Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?)

Data: 2010-08-26 11:50:40
Autor: krzysiek82
Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?)
PaweL pisze:
cześć
Coś mi strzeliło do głowy żeby kupić Lagunę II 2.0dCi, po liftingu. Legendarna awaryjność podobno skończyła się w 2003r. Od tego rocznika są to podobno całkiem sympatyczne samochody. Co Wy na to? Jakie są Wasze opinie?

Jak szukasz młodego auta za dobre pieniądze to pomyśl o stilo, zdecydowanie lepsze silniki ewentualnie nowa croma jest fajna. Połączenie opla z fiatem w tym wypadku wyszło na dobre.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-26 16:33:45
Autor: GlennBp
PaweL pisze:
> [...]

Jak szukasz młodego auta za dobre pieniądze to pomyśl o stilo, zdecydowanie lepsze silniki ewentualnie nowa croma jest fajna. Połączenie opla z fiatem w tym wypadku wyszło na dobre.

Lepsze bo?

--

Ludzie zwariowałem, LagunęII kupuję (?)