Ludzie umierali w krwi i smrodzie- gdzie ? w Afryce -nie,nie w UK

Data: 2009-12-01 02:12:32
Autor: muto2100
Ludzie umierali w krwi i smrodzie- gdzie ? w Afryce -nie,nie w UK
Data: 2009-12-01 11:19:17
Autor: mkarwan
Ludzie umierali w krwi i smrodzie- gdzie ? w Afryce -nie,nie w UK

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:a5fcd269-571f-4cbe-b333-b138d6b056dbs31g2000yqs.googlegroups.com...
http://www.sfora.pl/W-tym-szpitalu-ludzie-umierali-w-krwi-i-smrodzie-a14276

czemu znowu spamujesz psp?

Data: 2009-12-01 02:33:38
Autor: muto2100
On 1 Gru, 11:19, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Uzytkownik "muto2100" <maniek...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:a5fcd269-571f-4cbe-b333-b138d6b056dbs31g2000yqs.googlegroups.com...

>http://www.sfora.pl/W-tym-szpitalu-ludzie-umierali-w-krwi-i-smrodzie-...

czemu znowu spamujesz psp?

a   jak  mam     podac     informacjie     na  ten  temat?
jechac    do  UK     i  wynajac
prywatnych    detektywow      czy     uzyc    Google    satelity!
zadajesz   glupie    zarzuty
co  ciebie     obchodzi     spasmowanie-widzisz  inna     forme
przekazywania   iinteresujacych     linkow     to  powiedz   jak-
Ja     np     niewidze      nic    zlego
w  podaniu     oto    tego    linku  jak  powyzej!

Data: 2009-12-01 12:41:59
Autor: mkarwan
Ludzie umierali w krwi i smrodzie- gdzie ? w Afryce -nie,nie w UK

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:1c91502f-b94e-4a32-a389-ca922b421805g27g2000yqn.googlegroups.com...
czemu znowu spamujesz psp?

a   jak  mam     podac     informacjie     na  ten  temat?

W ciagu 22 minut rozpoczales 5 nowych watków.
Zachowujesz sie podobnie jak Kalecki i  Kupa

Data: 2009-12-01 16:14:51
Autor: cyc
> [...]

Ja     np     niewidze      nic    zlego
w  podaniu     oto    tego    linku  jak  powyzej!

Ty sie nie przejmuj mkarwanem . To schizofrenik . Wiekszosc jego postow to cytaty .
Ale czy od moherowo-rydzykowego koltunka mozna sie czegos innego spodziewac ? .
On nigdy nie ma nic od siebie do dodania , chyba , ze w stylu , ktorego wyjatkowo uzylem powyzej .

cyc

cyc

Data: 2009-12-01 12:27:50
Autor: Polok_Prawdziwy
Ludzie umierali w krwi i smrodzie- gdzie ? w Afryce -nie,nie w UK
http://www.sfora.pl/W-tym-szpitalu-ludzie-umierali-w-krwi-i-smrodzie-a14276

Eeeetam...
- poco nom w Polcce lecnice...!?

Pseca pikne i potenzne SWIONTYNIE ŁOPATSNOśCI, wielgie kościoły i STACJE
MENKPAńCKICH my pobudowały...!

MSEśWINTE WIMTENCJI... w Parlomencie łodprawiomy, na PIELGZYMOWANIE chodzymy, na
PSENOJśWINTSE ŁOFIAROWANIA wielgie dutki dowomy, a nadodatek NOJWINKSY I
NOJMONDZEJSY CHOP NA śWIECIE, POLOK-PAPIOż wiecnie zywy i cuwo...!!!

Conom moze grozić - pseca ŁOPATSNOść nos psed wselakimi chorubskami i robactwem
uchroni...

--

Ludzie umierali w krwi i smrodzie- gdzie ? w Afryce -nie,nie w UK