Ludzki mózg w ciele ¶wini - identyfikacja filmu

Data: 2010-12-10 22:27:44
Autor: Atlantis
Ludzki mózg w ciele ¶wini - identyfikacja filmu
Całe lata temu widziałem pewien film. Nie pamiętam już nawet dokładnie
gatunku - równie dobrze mogła to być komedia jak i thriller SF.
Bohaterem był człowiek, który padł ofiar± okrutnego eksperymentu - jego
mózg został chirurgicznie umieszczony w ciele ¶wini. Pamiętam, że w
jednej ze scen komunikował się ze ¶wiatem pisz±c na wielkiej klawiaturze.

Film prawdopodobnie polski lub pochodz±cy z innego kraju (byłego?) bloku
wschodniego.

Data: 2010-12-10 21:40:56
Autor: Krzysztof Mitko
Ludzki mózg w ciele świni - identyfikacja filmu
Atlantis twierdzi, ĹĽe:
Całe lata temu widziałem pewien film. Nie pamiętam już nawet dokładnie
gatunku - równie dobrze mogła to być komedia jak i thriller SF.
Bohaterem był człowiek, który padł ofiarą okrutnego eksperymentu - jego
mózg został chirurgicznie umieszczony w ciele świni. Pamiętam, że w
jednej ze scen komunikował się ze światem pisząc na wielkiej klawiaturze.

Film prawdopodobnie polski lub pochodzący z innego kraju (byłego?) bloku
wschodniego.

W latach 90. Polacy nakręcili adaptację "Świnki" Wolskiego, to pewnie
to.

--
Z pozdrowieniami,
Krzysztof Mitko

Ludzki mózg w ciele ¶wini - identyfikacja filmu