Data: 2010-08-26 18:42:14 | |
Autor: Sebastian Biały | |
Ludzie zwariowa³em, LagunêII kupujê ( ?) | |
On 2010-08-26 08:19, PaweL wrote:
podobno ca³kiem sympatyczne samochody. Bo są. Sam mam LIIph1. Z drobnych uwag to: a) leje się do środka przez *za* szczelne odpływy w drzwiach. b) nawiew ma sterownik zrobiony przez jakiegoś ignoranta elektroniki. Zastanawiam sie czy przypadkiem kiedyś mi nie podpali samochodu :/ c) Będziesz robił tuleje tylnej belki bez względu na ich stan aktualnie. Tylko nie kupuj dziadostwa, akurat ten element jest tani w Renault. d) Reszta jest *DROGA*. e) Autko ma bardzo fajny bajer: może wyłączyć zasilanie paliwem jesli spadnie ciśnienie na rampie. Więc robisz gaz do dechy, wyprzedzanie i trach w połowie miła pani poinformuje cię o fatalnej awarii kiedy bedziesz toczyl się prosto pod tira z przeciwnego pasa ... f) byle kto nie jest w stanie tego autka diagnozować. Wlicz więc w koszta podpinanie komputera. g) Szukaj ludzi robierających angliki w poszukiwaniu częsci. Sa śmiesznie tanie. h) Sprawdź intercooler czy przypadkiem coś go nie nadmuchalo jak balonik, wymiana to troche roboty nie licząc przyczyny nadmuchania. Co Wy na to? Jakie s± Wasze opinie? Kupuj i ciesz się kiedy dresy w 10 letnich golfach będą coś mówić o autach na F okrecając swój urwany tlumik drutem ... |
|
Data: 2010-08-26 18:56:28 | |
Autor: GlennBp | |
Ludzie zwariowa³em, LagunêII kupujê (?) | |
On 2010-08-26 08:19, PaweL wrote:Stary... ale ty masz 2.2 dci OIDP. W 2.0dci, nie ma zadnej akcji pt. TTTM. A "wybuchniety" IC to w 1.9 dci.. Nie strasz chlopa :D -- |
|
Data: 2010-08-26 19:29:35 | |
Autor: Sebastian Biały | |
Ludzie zwariowa³em, LagunêII kupujê ( ?) | |
On 2010-08-26 18:56, GlennBp wrote:
Stary... Racja, dlatego o silniku nie piszę. A "wybuchniety" IC to w 1.9 dci.. W/g mechanikow z Renault nadmuchane intercoolery są przypadłością we wszystkich modelach od 1.9dci, przez 2.2dci po 2.0dci. Zastanawiające jest że zamiast naprawić problem wzmocnili intercooler jakimis opaskami ... Nie strasz chlopa :D Fajny samochodzik :) Co tu straszyć. Lać i cieszyć się wygodą. |
|
Data: 2010-08-26 20:53:45 | |
Autor: GlennBp | |
Ludzie zwariowa³em, LagunêII kupujê (?) | |
On 2010-08-26 18:56, GlennBp wrote: nie slyszalem o jednym wydmuchanym IC w 2.0dci, a naprawde w "reniach umiem" ;-) Jedynym "problemem" w 2.0dci jest egr, ktory bywa, ze trzeba wymieniac po ok 180 tkm. Ja o tym wiem, zrobilem L2 2.0T 140 tkm i L3 2.0dci 130 tkm :) -- |
|
Data: 2010-08-27 08:24:33 | |
Autor: bratPit[pr] | |
Ludzie zwariowa³em, LagunêII kupujê (?) | |
Ja o tym wiem, zrobilem L2 2.0T 140 tkm i L3 2.0dci 130 tkm :) a jakie s± Twoje odczucia co do twardo¶ci zawieszenia w L3 w porównaniu do L2, nadal jest wygodnie ale bardziej sprê¿y¶cie czy ju¿ "po niemiecku"? brat |
|
Data: 2010-08-27 09:16:10 | |
Autor: GlennBp | |
Ludzie zwariowa³em, LagunêII kupujê (?) | |
> Ja o tym wiem, zrobilem L2 2.0T 140 tkm i L3 2.0dci 130 tkm :) Nie jest najgorzej, ale l3 jest wyraznie twardsza i na syfnych drogach moze to byc irytujace. IMHO jest duzo twardsza niz passat b6 z silnikiem 2.0tdi 140 km. bratPzdr Luca -- |
|
Data: 2010-08-27 10:11:36 | |
Autor: bratPit[pr] | |
Ludzie zwariowa³em, LagunêII kupujê (?) | |
a jakie s± Twoje odczucia co do twardo¶ci zawieszenia w L3 w porównaniu do to spa¶cili :/ brat |
|