Lukas Bank mnie zaskoczył.

Data: 2014-10-01 08:30:38
Autor: wiatrak
Lukas Bank mnie zaskoczył.
Chyba się po tym banku wysokich odsetek już nie spodziewałem.

http://www.credit-agricole.pl/o-banku/aktualnosci/2014/4-1-promocyjna-lokata-na-3-miesiace

Data: 2014-10-01 13:10:11
Autor: J.F.
Lukas Bank mnie zaskoczył.
Użytkownik "wiatrak"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
Chyba się po tym banku wysokich odsetek już nie spodziewałem.
http://www.credit-agricole.pl/o-banku/aktualnosci/2014/4-1-promocyjna-lokata-na-3-miesiace

Oferta mu sie czasem polepszala, ale
-trzeba miec konto,
-konto iles kosztuje, a warunki zwolnienia sa ... srednio wygorowane bym rzekl, 1500 zl wplywu na konto co miesiac.

Tak wiec ... zwyczajna promocja ?

J.

Data: 2014-10-02 09:34:32
Autor: wiatrak
Lukas Bank mnie zaskoczył.

-trzeba miec konto,
-konto iles kosztuje, a warunki zwolnienia sa ... srednio wygorowane bym
rzekl, 1500 zl wplywu na konto co miesiac.

Oferta akurat dla mnie. Mam u nich jeszcze stare e-konto, które jest bezpłatne. Teraz się przyda. Przeleje rano kaskę, a popołudniu wpadnę do banku. Mieszkam nad bankiem ,czyli mam niedaleko.

Data: 2014-10-02 09:37:27
Autor: wiatrak
Lukas Bank mnie zaskoczył.

Oferta akurat dla mnie. Mam u nich jeszcze stare e-konto, które jest
bezpłatne. Teraz się przyda. Przeleje rano kaskę, a popołudniu wpadnę do
banku. Mieszkam nad bankiem ,czyli mam niedaleko.

  OczywiÅ›cie nie tak od razu. Aktualnie brak kasy. PoszÅ‚a do Meritum i na "miÄ™towÄ…". Ale do koÅ„ca listopada troche
uzbiera. Chyba że inni dadzą teraz np. 4,2%.

Data: 2014-10-01 17:22:27
Autor: Borys Pogoreło
Lukas Bank mnie zaskoczył.
Dnia Wed, 01 Oct 2014 08:30:38 +0200, wiatrak napisał(a):

Chyba się po tym banku wysokich odsetek już nie spodziewałem.
http://www.credit-agricole.pl/o-banku/aktualnosci/2014/4-1-promocyjna-lokata-na-3-miesiace

Dzisiaj o nich zahaczyłem, konieczny wpływ wynagrodzenia, więc odpadają
wszyscy aktualnie wyjadający podobne wisienki z innych źródeł.

Czas spróbować tej miętowej :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2014-10-01 20:44:37
Autor: cef
Lukas Bank mnie zaskoczy³.
W dniu 2014-10-01 o 17:22, Borys Pogore³o pisze:

konieczny wpływ wynagrodzenia, więc odpadają
wszyscy aktualnie wyjadający podobne wisienki z innych źródeł.

No i trzeba za³o¿yæ w oddziale fizycznie.

Data: 2014-10-02 23:53:37
Autor: janek z pola
Lukas Bank mnie zaskoczył.
Borys Pogoreło wrote:

[...]

W regulaminie tej lokaty nie ma słowa o wpływie wynagrodzenia: http://static.credit-agricole.pl/asset/r/e/g/regulamin-promocji-jesienny-
procent_7338.pdf

Zaś pakiet konta PROSTOoszczędzające PLUS ma warunek na obniżenie opłaty miesięcznej za prowadzenie rachunku. Trzeba mieć 1500 PLN wpływów sumarycznie w danym miesiącu. Również nie ma tam słowa o wynagrodzeniu.

Możesz nam przybliżyć, skąd wziąłeś informację o koniecznym wpływie wynagrodzenia?

--
Wysłane z pola.

Data: 2014-10-03 16:51:15
Autor: Borys Pogoreło
Lukas Bank mnie zaskoczył.
Dnia Thu, 02 Oct 2014 23:53:37 +0200, janek z pola napisał(a):

[...]

Od babki w banku. Pewnie sama dobrze nie wie, jak ma być.

Tak czy inaczej niech się wypchają, dokapitalizowałem bank spółdzielczy.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2014-10-03 20:20:53
Autor: Arek
Lukas Bank mnie zaskoczy³.
U¿ytkownik "Borys Pogore³o" <borys@pl.edu.leszno> napisa³ w wiadomo¶ci news:s64mlb7nb1t$.1l4uwimycpbt8$.dlg40tude.net...
Dnia Thu, 02 Oct 2014 23:53:37 +0200, janek z pola napisa³(a):

Za¶ pakiet konta PROSTOoszczêdzaj±ce PLUS ma warunek na obni¿enie op³aty
miesiêcznej za prowadzenie rachunku. Trzeba mieæ 1500 PLN wp³ywów
sumarycznie w danym miesi±cu. Równie¿ nie ma tam s³owa o wynagrodzeniu.

Mo¿esz nam przybli¿yæ, sk±d wzi±³e¶ informacjê o koniecznym wp³ywie
wynagrodzenia?

Od babki w banku. Pewnie sama dobrze nie wie, jak ma byæ.

Stare e-konto nie jest wg niej kontem indywidualnym? Co¶ siê zmieni³o? Czy
to "prawo powielaczowe" lokalnego kierownika?
Najwa¿niejsze to chyba procedura zerwania w chwili odnowienia.

Arek

Data: 2014-10-03 21:49:54
Autor: wiatrak
Lukas Bank mnie zaskoczy�.

Stare e-konto nie jest wg niej kontem indywidualnym? Co� si� zmieni�o? Czy
to "prawo powielaczowe" lokalnego kierownika?
Najwa�niejsze to chyba procedura zerwania w chwili odnowienia.

Stare e-konto jest po prostu wg TOiP bepłatne, gdy nie posiadasz do niego karty. Na dzień dzisiejszy oczywiście. Ale to jest ROR archiwalny, nie można go już od lat założyć. A że nie zmuszali do przejścia na inne płatne, to nie wypowiadałem.

Data: 2014-10-16 01:58:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Lukas Bank mnie zaskoczy³.

"Borys Pogore³o" su9ene23d0lr.1wmm7528wavbd.dlg@40tude.net

Dzisiaj o nich zahaczy³em, konieczny wp³yw wynagrodzenia, wiêc odpadaj±

Ponoæ mo¿e to byæ ,,wp³ata w³asna''.

Lukas Bank mnie zaskoczył.