Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Lukas Bank / Crédit Agricole - czy dostajecie poczta drukowane ksiazeczki o zmianach w regulaminach/prowizjach/oplatach/taryfach?

Data: 2013-06-25 17:01:26
Autor: Ktos
Lukas Bank / Crédit Agricole - czy dostajecie poczta drukowane ksiazeczki o zmianach w regulaminach/prowizjach/oplatach/taryfach?
Witajcie,

mam (maly) problem. Zakladalem konto w Lukasie w 2006r. W regulaminie jest punkt, ze wszelkie zmiany w regulaminach, taryfach oplat i prowizji beda przesylac listem zwyklym badz w inny ustalony sposob (nie jest sprecyzowane dokladnie to pojecie).

Ostatni przelew z wykorzystaniem w/w konta osobistego robilem w pazdzierniku 2012r. Po zalogowaniu sie na konto w dniu wczorajnym, zobaczylem debet na koncie.

Jak sie okazalo, bank co miesiac poczawszy od 1.01.2013r sciagal mi 5zl za uzytkowanie tokena.

Wlasnie zabieram sie za pisanie reklamacji poniewaz nie zostalem (skutecznie) poinformowany o wprowadzeniu comiesiecznej oplaty. Oczywiscie zamierzam tez w cholere zamknac u nich konto w tym tygodniu.

Pomijam ich "wewnetrzny system pocztowy" na ktory przysylaja informacje o zmianiach  - od pazdziernika nie czytalem wiadomosci bo sie nie logowalem.

***

Pytanie do Was jest takie: czy Lukas Bank / Crédit Agricole przysylal Wam (listownie) w ciagu ostatnich 3 lat jakiekolwiek drukowane ksiazeczki dotyczace zmian w regulaminach, zmian oplat/taryf/prowizji?

Dzieki za info

Pozdrawiam

Data: 2013-06-25 17:39:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lukas Bank / Crédit Agricole - czy dostajecie poczta drukowane ksiazeczki o zmianach w regulaminach/prowizjach/oplatach/taryfach?

"Ktos" 51c9b0cc$0$1256$65785112@news.neostrada.pl

mam (maly) problem.

I już skłamałe¶!! Z Agrikol±/Lukasem s± problemy: duże,
bardzo duże, ogromne i większe niż ogromne... Nie ma
natomiast problemów małych z tym czym¶. :)

Jak sie okazalo, bank co miesiac poczawszy od 1.01.2013r sciagal mi 5zl za uzytkowanie tokena.

To nazywa się strzyżeniem owieczki.
Ty dla Agrikoli jeste¶ owieczk±, nie klientem.

Wlasnie zabieram sie za pisanie reklamacji poniewaz nie zostalem (skutecznie) poinformowany o wprowadzeniu comiesiecznej oplaty.

Życzę wytrwało¶ci. Z tym bankiem s± stale problemy -- zwykle
wła¶nie tego typu. S± to nieporozumienia, które niemal zawsze
s± korzystne dla banku.

Oczywiscie zamierzam tez w cholere zamknac u nich konto w tym tygodniu.

Data: 2013-06-25 18:08:07
Autor: J.F.
Dnia Tue, 25 Jun 2013 17:01:26 +0200, Ktos napisał(a):
[...]

Rozeslal informacje e-mailem (zewnetrznym) 2012-09-03, byl tam
zalacznik z nowa tabela oplat. Ciekawe, bo taki:
http://www.thinkopen.pl/lt/t_go.php?i=6115&e=NDA3MTkwOTM=&l=-http-- www.credit-agricole.pl/upload/list-konwersja-konto-pakiet-2012-07-31-3581.pdf

Czy przyslali papierem to juz nie pamietam ... ale drobnych zmian u
nich duzo, a listow poleconych malo.

Ale jesli mnie pamiec nie myli, to ta oplata jest znacznie starsza. Moze wczesniej robiles operacje zwalniajace z oplaty.
Nic tam tez nie pisali o tej zmianie, P.S. Od sierpnia znow zmiana, za token 3 zl, a od listopada juz bez
obnizki za korzystanie. Tym razem poczta wewnetrzna.

Wlasnie zabieram sie za pisanie reklamacji poniewaz nie zostalem (skutecznie) poinformowany o wprowadzeniu comiesiecznej oplaty. Oczywiscie zamierzam tez w cholere zamknac u nich konto w tym tygodniu.

Mozliwe ze chca przelozyc wszystkich na SMS. Ciekawe co to za moda ...
tak najtaniej, czy Obama doplaca ?
Pytanie do Was jest takie: czy Lukas Bank / Crédit Agricole przysylal Wam (listownie) w ciagu ostatnich 3 lat jakiekolwiek drukowane ksiazeczki dotyczace zmian w regulaminach, zmian oplat/taryf/prowizji?

Hm, od innych bankow tez malo ... J.

Data: 2013-06-25 18:22:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski

"J.F." 1vqjggqeirmty.3km9appntxv.dlg@40tude.net

Mozliwe ze chca przelozyc wszystkich na SMS. Ciekawe co to za moda ...
tak najtaniej, czy Obama doplaca ?

IMO SMSy sa wygodne. --

Data: 2013-06-25 19:30:42
Autor: J.F.
Lukas Bank / Crédit Agricole - czy dostajecie poczta drukowane ksiazeczki o zmianach w regulaminach/prowizjach/oplatach/taryfach?
Dnia Tue, 25 Jun 2013 18:22:13 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
"J.F." 1vqjggqeirmty.3km9appntxv.dlg@40tude.net
Mozliwe ze chca przelozyc wszystkich na SMS. Ciekawe co to za moda ...
tak najtaniej, czy Obama doplaca ?

IMO SMSy sa wygodne.

Dla banku ? Rownie wygodne co inne metody.
Ale moze tansze.

Konstrukcja CA tylko jakas dziwna - jak juz dali komus tokena, co co
ich obchodzi czy go uzywa ? J.

Data: 2013-06-26 06:36:21
Autor: TrzyLinie
W dniu 2013-06-25 19:30, J.F. napisał(a):
Konstrukcja CA tylko jakas dziwna - jak juz dali komus tokena, co co
ich obchodzi czy go uzywa ?

Normalna (dla CA): daliśmy ci tokena, zapłaciliśmy za niego, no trudno, niech
już będzie nasza "strata". Ale wprowadzimy kilka "drobnych druczków", na których
będziesz mógł się pośliznąć :) A jak się pośliźniesz, to my skasujemy :) Dobra
nasza!

Za kaĹĽdym kosztem banku idzie kilka punktĂłw regulaminu, ktĂłre klienci mogÄ…
"źle" zinterpretować, zapomnieć, nie usłyszeć, nie zrozumieć itd... A to po
to, żeby odzyskać koszt banku potrójnie, a co tam, zaszalejmy: razy pięć :)

--
TrzyLinie

Data: 2013-06-26 10:30:54
Autor: J.F.
Dnia Wed, 26 Jun 2013 06:36:21 +0200, TrzyLinie napisał(a):
W dniu 2013-06-25 19:30, J.F. napisał(a):
Konstrukcja CA tylko jakas dziwna - jak juz dali komus tokena, co co
ich obchodzi czy go uzywa ?
Normalna (dla CA): dali¶my ci tokena, zapłacili¶my za niego, no trudno, niech
już będzie nasza "strata". Ale wprowadzimy kilka "drobnych druczków", na których
będziesz mógł się po¶lizn±ć :) A jak się po¶liĽniesz, to my skasujemy :) Dobra
nasza!
Za każdym kosztem banku idzie kilka punktów regulaminu, które klienci mog±
"Ľle" zinterpretować, zapomnieć, nie usłyszeć, nie zrozumieć itd...

Jak wszyscy, ale ... skoro wprowadzili taki przepis, to ja pilnuje.
I robie ten jeden przelew zupelnie niepotrzebnie, a jesli sie nie myle
to dla banku tez jest koszt.

A to po
to, żeby odzyskać koszt banku potrójnie, a co tam, zaszalejmy: razy pięć :)

Cholera wie ile taki token kosztuje, ale mozliwe ze ok 100zl ..

J.

Data: 2013-06-26 16:18:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski

"TrzyLinie" kqdqq8$irq$1@dont-email.me

[...]

IMO jest inaczej...

 -- Zocha, jedziemy na urlop?
 -- Nie mamy forsy...
 -- Hm... OK. Wprowadzimy opłatę za token.
 -- A jak znajd± się buntownicy?
 -- Na¶lemy  na nich krzykaczy krzycz±cych na grupach dyskusyjnych:
     -- Co, żebraku, chcesz za darmo mieć cudz± własno¶ć?! Ty pasożycie!!!
 -- A je¶li to nie pomoże?
 -- Pasożyty ;) złoż± reklamacje (ale nie wszyscy -- wielu zawstydzi
    się lub zapomni) i będ± czekały... My będziemy rozpatrywali,
    gruntownie, dokładnie, starannie...
 -- Znaczy... Będziemy pierdolili się na plaży za pieni±dze naiwniaków?
 -- No tak.. Toż to mówię...
 -- OK, niech będzie za token... Ale po jakim¶ czasie będziemy musieli oddać te pieni±dze...
 -- Niby tak, ale nie każdemu i bez odsetek. i wprowadzimy jak±¶ inna opłatę. :)

IMO (kochane Siostry) musimy dbać o nasze ;) dobre relacje z bankami i tępić w zarodku arogancję banków.

JF -- m@ilem powiadamianie o podwyżce opłat? Chyba drwisz. :)
Takie powiadomienie to żadne powiadomienie, chyba, że jest dodatkowym powiadomieniem.

Data: 2013-06-27 01:45:06
Autor: J.F.
Lukas Bank / Crédit Agricole - czy dostajecie poczta drukowane ksiazeczki o zmianach w regulaminach/prowizjach/oplatach/taryfach?
Dnia Wed, 26 Jun 2013 16:18:31 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
IMO jest inaczej...
 -- Zocha, jedziemy na urlop?
 -- Nie mamy forsy...
 -- Hm... OK. Wprowadzimy opłatę za token.
 -- A jak znajd± się buntownicy?

Watpliwe, nie ten poziom zarzadu :-)
Przedzej "wyrobilismy tylko 90% planowego zysku, musimy cos wymyslec,
bo sie prezes wscieknie".

JF -- m@ilem powiadamianie o podwyżce opłat? Chyba drwisz. :)
Takie powiadomienie to żadne powiadomienie, chyba, że jest dodatkowym powiadomieniem.

Hm, skoro bank to robi ... chyba ma jakies podstawy ? Ustawa plus zgoda/zlecenie klienta ? W przypadku kont "internetowych" - czemu nie ? Sama oplata jak pisalem - wydaje mi sie znacznie starsza.

J.

Data: 2013-06-26 07:25:51
Autor: wiatrak
Lukas Bank / Cr�dit Agricole - czy dost ajecie poczta drukowane ksiazeczki o zmianach w regulaminach/prowizjach/oplatach/taryfach?

Pytanie do Was jest takie: czy Lukas Bank / Cr�dit Agricole przysylal Wam
(listownie) w ciagu ostatnich 3 lat jakiekolwiek drukowane ksiazeczki
dotyczace zmian w regulaminach, zmian oplat/taryf/prowizji?

Mam tam konto wspĂłlne z mojÄ… mamÄ…. Ja mam do  niego dostÄ™p przez internet, a moja mama tego dostÄ™pu nie ma. Jest klientem "analogowym". I do tego jednego konta obydwoje dostajemy osobne powiadomienia. Ja wewnÄ™trznÄ… pocztÄ… w koncie, a mama na papierze, "pocztÄ… z trÄ…bkÄ…".

Data: 2013-06-26 12:30:39
Autor: Miroo
W dniu 2013-06-25 17:01, Ktos pisze:
[...]

Ja dostałem do¶ć gruby list ze zmianami w regulaminach i TOIP, co ciekawe wysłany około tydzień po zamknięciu konta.

Pozdrawiam