynika?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-12-15 09:53:44
Autor: Artur\(m\)

Raczej niedzielni kierowcy.

nie dzielni kierowcy

Artur(m)

Data: 2009-12-15 10:54:58
Autor: kamil
"Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> wrote in message news:hg5u2g$2dtv$1news.mm.pl...
kamil pisze:

Nie, tacy co tak jada to jada tak bo widza snieg, niezaleznie od tego jakie opony maja

Czyli po prostu ludzie majacy odrobine oleju w glowie i zdrowego rozsadku.

Raczej niedzielni kierowcy.

Cmentarze sa pelne klonow Kubicy.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-12-15 14:36:59
Autor: Jan Strybyszewski

krzysiek82 pisze:
[...]

Zapewniam cie ze droga hamowania na DW705 wczoraj wynosila z predkosci 50km/h okolo 120 metrow wedle GPS sprawdzilem

Data: 2009-12-15 14:35:34
Autor: Jan Strybyszewski
Karolek pisze:
krzysiek82 pisze:
 A potem jedzie się za
takim wielbł±dem który na 70stce jedzie 30km/h bo ma letnie i się boi szybciej.

Nie, tacy co tak jada to jada tak bo widza snieg, niezaleznie od tego jakie opony maja

A zimowki na lodzie to faktycznie duza daja... zamiast drogi hamowania z 50km/h 120metrow masz 118metrow zadna roznica.

Ludzie to jednak maj± nawalone w gł owach.