Lufthansa kupiła Austrian Airlines

Data: 2009-09-04 07:22:29
Autor: J.Kolina
Lufthansa kupiła Austrian Airlines
Data: 2009-09-05 15:40:02
Autor: N19JE
Lufthansa kupiła Austrian Airlines
On Sep 4, 12:22 am, "J.Kolina" <nikkk...@wpwrp.pl> wrote:
a tera kolej na nieLOT

jk

http://www.wprost.pl/ar/170884/Lufthansa-kupila-Austrian-Airlines/

- A po co im LOT?
 Wiem z dobrych zrodel ze jeszcze w zimie LOT prosil sie u Lufthansy
zeby ich kupila o rzadu Polskiego, Niemcy nie chcieli. Przeciez i tak
juz pol Polski lata Lufthansa, zreszta wzorem von Bismarcka:
"...Dajscie Polakom rzadzic a wykoncza sie sami...", w przypadku LOTu
niestety jest jaknajprawdziwsze.

Data: 2009-09-06 08:33:03
Autor: J.Kolina
Lufthansa kupiła Austrian Airlines
"...Dajscie Polakom rzadzic a wykoncza sie sami...", w przypadku LOTu

ale jak dostanq driblinerty to im pokaza

jk

Data: 2009-09-06 10:17:09
Autor: N19JE
On Sep 6, 1:33 am, "J.Kolina" <nikkk...@wpwrp.pl> wrote:
>"...Dajscie Polakom rzadzic a wykoncza sie sami...", w przypadku LOTu

ale jak dostanq driblinerty to im pokaza

jk

driblinery (choc masz chyba na mysli Dreamliner'y) to w tej chwili
nielatajacy zlom ( w wiekszoci plastikowo/ plus metalowy) ktory na
dzien dzisiejszy nawet nie jest w stanie przejsc podstawowych testow
uzdatniajacych go do lotu probnego.  Poczytaj sobie o problemach
boeing'a i o idiocie CEO kierujacym ta firma: James McNerney, ktory
miedzy innymi ma marzenia przeniesienia calej produkcji do Chin
(wiekszosc czesci do Dreamlinera jest produkowanych poza USA, to
pierwszy samolot Boeinga produkowany w ten sposob). Ten sam idiota
przeszedl do Boeinga z firmy McDonnel-Douglas a oni nie wyprodukowali
nigdy zadnego ponadczasowego odzutowca komercyjnego.  Wydaje mi sie ze
jak 787 wreszcie zacznie latac, to bedzie wielka klapa z wieloma
problemami technicznymi. To nie bedzie samolot jaki znamy ze starej
firmy Boeing jak 767 czy 777. Wg. mnie LOT powininen wylisowac A330 i
poczekac na Airbusa 350.
- Wracajac do LOTu to niech najpierw zaczna pokazywac moze CSA swoja
wyzszosc a potem przejda na Lufthanse, na razie ich serwis jest na
poziomie Kazahstanskich lini lotniczych. (nie obrazajac Kazahow).

Data: 2009-09-16 18:04:26
Autor: p47
Lufthansa kupiła Austrian Airlines

Uzytkownik "N19JE" <gkurek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:63ca51e4-bbf6-46e4-b556-344b91fc2bd813g2000prl.googlegroups.com...
> [...]

przeszedl do Boeinga z firmy McDonnel-Douglas a oni nie wyprodukowali
nigdy zadnego ponadczasowego odzutowca komercyjnego.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie wiem wprawdzie, co to za zwierze ten "ponadczasowy odzutowiec komercyjny", ale jesli miales na mysli przyzwoity, reprezentujacy  (w czasie powstawania) czolowy poziom techniczny a do tego popularny odrzutowy pasazer to jednak co najmniej 2 modele przychodza mi na mysl, zreszta dotychczas latajace.

p47

Data: 2009-09-16 18:47:03
Autor: J.Kloina
Lufthansa kupiła Austrian Airlines
przeszedl do Boeinga z firmy McDonnel-Douglas a oni nie wyprodukowali
nigdy zadnego ponadczasowego odzutowca komercyjnego.

A md-11?

rgds

jk

Lufthansa kupiła Austrian Airlines