Lukas...Rezygnacja z ubezpieczenia

Data: 2009-03-11 14:10:42
Autor: cwancykator
Lukas...Rezygnacja z ubezpieczenia
Witam. Spłacam kredyt gotówkowy w Lukas Banku od 6-ciu miesięcy.
Czy istnieje możliwość rezygnacji z ubezpieczenia kredytu?
Przy podpisywaniu wniosku Pani poinformowała mnie, że ubezpieczenie
jest
obowiązkowe.
Jednak jakoś nie chce mi się w to wierzyć.

Data: 2009-03-11 22:13:46
Autor: george

<cwancykator@wp.pl> wrote in message news:86531589-c40d-42d9-bbf1-2f86a7eec616e18g2000yqo.googlegroups.com...
[...]

to taka ukryta prowizja, żeby "oprocentowanie" było niższe niż lichwa przewiduje a koszt realny przewyzszał lichwę. Niestety, dlatego jest obowiązkowe i dokładnie nie wiadomo od czego to "ubezpiecza"...
chyba bank od zbyt małych zysków.

george

Data: 2009-03-11 23:14:17
Autor: Jan Werbiński

[...]