Lukas Bank. Antyreklama.

Data: 2011-03-28 13:41:59
Autor: azot
Lukas Bank. Antyreklama.
Po Ostatnich doniesieniach ING, pozostaje jeden, jedyny bank z dwoma sesjami wychodz±cymi. Ostani eliksir wychodz±cy o godzinie 11 przed południem.  To:

                                                L  U  K  A  S       B  A  N K

Wstyd panie i panowie z Lukasa. Po ¶wietnej kiedy¶ ofercie zostało jedno wielkie g..........
Do niedawna miałem tam jeszcze bezpłatne e -konto.  ale nie mogłem powaznie traktowac banku, w którym dysponować swoimi pieniedzmi moge jedynie do gdziny 11-tej. A póĽniej to już tylko: siusiu, paciorek i spać :)

azot

Data: 2011-03-28 15:02:14
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Lukas Bank. Antyreklama.
W dniu 2011-03-28 13:41, azot pisze:
Po Ostatnich doniesieniach ING, pozostaje jeden, jedyny bank z
dwoma sesjami wychodzÄ…cymi. Ostani eliksir wychodzÄ…cy o godzinie
11 przed południem. To:

L U K A S B A N K

Bzdura. BGŻ ma gorsze elixiry. A dokładnie jeden zdaje się.

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2011-03-28 17:40:56
Autor: azot
Lukas Bank. Antyreklama.

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:imq6h5$t2m$1node2.news.atman.pl...
[...]

Rzeczywiście jeden, ale do 12,00. Następny do 15,30 za 5 złotych. Czy to gorzej, czy lepiej, nie będę się spierał. Obydwa pod tym wzgledem są gówniane.

azot

Data: 2011-03-28 19:03:56
Autor: mx
Lukas Bank. Antyreklama.
[...]

Do tego dziadostwa naleĹĽy teĹĽ, stawiany za wzĂłr przez grupowiczĂłw za ichni system, mBank. Zlecenie na I sesjÄ™ do 5:50, na II do 10:00. Taki nielubiany Alior do 9:00 i do 13:00, Z czym do ludzi?

Data: 2011-03-28 13:27:01
Autor: Krzysiek
Lukas Bank. Antyreklama.
On 28 Mar, 19:03, "mx" <@m...@os.pl@> wrote:
Taki nielubiany
Alior do 9:00 i do 13:00, Z czym do ludzi?
ale za to przychodz±ce ma do niczego;)

cóż, nie ma banku idealnego:)

Data: 2011-03-28 20:58:39
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Lukas Bank. Antyreklama.
azot pisze:

[...]

gĂłwniane.

Skąd wy bierzecie te 5zł? W Toip ani słowa o tym nie ma, a i ja nigdy ani grosza za przelew w BGŻ nie zapłaciłem, choć zlecałem przelewy o "losowych" porach. No a sesje wychodzące są trzy - 9:30, 12:30, 15:30.

--
MiCHA

Data: 2011-03-29 01:48:34
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Lukas Bank. Antyreklama.
W dniu 2011-03-28 20:58, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

Skąd wy bierzecie te 5zł? W Toip ani słowa o tym nie ma, a i ja
nigdy ani grosza za przelew w BGŻ nie zapłaciłem, choć zlecałem
przelewy o "losowych" porach. No a sesje wychodzÄ…ce sÄ… trzy -
9:30, 12:30, 15:30.

Pijesz więcej ode mnie ;)

co robiłem przelew do różnych banków - zlecony po 11 - nigdy nie dotarł tego samego dnia do odbiorcy. (BGŻ).

Data: 2011-03-29 11:56:10
Autor: Jooseff
Lukas Bank. Antyreklama.
Dnia 29-03-2011 o 01:48:34 Rafał "SP" Gil <usenet@motopower.pl> napisał(a):

Pijesz więcej ode mnie ;)

co robiłem przelew do różnych banków - zlecony po 11 - nigdy nie dotarł  tego samego dnia do odbiorcy. (BGŻ).

W poprzedni pi±tek robiłem przelew z BGŻ o 11.50. W mBanku pojawił się po  południu - sprawdzałem jako¶ tak koło 19.
I niestety niczego w pi±tek nie piłem :)
Podchodzę do BGŻ jak do jeża ale 50 zł/mc a raczej 45 netto osładza mi  trudy pojęcia ichniego supersystemu, który jest zrobiony przez osoby o IQ  mojego kota.

--
Pozdrowienia,
Jooseff

Data: 2011-04-01 18:26:43
Autor: Strachu S.
Lukas Bank. Antyreklama.
Ostani eliksir wychodz±cy o godzinie 11 przed południem.  To:
L  U  K  A  S       B  A  N K

a podeprzesz to czyms, czy tylko piszesz to na podstawie http://www.money.pl/banki/elixir/ ?

Bo ja przypomnialem sobie o twych slowach dzis, o 12:10, gdy potwierdzilem przelew do mBanku, i zly bylem sam na siebie - przypomnialem sobie twoje narzekanie na Lukasa po czasie, i pogodzilem sie z zamrozeniem forsy do poniedzialku.
Jednak o 18:15 w mBanku bylo ksiegowanie.
Nie lubie Lukasa. Kiepska oferta - prawda. Kolejki niemal zawsze - prawda. Traktuje go jako wplatomat majac tam tylko darmowe e-konto bez karty. Ale nieprawda jest, ze ostatnia sesja wychodzi o 11, bo moj przelew z 12:10 doszedl tego samego dnia do innego banku.

Strachu S.

Data: 2011-04-01 19:29:48
Autor: wiatrak
Lukas Bank. Antyreklama.

Użytkownik "Strachu S." <satootWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:178f.00000688.4d95fcc3newsgate.onet.pl...
[...]

W tym jest problem, że zlecaj±c przelew np. o 11,30,  nigdy nie wiesz, czy wyjdzie, czy nie. Uwierz mi, bywało  różnie.

Data: 2011-04-04 08:06:46
Autor: MrMrooz
Lukas Bank. Antyreklama.
Strachu S. <satootWYTNIJTO@op.pl> napisał(a):
[...]
Widzisz, miałe¶ dużo szczę¶cia (albo ja trochę pecha). Bo zleciłem przelw ok
12:15-12:20 - i niestety nie doszedł już do mBanku tego samego dnia.

Pozdrawiam
Michał M

--

Lukas Bank. Antyreklama.