Lukas - Rachunek oszczędzam bez belki

Data: 2011-03-08 18:49:45
Autor: smint
Lukas - Rachunek oszczędzam bez belki
Uwaga.

Lukas zwiększył oprocentowanie z 4 na 4, 05, co za tym idzie jak ktoś ma lokaty na max 22700,- to od wczoraj płaci podatek. Kto się jeszcze nie spostrzegł to ostrzegam.

Marcin

Data: 2011-03-08 18:54:50
Autor: wiatrak

Użytkownik "smint" <Nicram_76@onet.pl> napisał w wiadomości news:il5q7u$dge$1news.onet.pl...
Uwaga.

Lukas zwiększył oprocentowanie z 4 na 4, 05, co za tym idzie jak ktoś ma lokaty na max 22700,- to od wczoraj płaci podatek. Kto się jeszcze nie spostrzegł to ostrzegam.

 A kto  by tam trzymał tyle kasy na taki niski procent?

Data: 2011-03-08 20:10:11
Autor: smint
Lukas - Rachunek oszczędzam bez belki
A kto  by tam trzymał tyle kasy na taki niski procent?

A inne banki ile % dają na R.O. bez belki?

Data: 2011-03-09 10:11:15
Autor: Iksinski

Użytkownik "smint" <Nicram_76@onet.pl> napisał w wiadomości news:il5uuq$rf$1news.onet.pl...
A kto  by tam trzymał tyle kasy na taki niski procent?

A inne banki ile % dają na R.O. bez belki?

Np. taki Polbank daje 4,75%...

Data: 2011-03-08 22:51:54
Autor: Grażyna.Ł
[...]

Szkoda,że tak mało podnieśli oprocentowanie,to tyle co ,,nic" Gdyby dali 4,5% to można trochę grosza u nich ulokować.

Grażyna

Data: 2011-03-09 17:13:38
Autor: smint
Lukas - Rachunek oszczędzam bez belki
Szkoda,że tak mało podnieśli oprocentowanie,to tyle co ,,nic" Gdyby dali 4,5% to można trochę grosza u nich ulokować.

Mi nie chodziło o reklamę banku tylko ostrzegam ludzi przed stratą kasy.
Wszedłem na konto i widzę, że zamiast dziennej kapitalizacji 2,49 jest 1,52 a oprocentowanie wzrosło.

Data: 2011-03-10 18:58:45
Autor: smint
Lukas - Rachunek oszczędzam bez belki
chyba 1,49

1,52

Data: 2011-03-10 19:02:12
Autor: wiatrak

Użytkownik "Mariusz" <emerel@niespamujmitu.op.pl> napisał w wiadomości news:ilb0dl$afb$1news.onet.pl...
Wszedłem na konto i widzę, że zamiast dziennej kapitalizacji 2,49 jest 1,52 a oprocentowanie wzrosło.

chyba 1,49

Dlaczego 1,49? Widocznie wyszło mu 2,52 odsetek , co daje 1 złoty podatku belki, czyli 1,52 po opdatkowaniu

wiatrak

Data: 2011-03-10 20:05:39
Autor: Mariusz
Lukas - Rachunek oszczędzam bez belki
Dlaczego 1,49? Widocznie wyszło mu 2,52 odsetek , co daje 1 złoty podatku belki, czyli 1,52 po opdatkowaniu
oczywiście... mój błąd

Lukas - Rachunek oszczędzam bez belki