Ludzie trzymajcie mnie - PSL obraziło się na lewicę! - Buuu ha-ha!

Data: 2019-07-07 01:08:05
Autor: Jacek Bialy
Ludzie trzymajcie mnie - PSL obraziło się na lewicę! - Buuu ha-ha!
Ugrupowanie, które wywodzi się wprost z powiatowej nomenklatury PRL (prawdziwe lub rzekome "Mikołajczyki" już dawno stamtąd uciekły do PiS). Ugrupowanie, które nie wahało się przejąć władzy po nocnym obaleniu rządu Olszewskiego, które w ubeckiej III RP rządziło najdłużej (15 lat, czyli połowa żywota) dobierając sobie koalicjantów spośród najgorszych szumowin i aferałów - to ugrupowanie chce się dzisiaj uważać za "umiarkowanych chadeków", a słowo 'Polska' nie schodzi im z ust.
Zmarnowawszy swój polityczny kapitał, peeselowi pozostały pieniądze i struktury. I tymi to zasobami peesel chętnie podzieli się z frajerami, którzy zechcą u nich pracować w roli listka figowego. Którzy przykryją tą obłą camorrę polskiej prowincji symbolami chrześcijaństwa, narodu, wolności... A już za niedługo peesel może stanąć w awangardzie walki o jednomandatowe okręgi wyborcze (a jakże - swoich słupów będą potrafili wszędzie powstawiać).
Otóż drodzy państwo - to nie odejście SLD było symbolicznym końcem IIIRP. Tym końcem stanie się dopiero zakończenie politycznej kariery zeteselu (czy jak on tam dzisiaj chce się nazywać). To będzie wielki dzień polskiej demokracji.

JB

Data: 2019-07-07 03:57:46
Autor: Bruno Brunowski
Ludzie trzymajcie mnie - PSL obraziło się na lewicę! - Buuu ha-ha!
JB wydumał: "Ugrupowanie, które nie wahało się przejąć władzy po nocnym obaleniu rządu Olszewskiego"

Powołali ten rząd to i mogli odwołać. Takie są prawa polityki.

Na przyszłość doczytaj kto głosował za rządem Olszewskiego i czemu był to słabiutki rząd mniejszościowy.

--
Bruno

Data: 2019-07-07 06:13:57
Autor: Jacek Bialy
Ludzie trzymajcie mnie - PSL obraziło się na lewicę! - Buuu ha-ha!
Bruno odkrył Amerykę:
   -- - kto głosował za rządem Olszewskiego i czemu był to słabiutki rząd mniejszościowy.

A jaki miał być towarzyszu Bruno? Żaden esbek nie chciał współpracować z tym rządem i za to Olszewski będzie miał w Polsce pomniki.

JB

Data: 2019-07-07 15:15:00
Autor: A. Filip
Ludzie trzymajcie mnie - PSL - Buuu ha-ha!
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> pisze:
Bruno odkrył Amerykę:
> [...]

A jaki miał być towarzyszu Bruno? Żaden esbek nie chciał współpracować
z tym rządem i za to Olszewski będzie miał w Polsce pomniki.

Tak jak Wałęsa, Lech Wałęsa? :-)

https://pl.wikiquote.org/wiki/Lech_Wa%C5%82%C4%99sa
"Za sto lat w każdym mieście będzie mój pomnik"

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-07 07:47:08
Autor: Jacek Bialy
Ludzie trzymajcie mnie - PSL obraziło się na lewicę! - Buuu ha-ha!
Żaden esbek nie chciał współpracować
z tym rządem i za to Olszewski będzie miał w Polsce pomniki.

   -- - Tak jak Wałęsa, Lech Wałęsa? :-)

Skąd takie porównanie i w ogóle po co?

JB

Data: 2019-07-09 00:49:59
Autor: Pisiorowy Escobar
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> napisał(-a):

A jaki miał być towarzyszu Bruno? Żaden esbek nie chciał współpracować z tym rządem i za to Olszewski będzie miał w Polsce pomniki.

:DDDDDDD
a ty sam w to wierzysz tak z ciekawości pytam?

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-07-07 13:37:50
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Bo żydokomuna była mocna i od stanu wojennego nie było demokracji...

boukun

Data: 2019-07-07 05:39:46
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 7 lipca 2019 13:37:56 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
[...]

Nie. Gdyż Olszewski pożarł się z Kaczyńskim w dniu powołania rządu i tym samym stracili zdolność koalicyjną.
Jakby chcieli walczyć z komuną to by się z KPN dogadywali, a nie z ZSL.

--
Bruno

Data: 2019-07-07 18:14:23
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To tylko pikuś... Nocna zmiana Bolka i reszty agentury dokumentują to dokładnie...
No i 27 lat ukrywany film, jak Bolek z Geremkiem działają na rzecz Jaruzelskiego, pokazuje jak poprzedzili okrągły stół...
https://youtu.be/EGJVfEIx6Uc

boukun

Data: 2019-07-07 10:32:27
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 7 lipca 2019 18:14:29 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
> [...]

No i 27 lat ukrywany film, jak Bolek z Geremkiem działają na rzecz Jaruzelskiego, pokazuje jak poprzedzili okrągły stół....

Rząd Olszewskiego przez pół roku nie był wstanie uchwalić budżetu. Wniosek o odwołanie już leżał u Marszałka Sejmu. Próbowali jeszcze wykombinować zamach stanu, ale wyszło im tak jak z budżetem.
Jedyne co rządowi Olszewskiego wyszło, to ustawa Glapińskiego, dzięki której protoPiS (i przy okazji wielu komuchów) uwłaszczył się na na atrakcyjnych działkach w stolicy.

--
Bruno

Data: 2019-07-07 13:36:56
Autor: Jacek Bialy
Ludzie trzymajcie mnie - PSL obraziło się na lewicę! - Buuu ha-ha!
  -- - Rząd Olszewskiego przez pół roku nie był wstanie uchwalić budżetu.

Ale poległ nie na budżecie i nie za budżet Olszewskiemu będą stawiać pomniki.

JB

Data: 2019-07-07 13:49:02
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 7 lipca 2019 22:36:56 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
-- - Rząd Olszewskiego przez pół roku nie był wstanie uchwalić budżetu.

Ale poległ nie na budżecie i nie za budżet Olszewskiemu będą stawiać pomniki.

Poległ na budżecie. Reszta to była żałosna próba utrzymania się u władzy, połączona z parodią przewrotu wojskowego.

--
Bruno

Data: 2019-07-07 14:13:45
Autor: Jacek Bialy
Ludzie trzymajcie mnie - PSL obraziło się na lewicę! - Buuu ha-ha!
   -- - Poległ na budżecie. Reszta to była żałosna próba utrzymania się u władzy, połączona z parodią przewrotu wojskowego.

Mogli utrzymać się u władzy, gdyby Macierewicz nie ruszył sprawy Bolka. Mógł mu tylko obiecać, a potem chuja oszukać - to dzisiaj widać z całości tej rozmowy.

JB

Data: 2019-07-07 14:21:40
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 7 lipca 2019 23:13:46 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Wniosek o odwołanie już był gotowy. To była kwestia dni..
"27 maja 1992 prezydium klubu parlamentarnego UD, a następnie rada koalicyjna ,,trójki" (UD, KLD, PPG), podjęły decyzję o zgłoszeniu w Sejmie wniosku o wotum nieufności wobec rządu."

--
Bruno

Data: 2019-07-07 14:54:52
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Towarzyszu Bruno - o wszystkim decydują kadry.  Sami widzieliście, jak pan prezydent prosił, jak po ojcowsku zaklinał tego Macierewicza.. Przecież mu wierzył na słowo, bo znali się tyle lat!  I wystarczyło wejść w komitywę: oto popatrzcie ludzie, jak dzielny minister zdemaskował wrażą agenturę, a mnie noblisty tam nie ma - widzicie?
A budżet?  Ależ uchwali go nowa koalicja i w ten sposób komedia rozpoczyna się od nowa, czyli złapał Kozak Tatarzyna...

JB

Data: 2019-07-07 22:50:44
Autor: u2
[...]

straszny przewrót, opublikowanie listy agenciaków:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-07-07 14:02:18
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 7 lipca 2019 22:50:45 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]
> straszny przewrót, opublikowanie listy agenciaków:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Błądzisz. Chodzi o próbę ruszenia Jednostek Nadwiślańskich MSW do internowania przeciwników.

--
Bruno

Data: 2019-07-07 19:43:05
Autor: boukun
> [...]

Jedyne co rządowi Olszewskiego wyszło, to ustawa Glapińskiego, dzięki której protoPiS (i przy okazji wielu komuchów) uwłaszczył się na na atrakcyjnych działkach w stolicy.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nocna zmiana, nocna zmiana, nie czaruj, panowie policzmy głosy...

boukun

Data: 2019-07-07 11:34:04
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 7 lipca 2019 19:43:10 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

> [...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nocna zmiana, nocna zmiana, nie czaruj, panowie policzmy głosy...

W takich przypadkach zawsze liczy się głosy. Zupełnie nie rozumiem co w tym oburzającego.

--
Bruno

Data: 2019-07-07 21:16:21
Autor: boukun
> [...]

W takich przypadkach zawsze liczy się głosy. Zupełnie nie rozumiem co w tym oburzającego.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Obalenie przez agenta SB Bolka & Co. w nocy pierwszego niezależnego rządu PL.

boukun

Data: 2019-07-07 12:38:45
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 7 lipca 2019 21:16:27 UTC+2 użytkownik boukun napisał:

> [...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Obalenie przez agenta SB Bolka & Co. w nocy pierwszego niezależnego rządu PL.

Jak byś nie rzeczywistości zaklinał, to ten rząd sam się obalił. Był czerwiec, a budżet nie był uchwalony.. A nie był uchwalony, gdyż rząd nie miał za sobą większości sejmowej. Udało się rząd powołać, ale ze 114 szablami nie udało się rządu utrzymać. Tym jakoś pisiory się nie chwalą.

--
Bruno

Data: 2019-07-07 13:52:05
Autor: Jacek Bialy
Ludzie trzymajcie mnie - PSL obraziło się na lewicę! - Buuu ha-ha!
     -- - ale ze 114 szablami nie udało się rządu utrzymać

To ich zbójeckie prawo, bo nie po to się kablowało na SB, żeby raptem wszyscy zaczęli o tym mówić (zamiast np. o Noblu :-))). Ważne, że Olszewskiemu udało się zablokować spółki joint-ventures w ruskich bazach wojskowych, bo byśmy dzisiaj mieli Białoruś w Unii Europejskiej, a o NATO moglibyśmy co najwyżej pomarzyć..

JB

Data: 2019-07-07 14:00:49
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 7 lipca 2019 22:52:06 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Pytanie brzmi, jak to się stało, że Wałęsa wcześniej dostał takie wytyczne rządowe. Zbyt się Olszewski skupił na użeraniu z Kaczyńskim i nie kontrolował ministrów?

--
Bruno

Data: 2019-07-07 14:20:55
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -

Dostał/ niedostał - któż to dzisiaj wie? Zwłaszcza że Wałęsa jakoś o tym nie mówi, no ale od czego jest nasz dzielny Bruno? :-DD

JB

Data: 2019-07-07 21:42:43
Autor: u2
[...]

chodzi o okoliczności obalenia, wraża agentura (do której ty należysz) znowu zesr*ła się w gacie:)

--
I love love

Data: 2019-07-07 13:16:17
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 7 lipca 2019 21:43:27 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]

chodzi o okoliczności obalenia, wraża agentura (do której ty należysz) znowu zesr*ła się w gacie:)

Podstawową okolicznością obalenia był brak większości.  --
Bruno

Data: 2019-07-07 22:17:38
Autor: u2
[...]

ano, skrzętnie to wraża agentura wykorzystała:)

--
I love love

Data: 2019-07-07 13:22:48
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 7 lipca 2019 22:17:38 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> Podstawową okolicznością obalenia był brak większości.

ano, skrzętnie to wraża agentura wykorzystała:)

Nie ma nic dziwnego w tym, że rządy mniejszościowe upadają. --
Bruno

Data: 2019-07-07 14:00:29
Autor: Jacek Bialy
Ludzie trzymajcie mnie - PSL obraziło się na lewicę! - Buuu ha-ha!
   -- - Nie ma nic dziwnego w tym, że rządy mniejszościowe upadają.

A kto dzisiaj temu się dziwi?  Teczka Bolka na stole - komedia skończona towarzyszu Bruno.  Twoich argumentów używano w obronie Wałęsy, dzisiaj to nie ma sensu.

JB

Data: 2019-07-07 14:04:03
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 7 lipca 2019 23:00:30 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Nadal aktualne. Zbyt dużo zasłużonych towarzyszy i TW w najbliższym otoczeniu BACZNOŚĆ!!! Naczelnika SPOCZNIJ!!!.

--
Bruno

Data: 2019-07-07 14:29:53
Autor: Jacek Bialy
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Ach tak?  To przez tych towarzyszy Bolek odwołał rząd Olszewskiego?
Napisz książkę Bruno - dla swoich wnuków :-DD

JB

Data: 2019-07-07 23:07:05
Autor: u2
[...]

widać, że nigdy nie byłeś w wojsku:)

--
I love love

Data: 2019-07-07 14:12:53
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 7 lipca 2019 23:07:07 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> Nadal aktualne. Zbyt dużo zasłużonych towarzyszy i TW w najbliższym otoczeniu BACZNOŚĆ!!! Naczelnika SPOCZNIJ!!!.
> widać, że nigdy nie byłeś w wojsku:)

Pijesz do kadr odziedziczonych przez BACZNOŚĆ!!! Naczelnika SPOCZNIJ!!! po generałach Janiszewskim i Jaruzelskim? Bo tych ze szkółki to BACZNOŚĆ!!! Naczelnika SPOCZNIJ!!! nie polubił, vide prof. Rzepliński.

--
Bruno

Data: 2019-07-07 23:14:28
Autor: u2
[...]

histeryzujesz, nigdy nie byłeś w woju:)

--
I love love

Data: 2019-07-07 22:29:42
Autor: u2
[...]

ano:))))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-07-09 00:48:21
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

[...]

o to to
o siebie zadbali

Data: 2019-07-07 13:48:46
Autor: Yogi
Dnia Sun, 7 Jul 2019 13:37:50 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Chcecie powiedzieć towarzyszu boukun, że demokracja była za czasów waszej
młodości? Wymieńcie towarzyszu boukun kraje demokracji ludowej! Nie
zapomnijcie o Korei i Kubie itp enklawach.

Ludzie trzymajcie mnie - PSL obraziło się na lewicę! - Buuu ha-ha!