Lukas Bank, opłata za zamknięcie konta?

Data: 2010-07-09 19:42:51
Autor: yo
Lukas Bank, opłata za zamknięcie konta?
Witam
Czy Lukas Bank pobiera opłatę za zamknięcia konta?

Data: 2010-07-09 21:22:45
Autor: Darek
Lukas Bank, opłata za zamknięcie konta?
W tamtym roku zamykalem to nie pobierali. Chyba sie to nie zmienilo.

Data: 2010-07-10 00:24:28
Autor: witrak()
Darek wrote:
W tamtym roku zamykalem to nie pobierali. Chyba sie to nie zmienilo.

Ale mogą naciąć na likwidacji zleceń stałych. Gdy zamykałem konto, byłem przekonany, że  same się likwidują (zwykłe przelewy powtarzalne) z chwilą rozwiązania umowy. Już po oddaniu tokena, gdy pani dysponentka zlikwidowała 5 zlecenie (anulując za każdym razem opłaty, należne gdy robi to konsultant), stwierdziła, że będzie miała kłopoty, bo za dużo tych anulowań (zostało jeszcze z piętnaście, albo więcej).
Miałem do wyboru, albo zapłacić za nie (chyba po 2 zł), albo przyjąć jej propozycję, że mi na nowo przydzieli token i zrobię to samodzielnie z jej komputera :-)

Tyle że nie każdy trafi na uprzejmą i pomocną dysponentkę :-)

witrak()

Data: 2010-07-10 05:58:15
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail witrak@hotmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Miałem do wyboru, albo zapłacić za nie (chyba po 2 zł), albo przyjąć jej propozycję, że mi na nowo przydzieli token i zrobię to samodzielnie z jej komputera :-)

raczej poprosiłbym aby zamknac konto bez zamykania zlecen :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

Data: 2010-07-10 09:20:36
Autor: RobertS
Lukas Bank, opłata za zamknięcie konta?

raczej poprosiłbym aby zamknac konto bez zamykania zlecen :)

pewnie usłyszałbyś że tak się nie da, bo.....system nie pozwala ;-/

RobertS

Data: 2010-07-10 18:58:15
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail bob75@xpostx.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

raczej poprosiłbym aby zamknac konto bez zamykania zlecen :)

pewnie usłyszałbyś że tak się nie da, bo.....system nie pozwala ;-/

:)
jak składam w banku wniosek o zamkiecie konta, to ich działania w ich systemie srednio mnie interesuja...

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

Data: 2010-07-11 14:26:06
Autor: witrak()
Budzik wrote:
[...]

No, to w takim razie polecony ze zwrotką parę razy (za pierwszym odpowiedzą, że trzeba przyjść do oddziału/oddać kartę/podpis się nie zgadza itp.) albo od razu z podpisem potwierdzonym notarialnie :-)

witrak()

Lukas Bank, opłata za zamknięcie konta?