Lukas , drenaż kiszeni.

Data: 2010-03-31 15:55:46
Autor: Aicha
Lukas , drenaż kiszeni.
Użytkownik "wiatrak" napisał:

Przez pierwsze 14 dni lutego opłata wynosiła więc2 złote miesięcznie,
a w drugiej połowie od 15-go do 28-go, 3 złote miesięcznie. Srednio
wychodzi mi 2,50zł za luty. A ile wyszło bankowi?

"Mojemu" Lukasowi wyszło 0. Karta jest po to, zeby jej używać.

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2010-03-31 17:20:32
Autor: wiatrak
Lukas , drenaż kiszeni.

Użytkownik "Aicha" <blueberry37.nagmailu@to.ja> napisał w wiadomości news:hovkvt$3oo$1nemesis.news.neostrada.pl...
wychodzi mi 2,50zł za luty. A ile wyszło bankowi?

"Mojemu" Lukasowi wyszło 0. Karta jest po to, zeby jej używać.

Kartę już zastrzegłem. Leży sobie teraz w  szufladzie, jak leżała, ale juz bezpłatnie.Po co mi ona jak używam do zakupów kredytówki, a do wypłacania z bankomatu są  karty innych banków ( i jednoczesnie czasami do zakupów), które nie zezrą 3% prowizji, jak sie okaże ze to nie euronet. Konto tez zmienione z lukas pro na ekonto.
Niech się lukas buja z takimi warunkami. Konto jest tymczasowo zamrożone. Żeby nie pobrali opłaty za tokena, bede co miesiąc przelewal zlotowke tam i z powrotem. A co mi tam.

wiatrak

Data: 2010-04-01 13:04:40
Autor:
Lukas , drenaż kiszeni.
wiatrak <wiatrak@yahoo.pl> napisał(a):
Niech się lukas buja z takimi warunkami. Konto jest tymczasowo zamrożone. Żeby nie pobrali opłaty za tokena, bede co miesiąc przelewal zlotowke tam i z powrotem. A co mi tam.

No, z tym, że od razu tej złotówki nie odzyskasz: pierwsza sesja przychodząca
jest w lukasie PO ostatniej wychodzącej. :/

Data: 2010-04-01 15:32:08
Autor: wiatrak
Lukas , drenaż kiszeni.

Użytkownik <assembea.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hp25l8$jp6$1inews.gazeta.pl...

No, z tym, że od razu tej złotówki nie odzyskasz: pierwsza sesja przychodząca
jest w lukasie PO ostatniej wychodzącej. :/

To ta złotówka nie bedzie mi procentować? Same straty :(:(:(

A tak na powaznie. Choc ostatni eliksir wychodzący mają w lukasie podobno o 11-tej, to wiele razy poszła kasa zadysponowna koło południa.. Np ostatnio. Przychód zaksiegowany w lukasie o 11,07, zrobiłem z tego przelew do Opena  o 11.40. W openie zaksiegowane tego samego dnia.  Zresztą widziałem go po dwoch godzinach w lukasie jako zrealizowany.

W lukasie dobre jest to, ze przelew który już wyszedł  z banku zmienia się w platnosciach z "wykonany" na "zrealizowany". Stąd wiadomo czy poszedł eliksirem, czy nie.

Zostawiłem sobie ekonto w lukasie jako darmowy wpłatomat. Mieszkam od placowki o rzut beretem. I zarazem jako konto przelotowe.

wiatrak

Data: 2010-04-01 14:42:19
Autor: mac66
Lukas , drenaż kiszeni.
On 2010-03-31 17:20, wiatrak wrote:

Konto tez
zmienione z lukas pro na ekonto.

To uwazaj na prowizje za pakiet pomocy technicznej
w koncie PRO byl za darmo - po zmianie na konto zwykle zaczal kosztowac 1.90
a jak masz konto wspolne to 2x1.90

No i przez internet nie da sie zrezygnowac....

m.

Lukas , drenaż kiszeni.