Lukas nie świętuje.

Data: 2010-07-18 21:20:30
Autor: wiatrak
Lukas nie świętuje.
 Ja akurat nie trzymam już kasy na Lukasowych lokatach, ale ktos z rodziny ma tam jeszcze jakieś lokaty i sprawdzałem wczoraj, jak jej sie odnowią. Z jakim oprocentowaniem odnowi sie lokata z dniem dzisiejszym.
 I muszę dziś powiedzieć ciotce, ze wprowadziłem ją wczoraj w błąd. Że oprocentowanie jest jeszcze niższe. Że to co powiedziałem jej wczoraj jest już nieaktualne.
   Bo  po raz pierwszy chyba spotkałem sie z sytuacją, ze bank zmienia oprocentowanie lokat w NIEDZIELĘ.
 To chyba nie przestępstwo, ale ja sobie nie przypominam takiej sytuacji w żadnym banku.
A może pamięć mam krótką?
 http://www.lukasbank.pl/klienci-indywidualni/oszczednosci-i-inwestycje/lokaty-terminowe#oprocentowaniewiatrak

Data: 2010-07-18 21:22:56
Autor: wiatrak