Ludzie to jednak mają nawalone w głowach.

Data: 2009-12-14 16:47:30
Autor: ksoniek
Ludzie to jednak mają nawalone w głowach.
Użytkownik "krzysiek82" <kupilem@punto.pl> napisał w wiadomości news:hg5msn$a41$1nemesis.news.neostrada.pl...
Znajomy pracuje w hurtowni z oponami, dzisiaj przeżył prawdziwe oblężenie, ludzie rzucili się na opony zimowe. Czy to,że może sypnąć śnieg w grudniu to tak ciężko przewidzieć :)? A potem jedzie się za takim wielbłądem który na 70stce jedzie 30km/h bo ma letnie i się boi szybciej.

-- krzysiek82

rok w rok jest to samo
ludzie nie myślą i robią później kolejki na wulkanizacjach

Data: 2009-12-14 16:51:54
Autor: J.F.
Ludzie to jednak mają nawalone w głowach.
Użytkownik "ksoniek" <ksoniek@interia.pl> napisał w
[...]

Coz chcesz - skoro sa tacy co uwazaja ze na zimowkach im sie zle jezdzi to odwlekaja.
A moze zimy nie bedzie :-)

A teraz tylko pytanie czy to oblezenie to spoznieni kierowcy, czy kolejne pokolenie ktore sobie niedawno opony letnie kupilo, i teraz sie dowiedzialo ze one sa naprawde letnie :-)

J.

Data: 2009-12-14 23:03:46
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2009-12-14 16:51, J.F. pisze:

A teraz tylko pytanie czy to oblezenie to spoznieni kierowcy, czy
kolejne pokolenie ktore sobie niedawno opony letnie kupilo, i teraz sie
dowiedzialo ze one sa naprawde letnie :-)

BTW, a idźcie z tymi ludźmi w cholerę ;) Próbowałem dziś załatać dziurę w laczku (śruba wbita w czoło bieżnika) ... nigdzie nie mieli czasu ;/

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-12-14 23:35:08
Autor: krzyss
J.F. pisze:

Coz chcesz - skoro sa tacy co uwazaja ze na zimowkach im sie zle jezdzi to odwlekaja.
A moze zimy nie bedzie :-)

Qrde normalnie rozszyfrowales mnie w 100% :-)
Tyle ze ja mam cale kola z felgami i sam sobie jutro zmienie :D
A letnie na smietnik bo maja chyba z 3mm

Data: 2009-12-15 13:01:28
Autor: Maverick
krzyss pisze:
J.F. pisze:

[...]

Nie wyrzucaj - o jeszcze mandat dostaniesz :)

Gdzie oddac?
wulkanizator
wiejski tuning + darcie opon
przystan zeglarska
nowy klomb ;)

--
Filcowisko
http://daffodilum.blogspot.com/

Ludzie to jednak mają nawalone w głowach.