Lukas bank

Data: 2010-03-01 15:56:44
Autor: lleeoo
Lukas bank
Ktoś miał kontakt z tym bankiem w temacie kredytu hipotecznego? Jak to u nich wygląda i czego się spodziewać negatywnego czego uniknę u konkurencji. Trochę się zdziwiłem bo daj ofertę tańszą od reszty a w życiu z nimi styczności nie miałem.

Data: 2010-03-01 19:18:27
Autor: Ranger
Lukas bank
lleeoo pisze:
[...]

oferta jak każda inna, mają promocję do 2.04 na 0% prowizji przy zakładaniu konta, które zasadniczo i tak zakładasz żeby obniżyć marżę o 0,3% (z ubezpieczeniem) :)
Minusem jest to, że mają bardzo wyśrubowane warunki dot. zdolności. Jeśli Twoja zdolność balansuje na granicy w innych bankach to w Lukasie na pewno jej nie masz :)
Jak jesteś z okolic dolnośląskiego to napisz to Ci wyliczę przykładowe warunki.

Pozdro
Ranger

Data: 2010-03-02 09:15:11
Autor: lleeoo
Lukas bank
W dniu 2010-03-01 19:18, Ranger pisze:

[...]

O zdolność się nie martwię, bardziej chodzi o terminy od złożenia do rozpatrzenia. Mam tylko 30 dni na transakcje i mam trochę obaw czy się bank wyrobi.

Data: 2010-03-02 00:37:58
Autor: Aur
Lukas bank
O zdolno¶æ siê nie martwiê, bardziej chodzi o terminy od z³o¿enia do
rozpatrzenia. Mam tylko 30 dni na transakcje i mam trochê obaw czy siê
bank wyrobi

U mnie po 6 dniach roboczych od z³o¿enia wniosku ju¿ mog³em podpisywaæ
umowê.
By³em mocno zdziwiony takim szybkim tempem

Pozdr. A.

Data: 2010-03-02 10:34:09
Autor: lleeoo
Lukas bank
W dniu 2010-03-02 09:37, Aur pisze:
O zdolność się nie martwię, bardziej chodzi o terminy od złożenia do
rozpatrzenia. Mam tylko 30 dni na transakcje i mam trochÄ™ obaw czy siÄ™
bank wyrobi

U mnie po 6 dniach roboczych od złożenia wniosku już mogłem podpisywać
umowÄ™.
Byłem mocno zdziwiony takim szybkim tempem

Pozdr. A.

Rozumiem że zdolność miałeś a ile wkładu własnego? ja mam 35% i łudzę się że może będzie to działało na moja korzyść jeśli chodzi o termin decyzji.

Data: 2010-03-02 01:44:37
Autor: Aur
Lukas bank
> U mnie po 6 dniach roboczych od z³o¿enia wniosku ju¿ mog³em podpisywaæ
> umowê.
> By³em mocno zdziwiony takim szybkim tempem

> Pozdr. A.

Rozumiem ¿e zdolno¶æ mia³e¶ a ile wk³adu w³asnego? ja mam 35% i ³udzê
siê ¿e mo¿e bêdzie to dzia³a³o na moja korzy¶æ je¶li chodzi o termin
decyzji.

Zdolno¶æ mia³em, wk³ad w³asny 14%.

Pozdr.

Data: 2010-03-02 15:24:33
Autor: Ranger
Lukas bank
lleeoo pisze:
[...]

Im dłużej będziesz gadał na forum zamiast działać to masz mniej czasu :)
Nie ma co czekać, trzeba złożyć wniosek i już. Tylko od pośrednika/pracownika zależy jak szybko i jak mocno będą się starali.
Pamiętaj że w każdym banku mowa jest o dniach roboczych. Więc jeśli myślisz o końcu marca to masz już tylko 21 dni :)
SkÄ…d jesteÅ›?

Lukas bank