Lukas/CA - tani kredyt na karcie

Data: 2011-12-09 17:29:01
Autor: Andrzej Kubiak
Lukas/CA - tani kredyt na karcie
Przepraszam, że nie o Optimie :>

Takie coś właśnie dostałem z wyciągiem:
"Wszystkie płatności na kwotę min. 300 zł wykonane kartą kredytową od
25.12.2011 r. do 31.01.2012 r. będziesz mógł rozłożyć na raty 0%. Sam
wybierasz, czy chcesz spłacać 3, 6 czy 12 rat. Prowizja za uruchomienie
kredytu ratalnego w karcie (Plan Spłat ratalnych) wynosi tylko 2% spłacanej
kwoty."

Poniżej symulacja potwierdzająca, że te 2% prowizji to faktycznie całkowity
koszt imprezy. Pozostaje po świętach wyciągnąć cały limit :)

AK

Data: 2011-12-09 09:55:56
Autor: Rafal M
On 9 Gru, 17:29, Andrzej Kubiak <n...@inv.invalid> wrote:
[...]

Na www zadnych informacji jeszcze nie ma.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-12-09 19:29:10
Autor: MarekZ
Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rmufbaez47m.1fshsm53yfjup.dlg@40tude.net...
Przepraszam, że nie o Optimie :>

Takie coś właśnie dostałem z wyciągiem:

Do mnie z kolei Lukas/C-A zadzwonił, że na jego kartach mam obecnie 3% moneyback, bodajże limitowane do 75 zł/m-c. Bliższych szczegółów nie znam, nie wiem czy to dla wszystkich kart działa, ja mam Tesco + Furorę. Na stronie informacji na ten temat nie ma.

Data: 2011-12-12 14:10:29
Autor: xbartx
Dnia Fri, 09 Dec 2011 19:29:10 +0100, MarekZ napisał(a):

[...]

Z pewnych źródeł wiem, że to nie jest akcja masowa a kierowana tylko do wybranych klientów - także możesz się czuć wyróżniony ;)

--
xbartx

Data: 2011-12-12 11:47:18
Autor: Jarek Andrzejewski
Lukas/CA - tani kredyt na karcie
On Fri, 9 Dec 2011 17:29:01 +0100, Andrzej Kubiak <none@inv.invalid>
wrote:

[...]

Przy 3 miesiącach to kiepski pomysł, a przy pół roku - taki sobie.
Chyba ma to sens jedynie przy rozłożeniu na 12 rat.

Lukas/CA - tani kredyt na karcie