Lukas Bank wypowiada umowy o karty kredytowe

Data: 2010-03-22 19:24:22
Autor: notveryoldman
Lukas Bank wypowiada umowy o karty kredytowe
Lukas Bank przysłał mi wyciąg z karty kredytowej, a w nim informację: "z
dniem 01.10.2010 w związku ze zmianą systemu informatycznego Banku Twoja
dotychczasowa karta kredytowa przestanie być obsługiwana".

Napisali, żeby się dowiedzieć na Lukaslinii albo w placówce o wymianę
karty. Tylko że wcale nie jestem pewien, czy jeszcze chcę mieć ich kartę...

Data: 2010-03-22 19:39:20
Autor: wiatrak

Użytkownik "notveryoldman" <notveryoldman_no_spam@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ho8dan$rr$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Miałem kiedyś ich kartę, to często nie działała. W nocy na stacji jak chciałem zatankować to nie działała prawie nigdy. Oni tam ciągle coś przetwarzają w systemie. Olałem w końcu ten ich wynalazek.

wiatrak

Data: 2010-03-23 15:36:30
Autor: oeconomicus01
Lukas Bank wypowiada umowy o karty kredytowe

hmm. to ciekawe do mnie jakiś czas temu wydzwaniali wcikając kartę. Dzwoniłeś na tą linię? I oc powiedzieli?

Lukas Bank wypowiada umowy o karty kredytowe