Ludzka g³owa w Suwa³kach?

Data: 2018-12-19 11:09:40
Autor: Pajdak
Ludzka g³owa w Suwa³kach?
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,24292370,zielinski-mowil-o-ludzkiej-glowie-przy-jego-domu-tvn-najblizsza.html#s=BoxOpMT

"Jaki¶ czas temu w pobli¿u mojego domu znaleziono ludzk± g³owê - mówi³ w
wywiadzie Jaros³aw Zieliñski by przekonaæ, ¿e jego okolica jest
niebezpieczna, co uzasadnia obecno¶æ policji. Ale ta t³umaczy s³owa ministra
zdawkowo, a wg TVN mo¿e chodziæ o sprawê... sprzed 20 lat i z innego
miejsca."

"Strach, strach ma wielkie oczy..."

--
Pajdak

Data: 2018-12-19 02:43:11
Autor: Bruno Brunowski
Ludzka g³owa w Suwa³kach?
W dniu ¶roda, 19 grudnia 2018 11:28:34 UTC+1 u¿ytkownik Pajdak napisa³:
[...]

https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/wiceminister-zielinski-mowi-ze-kolo-jego-domu-znaleziono-odcieta-glowe,893329.html

Jest i mapka. G³owê znaleziono 240 km dalej.

--
Bruno

Ludzka g³owa w Suwa³kach?