Data: 2010-08-26 08:19:11 | |
Autor: PaweL | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
cześć
Coś mi strzeliło do głowy żeby kupić Lagunę II 2.0dCi, po liftingu. Legendarna awaryjność podobno skończyła się w 2003r. Od tego rocznika są to podobno całkiem sympatyczne samochody. Co Wy na to? Jakie są Wasze opinie? pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2010-08-26 09:01:24 | |
Autor: emes | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
Użytkownik "PaweL" <lespawmalpa@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i550vk$sim$1@usenet.news.interia.pl... cześć sam motór dci jest bardzo dobra konstrukcja. |
|
Data: 2010-08-26 09:37:28 | |
Autor: Scyzor | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
sam motór dci jest bardzo dobra konstrukcja.Owszem, ale jeśli chce sam motor to niech go kupi w jakimś Nissanie... A odpowiadając autorowi wątku - nie wierz w brednie o tym, że legendarna awaryjność skończyła się wraz z liftem. Przecież techniczne to ten sam samochód. Pozdrawiam i życzę przypływu rozsądku! -- Scyzor |
|
Data: 2010-08-26 09:08:22 | |
Autor: WOJO | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
cześć Taaaaak, rzeczywiście zwariowałeś :) Kupuj - będziemy dużo czytać i czasem nawet odpiszemy. WOJO |
|
Data: 2010-08-26 09:57:07 | |
Autor: bratPit[pr] | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
Coś mi strzeliło do głowy żeby kupić Lagunę II 2.0dCi, po liftingu. Legendarna awaryjność podobno skończyła się w 2003r. Od tego rocznika są to podobno całkiem sympatyczne samochody. Co Wy na to? Jakie są Wasze opinie? moi rodziciele kupili sobie ostatnio takie kombi, 06/07, silnik 2.0 150KM, bez FAP, z autentycznym przebiegiem 44kkm, były w ofercie jeszcze 175KM ale one są z FAPem, przejechałem tym autem ostatnio >2200km i cóż, fajne to auto, zaskakujący jest dźwięk silnika, nie wiesz że jedziesz dieslem, inną zaletą jest miękkie zawieszenie, ale ja już jestem zmęczony twardymi "niemieckimi" zawieszeniami, dla innych wadą będzie to że się nie trzyma drogi, ja wolę to niż odczuwać każdą nierówność, moja Pani z kolei powiedziała, że nie do końca rozumiała określenie na LII kiedy mówiłem że to "kanapa na kółkach" dopóki się tym autem nie przejechała :-) co do samego silnika to jest bardzo OK moim zdaniem, osiągi jak na to auto też przyzwoite, można jechać autostradą na VI biegu 160km/h pod górkę i przyspiesza - wyprzedzania na drogach lokalnych nie stanowią problemu więc 150KM i 340Nm na to auto wystarczy choć 175KM byłoby jeszcze milsze, sama skrzynia pracuje w porządku aczkolwiek dla mnie jest za głośna (zobaczymy czy się nie rozleci), inna wada to plastiki deski i konsoli środkowej - skrzypią, w aucie tej klasy to w ogóle nie powinno mieć miejsca, kolejną wadą dla mnie jest zbyt duża siła wspomagania hamulców, męczące to, więcej uwag na temat tego auta można pewnie będzie powiedzieć jak się do przebiegu dołoży 100kkm, więc jeżeli auto pewne, ze znanym przebiegiem rzeczywistym, nie powypadkowe, nie popowodziowe, to polecam, brat Ps przy kupnie trzeba sprawdzać czy ksenony pracują OK bo pieprzą się w nich czujniki położenia zawieszenia, czy ESP działa i czy nie został dezaktywowany (wada fabryczna ESP), poza tym wszelka elektryka i elektronika, poszukaj niedawno w archiwum koledzy tu doradzali jak pytałem co sprawdzać, kiedy kupowałem rodzicom to auto, |
|
Data: 2010-08-26 08:12:50 | |
Autor: Myjk | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
2010-08-26 09:57:07 bratPit[pr]
silnik 2.0 150KM, bez FAP W jaki sposób? Od 2005 roku MUSI mieć FAP. Jak nie ma, tzn. że został usunięty przez poprzedniego właściciela. Nie chcąc Cię martwić -- nie robi się tego wraz z: autentycznym przebiegiem 44kkm -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2010-08-26 10:35:33 | |
Autor: bratPit[pr] | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
silnik 2.0 150KM, bez FAP widać w PL nie musi bo LIIPhII 2.0 dCi 150KM była w PL oferowana bez FAPu, Jak nie ma, tzn. że został usunięty przez ale masz jakieś wsparcie? Nie chcąc Cię martwić -- nie robi się tego wraz z: nie martwisz mnie, pracowałem w tej branży parę lat i wiem że nie ma okazji, a to, że kupuję auta w taki a nie inny sposób to znalezienie egzemplarza odpowiadającego stanem zajęło ...a chyba z rok, oczywiście cena zakupu tego auta była odpowiednia ale ja kupuję stan samochodu, a nie to co jest napisane w ogłoszeniu, ale jak masz ochotę możesz to auto obejrzeć w CKMK, a jak masz znajomych w ASO to np. po VIN-ie będziesz mógł sobie sprawdzić, brat |
|
Data: 2010-08-26 09:12:48 | |
Autor: Myjk | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
2010-08-26 10:35:33 bratPit[pr]
>> silnik 2.0 150KM, bez FAP Przeczesałem i rzeczywiście dawali 2.0 także bez FAP. Przepraszam. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2010-08-26 11:17:12 | |
Autor: bratPit[pr] | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
>> silnik 2.0 150KM, bez FAP w porządku, jak mawiają 'historia radziecka zna różne przypadki' ;-) brat |
|
Data: 2010-08-26 11:12:53 | |
Autor: Myjk | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
2010-08-26 11:17:12 bratPit[pr]
w porządku, jak mawiają 'historia radziecka zna różne przypadki' ;-) Tylko tam się do błędów nie przyznają. ;) Ale swoją drogą, to nadal jestem w silnym szoku, że auto z tego rocznika na rynek EU było pozbawione FAPu. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2010-08-26 13:22:20 | |
Autor: bratPit[pr] | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
w porządku, jak mawiają true ;-) Ale swoją drogą, to nadal jestem w silnym szoku, może bez FAPu spełniał jakieś tam normy zanieczyszczeń i na 'rynki wschodzące' wypuszczali bez niego? przy okazji jako koncern zaoszczędzając na danym aucie trochę kasy, a i później właścicielom również ;-) bo wersja 175KM miała go zawsze, brat |
|
Data: 2010-08-26 11:26:52 | |
Autor: Myjk | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
2010-08-26 13:22:20 bratPit[pr]
może bez FAPu spełniał jakieś tam normy zanieczyszczeń i na 'rynki wschodzące' wypuszczali bez niego? W takim wypadku spełniał tylko EURO3 i to jest dziwne, bo produkowany na rynek europejski po 2005 powinien spełniać EURO4. Sam nie wiem OCB. :| -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2010-08-26 13:32:01 | |
Autor: Cavallino | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:i55j1s$odg$1news.onet.pl...
2010-08-26 13:22:20 bratPit[pr] A dlaczego? Konkretnie ten silnik nie jest w stanie bez FAP spełnić innych norm, czy każdy? |
|
Data: 2010-08-26 12:21:11 | |
Autor: Myjk | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
2010-08-26 13:32:01 Cavallino
> > może bez FAPu spełniał jakieś tam normy zanieczyszczeń Wg mnie bardzo ciężko jest spełnić normę EURO4 nie montując DPF/FAP zwłaszcza przy takiej mocy (>140KM). Ale... może jest to możliwe. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2010-08-26 14:25:47 | |
Autor: Cavallino | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:i55m7n$1st$1news.onet.pl...
2010-08-26 13:32:01 Cavallino Skoro przy 115 KM w ceedzie 1.6 udało się Euro 4 spełnić, to zapewne przy większym silniku i większej mocy też nie powinno być to niemożliwe. |
|
Data: 2010-08-26 12:54:53 | |
Autor: Myjk | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
2010-08-26 14:25:47 Cavallino
Skoro przy 115 KM w ceedzie 1.6 udało się Euro 4 spełnić, Z tego przykładu nie jest to takie oczywiste. :) Niemniej jednak wychodzi na to, że jest to możliwe, a dieslowski "smog" nie jest tutaj kluczowy tak jak mi się wydawało. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2010-08-26 14:27:32 | |
Autor: PaPi | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
Wg mnie bardzo ciężko jest spełnić normę EURO4 Ale mozliwe. Octavia 2.0 TDI z pompowtryskami tez nie ma zadnego FAPa a spelnia EURO4. |
|
Data: 2010-08-26 13:56:54 | |
Autor: bratPit[pr] | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
może bez FAPu spełniał jakieś tam normy zanieczyszczeń jeżeli na wiki piszą prawdę to spełnia EURO4 http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_MR_engine#M9R_Turbo_Diesel brat |
|
Data: 2010-08-26 12:16:29 | |
Autor: Myjk | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
2010-08-26 13:56:54 bratPit[pr]
jeżeli na wiki piszą prawdę to spełnia EURO4 Ale nie jest napisane czy dotyczy to pomiarów z FAPem czy nie. Przecież była także wersja 150KM z FAPem. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2010-08-26 14:26:38 | |
Autor: bratPit[pr] | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
jeżeli na wiki piszą prawdę to spełnia EURO4 w/g tego "The 2.0 dCi engine in all its versions complies with the Euro 4 standards" wychodzi, że wszystkie spełniają, brat |
|
Data: 2010-08-26 12:42:18 | |
Autor: Myjk | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
2010-08-26 14:26:38 bratPit[pr]
w/g tego "The 2.0 dCi engine in all its versions complies with the Ale z tego nie wynika z kolei, że wersje 150-konne z FAPem wchodziły w poziom EURO5. Chyba, że FAP jest wymagany do zielonych stref, tj. do ścisłego centrum metropolii. W innym wypadku nie wiem po co były dwie wersje. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2010-08-26 15:05:31 | |
Autor: bratPit[pr] | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
w/g tego "The 2.0 dCi engine in all its versions complies with the pewnie kasa, wywalić FAP np na PL rynek i auto może być tańsze, w DE pewnie były tylko z FAP, brat |
|
Data: 2010-08-26 15:14:19 | |
Autor: Cavallino | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:i55or2$9rn$1inews.gazeta.pl...
Ale tu akurat zysk jest obustronny. |
|
Data: 2010-08-27 08:02:41 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
Dnia 2010-08-26 15:14, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
pewnie kasa, wywalić FAP np na PL rynek i auto może być tańsze, Ty też? DPF jest nieomal niewidzialny dla użytkownika jeśli się wie jak go użytkować. Kłopot mają jedynie tacy jak ja, czyli spędzający 80%+ czasu w mieście - tylko wtedy faza czyszczenia filtra może cię zastać pod domem - wtedy rundka po osiedlu i DPF jest czysty :). Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2010-08-27 07:54:03 | |
Autor: Myjk | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
2010-08-27 08:02:41 Mirek Ptak
Dnia 2010-08-26 15:14, Cavallino napisał, a mnie coś podkusiło, żeby Ale co? Taki fakt. Dlatego nie rozumiem po co wypuszczali ten sam model z FAPem i bez FAPu, skoro trzymał te same normy. DPF jest nieomal niewidzialny dla użytkownika jeśli się wie jak go użytkować. DPF tak -- FAP jest już bardziej upierdliwy. Kłopot mają jedynie tacy jak ja, czyli spędzający 80%+ To po co kupowałeś Diesla? ;) - tylko wtedy faza czyszczenia filtra może cię zastać Też jeżdżę głównie po Wawie, ale w życiu nie wypalałem DPFu tlyko dlatego, że mi się cykl przepalania zaczął pod domem. :P -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2010-08-27 10:59:37 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
Dnia 2010-08-27 09:54, *Myjk* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
DPF jest nieomal niewidzialny dla użytkownika Fakt, choć ostatnio ponoć jest lepiej w przypadku FAP
Kto Ci nakłamał, że kupiłem? :-P - tylko wtedy faza czyszczenia filtra może cię zastać Ja wolę dmuchać na zimne - radzą nie przerywać cyklu czyszczenia to nie przerywam - odwdzięcza mi się to brakiem dodatkowych wymian oleju i generalnie brakiem kłopotów z DPF Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2010-08-27 11:02:13 | |
Autor: omega_fan | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
DPF tak -- FAP jest już bardziej upierdliwy. Przecież to jest TO SAMO: Diesel Partikel Filter Filtre A Particules Poza tym Eolys stosuje tylko PSA, Renault nie. |
|
Data: 2010-08-27 09:45:41 | |
Autor: Cavallino | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:i57kdq$dp5$1news.onet.pl...
Dnia 2010-08-26 15:14, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać: Znaczy nie trzeba dolewać koszmarnie drogich preparatów, nie jest traktowany po małym przebiegu jako część eksploatacyjna i to cholernie droga? |
|
Data: 2010-08-27 10:55:33 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
Dnia 2010-08-27 09:45, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
pewnie kasa, wywalić FAP np na PL rynek i auto może być tańsze, Nie wiem jak w Lagunach ;) - tam chyba rzeczywiście jest ten wynalazek w postaci Eolys (bodaj), ale w porządnych DPF nic takiego nie potrzeba :). Z tego co niedawno czytałem nawet FAPy stają się praktycznie niezawodne. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2010-08-27 10:59:02 | |
Autor: Cavallino | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:
DPF jest nieomal niewidzialny dla użytkownika jeśli się wie jak go A do ilu kkm jest wymieniany na koszt producenta? |
|
Data: 2010-08-27 14:08:14 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
Dnia 2010-08-27 10:59, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Nie wiem jak w Lagunach ;) - tam chyba rzeczywiście jest ten wynalazek Płyn? :) FAP/DPF - nie wiem, chyba nie jest objęty gwarancją, ale zgaduję teraz. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2010-08-27 14:10:35 | |
Autor: Cavallino | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomości news:
A do ilu kkm jest wymieniany na koszt producenta? Ano właśnie. Czyli jest zagrożeniem finansowym dla właściciela - dokładnie tak jak napisałem. Jego brak to dla własciciela większy plus niż dla producenta. |
|
Data: 2010-08-27 11:03:34 | |
Autor: omega_fan | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
Nie wiem jak w Lagunach ;) - tam chyba rzeczywiście jest ten wynalazek w Nie ma. Renault stosuje FAP bez dodawania tlenku ceru. |
|
Data: 2010-08-27 14:10:47 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
Dnia 2010-08-27 11:03, *omega_fan* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Nie wiem jak w Lagunach ;) - tam chyba rzeczywiście jest ten wynalazek w Ja rozróżniam FAP od DPF właśnie po tym, czy potrzebuje Eolysa, czy nie :) - wiem, że to tylko nazwy z francuskiego i angielskiego, ale tak wygodniej i to chyba nie tylko mi. Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2010-08-27 14:30:02 | |
Autor: omega_fan | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
On 08/27/2010 02:10 PM, Mirek Ptak wrote:
Dnia 2010-08-27 11:03, *omega_fan* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby Ale to jest troche bez sensu bo przeciez francuskie Renault, zgodnie z wlasna terminologia, stosuje FAP - bez Eolysa. Zdecydowanie bardziej sensowne jest "mokry" albo "suchy" FAP: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3318 |
|
Data: 2010-08-30 09:04:36 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
Dnia 2010-08-27 14:30, *omega_fan* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Nie wiem jak w Lagunach ;) - tam chyba rzeczywiście jest ten wynalazek w Postaram się zastosować :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2010-08-26 13:27:59 | |
Autor: omega_fan | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
On 08/26/2010 01:12 PM, Myjk wrote:
2010-08-26 11:17:12 bratPit[pr] Na rynek polski nie było wymagania. Sąsiad ma Logana dCi chyba 2006 i tez nie ma FAPu. |
|
Data: 2010-08-26 13:32:26 | |
Autor: Cavallino | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
Użytkownik "omega_fan" <omf@nospam.org> napisał w wiadomości news:i55j3v$o85$1news.onet.pl...
On 08/26/2010 01:12 PM, Myjk wrote: Ceed crdi też nie ma FAP w wersji 1.6 |
|
Data: 2010-08-26 16:30:58 | |
Autor: GlennBp | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
2010-08-26 11:17:12 bratPit[pr] hehe, to zafunduje ci wiekszy szok. Miaem Lagune 3 2.0dci z konca 2007 tez bez fapu ;-) -- Pozdor MyjkPzdr luca -- |
|
Data: 2010-08-26 19:51:03 | |
Autor: jerzu | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
On Thu, 26 Aug 2010 09:12:48 +0000 (UTC), "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl>
wrote: Przeczesałem i rzeczywiście dawali 2.0 także bez FAP. Dają dalej. Laguna III 2.0 dCi jest z FAP (180 KM) i bez FAP (130/150 KM). -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|
Data: 2010-08-26 11:48:36 | |
Autor: krzysiek82 | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
PaweL pisze:
cześć To poczekaj jeszcze chwile może Ci się odstrzeli ;d Jak ten silnik jest tak trwały jak w nowszym modelu to ja dziękuje za coś takiego. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-08-26 11:52:51 | |
Autor: bratPit[pr] | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
Coś mi strzeliło do głowy żeby kupić Lagunę II 2.0dCi, po liftingu. a co jest nie tak z 2.0 dCi? brat |
|
Data: 2010-08-26 11:50:40 | |
Autor: krzysiek82 | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
PaweL pisze:
cześć Jak szukasz młodego auta za dobre pieniądze to pomyśl o stilo, zdecydowanie lepsze silniki ewentualnie nowa croma jest fajna. Połączenie opla z fiatem w tym wypadku wyszło na dobre. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-08-26 16:33:45 | |
Autor: GlennBp | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
PaweL pisze: Lepsze bo? -- |
|
Data: 2010-08-26 18:42:14 | |
Autor: Sebastian BiaĹy | |
Ludzie zwariowaÂłem, LagunĂŞII kupujĂŞ ( ?) | |
On 2010-08-26 08:19, PaweL wrote:
podobno caÂłkiem sympatyczne samochody. Bo sÄ . Sam mam LIIph1. Z drobnych uwag to: a) leje siÄ do Ĺrodka przez *za* szczelne odpĹywy w drzwiach. b) nawiew ma sterownik zrobiony przez jakiegoĹ ignoranta elektroniki. Zastanawiam sie czy przypadkiem kiedyĹ mi nie podpali samochodu :/ c) BÄdziesz robiĹ tuleje tylnej belki bez wzglÄdu na ich stan aktualnie. Tylko nie kupuj dziadostwa, akurat ten element jest tani w Renault. d) Reszta jest *DROGA*. e) Autko ma bardzo fajny bajer: moĹźe wyĹÄ czyÄ zasilanie paliwem jesli spadnie ciĹnienie na rampie. WiÄc robisz gaz do dechy, wyprzedzanie i trach w poĹowie miĹa pani poinformuje ciÄ o fatalnej awarii kiedy bedziesz toczyl siÄ prosto pod tira z przeciwnego pasa ... f) byle kto nie jest w stanie tego autka diagnozowaÄ. Wlicz wiÄc w koszta podpinanie komputera. g) Szukaj ludzi robierajÄ cych angliki w poszukiwaniu czÄsci. Sa Ĺmiesznie tanie. h) SprawdĹş intercooler czy przypadkiem coĹ go nie nadmuchalo jak balonik, wymiana to troche roboty nie liczÄ c przyczyny nadmuchania. Co Wy na to? Jakie sÂą Wasze opinie? Kupuj i ciesz siÄ kiedy dresy w 10 letnich golfach bÄdÄ coĹ mĂłwiÄ o autach na F okrecajÄ c swĂłj urwany tlumik drutem ... |
|
Data: 2010-08-26 18:56:28 | |
Autor: GlennBp | |
Ludzie zwariowaÂłem, LagunĂŞII kupujĂŞ (?) | |
On 2010-08-26 08:19, PaweL wrote:Stary... ale ty masz 2.2 dci OIDP. W 2.0dci, nie ma zadnej akcji pt. TTTM. A "wybuchniety" IC to w 1.9 dci.. Nie strasz chlopa :D -- |
|
Data: 2010-08-26 19:29:35 | |
Autor: Sebastian BiaĹy | |
Ludzie zwariowaÂłem, LagunĂŞII kupujĂŞ ( ?) | |
On 2010-08-26 18:56, GlennBp wrote:
Stary... Racja, dlatego o silniku nie piszÄ. A "wybuchniety" IC to w 1.9 dci.. W/g mechanikow z Renault nadmuchane intercoolery sÄ przypadĹoĹciÄ we wszystkich modelach od 1.9dci, przez 2.2dci po 2.0dci. ZastanawiajÄ ce jest Ĺźe zamiast naprawiÄ problem wzmocnili intercooler jakimis opaskami ... Nie strasz chlopa :D Fajny samochodzik :) Co tu straszyÄ. LaÄ i cieszyÄ siÄ wygodÄ . |
|
Data: 2010-08-26 20:53:45 | |
Autor: GlennBp | |
Ludzie zwariowaÂłem, LagunĂŞII kupujĂŞ (?) | |
On 2010-08-26 18:56, GlennBp wrote: nie slyszalem o jednym wydmuchanym IC w 2.0dci, a naprawde w "reniach umiem" ;-) Jedynym "problemem" w 2.0dci jest egr, ktory bywa, ze trzeba wymieniac po ok 180 tkm. Ja o tym wiem, zrobilem L2 2.0T 140 tkm i L3 2.0dci 130 tkm :) -- |
|
Data: 2010-08-27 08:24:33 | |
Autor: bratPit[pr] | |
Ludzie zwariowaÂłem, LagunĂŞII kupujĂŞ (?) | |
Ja o tym wiem, zrobilem L2 2.0T 140 tkm i L3 2.0dci 130 tkm :) a jakie są Twoje odczucia co do twardości zawieszenia w L3 w porównaniu do L2, nadal jest wygodnie ale bardziej sprężyście czy już "po niemiecku"? brat |
|
Data: 2010-08-27 09:16:10 | |
Autor: GlennBp | |
Ludzie zwariowaÂłem, LagunĂŞII kupujĂŞ (?) | |
> Ja o tym wiem, zrobilem L2 2.0T 140 tkm i L3 2.0dci 130 tkm :) Nie jest najgorzej, ale l3 jest wyraznie twardsza i na syfnych drogach moze to byc irytujace. IMHO jest duzo twardsza niz passat b6 z silnikiem 2.0tdi 140 km. bratPzdr Luca -- |
|
Data: 2010-08-27 10:11:36 | |
Autor: bratPit[pr] | |
Ludzie zwariowaÂłem, LagunĂŞII kupujĂŞ (?) | |
a jakie są Twoje odczucia co do twardości zawieszenia w L3 w porównaniu do to spaścili :/ brat |
|
Data: 2010-08-27 19:56:28 | |
Autor: PaweL | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
Stało się.
Kupiłem to auto, mocniejszą wersję 173KM na razie jest fajnie :) Paweł |
|
Data: 2010-08-27 22:47:49 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
W dniu 2010-08-27 19:56, PaweL pisze:
Stało się. Wio na www.renaultlaguna.pl i tamtejsze forum - to prawdziwa skarbnica wiedzy. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2010-08-27 22:55:20 | |
Autor: Irokez | |
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?) | |
Użytkownik "PaweL" <lespaw@interiakropkaonet.pl> napisał w wiadomości news:i58u80$4q6$1usenet.news.interia.pl...
Stało się. O a ile dałeś i za jaki rocznik? Zastanawiam się czy nie wrócic do Renault. Chyba niezła alternatywa dla Audi A6 ze słynnym z niezawodności i tanich napraw 2.0TDI 140KM i wytrzymałym zawieszeniem ;) -- Irokez |