Lukas e-konto PRO ciekawostka

Data: 2010-02-16 14:39:48
Autor: Szymon
Lukas e-konto PRO ciekawostka
Zapytałem Bank poprzez pocztę wewnętrzną jak zamierza obliczyć średnie saldo, skoro w połowie miesiąca zmienił TOiP. Wydawało mi się, że logicznie byłoby 5000 w dniach 1-14.02 (stara taryfa zwalniająca z opłaty) i 10000 15-28.02. W ten sposób w marcu powinienem być zwolniony z opłat z uwagi na saldo (spełnione kryterium dla obowiązującej TOiP). Tymczasem bank odpowiedział:
"Witam,
opłaty okresowe (tj: opłata za prowadzenie konta, opłata za kartę, opłata za token oraz opłata za wyciąg) będą pobierane w nowej wysokości dla danego pakietu od marca 2010 r.(uwzględniając zachowanie Klienta w całym lutym 2010).
Opłaty transakcyjne (tj. np. opłata za przelewy, opłata za wypłatę z bankomatu obcego) będą pobierane w nowej wysokości od 15.02.2010 r.
Średnie saldo za luty 2010 dla LUKAS e-Konto PLUS ((rachunek + lokaty + Rachunek Oszczędzam) i Antidotum PRO uprawniające do obniżenia opłaty powinno wynosić min. 10 000 zł.
Pozdrawiam."

A zatem... Z odpowiedzi wynika, że skoro przez pół lutego miałem 5000 to teraz muszę wrzucić 15000 na drugą połówkę, aby zniesiono mi opłatę w lutym (srednia będzie 10000). Czy ja może czegoś nie rozumiem?
Jak dla mnie to tak "średnio" uczciwie, szczególnie, że nowa TOiP pokazała się na kilka dni przed wprowadzeniem.

Szymon

Data: 2010-02-16 16:00:41
Autor:
Lukas e-konto PRO ciekawostka
Przerabialiśmy to już:

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.biznes.banki&tid=1253584&MID=%3Chl3lp7%24f5m%241%40inews.gazeta.pl%3E

Konkluzja: spie***my z lukasa. Szkoda. Ja żegnam się z tym bankiem po siedmiu
latach współpracy... ciekawe, skąd wezmą nowych klientów, skoro pogardzili
starymi.

Data: 2010-02-16 23:19:41
Autor: P.
<assembea.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
ciekawe, skąd wezmą nowych klientów, skoro pogardzili
starymi.

Myślę że to celowa polityka, podejrzewam że Lukas woli teraz zarabiać na kredyciarzach niż walczyć o klientów z depozytami.

Data: 2010-02-17 00:24:23
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-02-17 00:19, P. pisze:

ciekawe, skąd wezmą nowych klientów, skoro pogardzili
starymi.
Myślę że to celowa polityka, podejrzewam że Lukas woli teraz zarabiać na
kredyciarzach niż walczyć o klientów z depozytami.

A na których dokładnie ? Imho w hipotekach to królami nie zostaną, a z ratalek zostali wysiudani z takiej ilości sklepów, że cyc opada :)

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2010-02-17 08:34:20
Autor: UHF
Rafał \SP\ Gil <usenet@motopower.pl> napisał(a):
A na których dokładnie ? Imho w hipotekach to królami nie zostaną…, a z ratalek zostali wysiudani z takiej ilości sklepów, że cyc opada :)

Skądś się ci kredyciarze muszą jednak brać, wystarczy wejść do placówki i zobaczyć nieraz nawet kolejki spłacających raty.
Też kilka dni temu likwidowałem konto w Lukasie, obsługa oczywiście jak zawsze max. profesjonalna i uprzejma, ale zastanawiająca jest jedna rzecz - w innych bankach jak rezygnujesz z usługi na której bankowi zależy to nieraz upierdliwie próbują przekonać do zmiany decyzji, oferują jakieś indywidualne bonusy itp. W Lukasie przy likwidacji konta nic. Więc coś jest na rzeczy z tym że Lukasowi nie zależy. Poza tym oferta, kiedyś potrafili być liderami jeśli chodzi o depozyty i RORy, teraz stali sie outsiderami.

Data: 2010-02-16 20:13:08
Autor: Piona
Lukas e-konto Premium

A to ja dorzucę ciekawostkę a propos konta Premium.
A propos usługi sms, pisze w pkt 5:
"Ponadto w pakiecie
LUKAS Konto Premium, po wskazanym terminie, pierwsze 10 komunikatów sms w miesiącu kalendarzowym za 0 zł, każdy kolejny za 0,3 zł."

Czyli przy wpłatach regularnych powyżej 3000 pln koszt realny wychodzi 10 zł - 3 zł za bezpłatne smsy = 7 zł.
& zł za bezpłatne _wszytskie_ bankomaty to wg mnie nie dużo.
piona

--
POZDRAWIAM
http://piona.fm.interia.pl

Data: 2010-02-16 20:38:00
Autor: dwr
Lukas e-konto Premium
W dniu 2010-02-16 20:13, Piona pisze:

[...]

Może i nie dużo ale kont z bezpłatnymi wszystkimi bankomatami trochę już jest i są tańsze lub darmowe.
A konto Lukasa nic nie wnosi za swoją cenę.
A darmowo może być np. DB.
Za niewielką opłatą (czasami przy wpływach co i w Lukasie jest wymogiem) np. Citi, Alior i pewnie kilka innych.
Da się wybrać a zdziercom czasem warto zagłosować nogami.

Data: 2010-02-17 00:06:31
Autor: Ranger
Lukas e-konto Premium
dwr pisze:
W dniu 2010-02-16 20:13, Piona pisze:

Za niewielką opłatą (czasami przy wpływach co i w Lukasie jest wymogiem) np. Citi, Alior i pewnie kilka innych.
Da się wybrać a zdziercom czasem warto zagłosować nogami.

już to widzę jak się strasznie przejęli takimi Kubusiami jak Ty. Wbrew pozorom takich którzy są skłonni pokazać fakulca bankowi który pokazuje jak bardzo ma ich w dupie jest promil, a strata promila nie jest żadną stratą.
PS. Chciałbym być promilem :))

Data: 2010-02-16 23:13:49
Autor: ls
Lukas e-konto Premium
On 17 Lut, 00:06, Ranger wrote:
dwr pisze:
> [...]

pozorom takich którzy są skłonni pokazać fakulca bankowi który pokazuje
jak bardzo ma ich w dupie jest promil, a strata promila nie jest żadną

Ja się tam nie podniecam - w pn zmieniłem z Pro na zwykłe e-konto.
I czekam na lepsze czasy ;)
--
pozdr.
ls

Data: 2010-02-17 11:40:26
Autor: Ranger
Lukas e-konto Premium
ls pisze:
  > Ja się tam nie podniecam - w pn zmieniłem z Pro na zwykłe e-konto.
I czekam na lepsze czasy ;)

miałeś może kredyt w koncie czy byłeś na plusie? :)

Data: 2010-02-17 14:18:58
Autor: Tomasz Opalski
Lukas e-konto Premium
Ranger <news@finaro.pl> napisał(a):

[...]

Gdyby taki numer zrobił PKO BP albo Żubr, to bym się zgodził, ale Lukas ma bardziej mobilnych klientów, których sobie kiedyś wywalczyli dobra ofertą. Teraz oferta jest marna i to już od dłuższego czasu, a myk ze średnim saldem jest wręcz cwaniactwem. To na co mogą grać, to fakt że większość ich klientów ma pozaciągane kredyty, więc się tak łatwo nie uwolnią, ale klienci depozytowi IMHO powinni zagłosować nogami.

--

Lukas e-konto PRO ciekawostka