Lukas - oplata za konto

Data: 2009-02-23 17:23:42
Autor: Darek
Lukas - oplata za konto
Witam i pytam.
Czy moze ktos jest zorientowany, w jaki sposob Lukas nalicza oplaty za
prowadzenie konta, tzn. czy liczony jest miesiac kalendarzowy, czy tez miesiac
od zalozenia konta? Pytam, gdyz mam w Lukasie e-konto pro od ok. 20 stycznia,
a wlasnie wczoraj pojawila się pozycja w historii konta "prowizja -11 zl". W
styczniu saldo na koncie mialem zerowe, natomiast na poczatku lutego mialem
saldo powyzej 5000 zl (co zwalania z oplaty miesiecznej).
Kontaktowalem sie z obsluga Lukasa i odpowiedz byla taka, ze zostala pobrana
oplata za prowadzenie konta w styczniu (mimo, ze konto w styczniu mialem tylko
10 dni). Zlozylem reklamacje, maja mi odpowiedziec na pismie.
Jednak zanim dostane odpowiedz to troche czasu minie, wiec chcialem tu zapytac
czy ktos mial podobne doswiadczenia z Lukasem, tzn. mial pobrana cala oplate
za prowadzenie konta za czesc miesiaca.

Data: 2009-02-23 21:03:33
Autor: Piona
Lukas - oplata za konto
Darek pisze:
> [...]
> prowadzenie konta, tzn. czy liczony jest miesiac kalendarzowy, czy tez miesiac

Nie pamiętam jak to było u mnie na początku ale przypuszczam, że za miesiąc kalendarzowy.

> styczniu saldo na koncie mialem zerowe, natomiast na poczatku lutego mialem
> saldo powyzej 5000 zl (co zwalania z oplaty miesiecznej).

Z opłaty miesięcznej zwalnia cię nie jednorazowe saldo na początku miesiąca w wys 5tys ale średnia lokat i salda na koncie liczona _po całym miesiącu_. Zatem jeśli 5tys miałeś na początku miesiąca a potem tylko wypłaty to na pewno naliczą ci opłatę.
piona

--
http://piona.fm.interia.pl
..>> moja strona <<..

Data: 2009-02-24 06:21:19
Autor: Turner
Lukas - oplata za konto
On Mon, 23 Feb 2009 21:03:33 +0100, Piona <email@wsygnaturce.pl>
wrote:

Darek pisze:
> [...]
> prowadzenie konta, tzn. czy liczony jest miesiac kalendarzowy, czy tez miesiac

U mnie dopiero po 3 miesiącach opłat (choć saldo było >5000)
zapraestali poboru opłaty za prowadzenie.
AT

Data: 2009-02-25 08:27:46
Autor: Piona
Lukas - oplata za konto
Turner pisze:
U mnie dopiero po 3 miesiącach opłat (choć saldo było >5000)
zapraestali poboru opłaty za prowadzenie.
AT

Trzeba było pisać reklamację.
piona

--
http://piona.fm.interia.pl
..>> moja strona <<..

Data: 2009-02-25 10:21:21
Autor: Turner
Lukas - oplata za konto
On Wed, 25 Feb 2009 08:27:46 +0100, Piona <email@wsygnaturce.pl>
wrote:

Turner pisze:
U mnie dopiero po 3 miesiącach opłat (choć saldo było >5000)
zapraestali poboru opłaty za prowadzenie.
AT

Trzeba było pisać reklamację.
piona

Takie info dostałem po zapytaniu w ich serwisie telefonicznym (jakieś
2 lata temu)
AT

Data: 2009-03-12 10:42:51
Autor: Darek
Lukas - oplata za konto

 > Witam i pytam.
 > Czy moze ktos jest zorientowany, w jaki sposob Lukas nalicza oplaty za=

 > prowadzenie konta, tzn. czy liczony jest miesiac kalendarzowy, czy=20
tez miesiac
 > od zalozenia konta?

Nie pami=EAtam jak to by=B3o u mnie na pocz=B1tku ale przypuszczam, =BFe =
za=20
miesi=B1c kalendarzowy.

 > styczniu saldo na koncie mialem zerowe, natomiast na poczatku lutego=20
mialem
 > saldo powyzej 5000 zl (co zwalania z oplaty miesiecznej).

Z op=B3aty miesi=EAcznej zwalnia ci=EA nie jednorazowe saldo na pocz=B1tk=
u=20
miesi=B1ca w wys 5tys ale =B6rednia lokat i salda na koncie liczona _po=20
ca=B3ym miesi=B1cu_. Zatem je=B6li 5tys mia=B3e=B6 na pocz=B1tku miesi=B1=
ca a potem=20
tylko wyp=B3aty to na pewno nalicz=B1 ci op=B3at=EA.
piona

Moja reklamacja zostala pozytywnie rozpatrzona przez Lukas, gdyz dostalem zwrot 11 zl.
Jeszcze nie mam decyzji na pismie, pewnie dotrze za kilka dni.
Dziwne, ze bank popelnia takie proste bledy, ktore nie tylko klientow odstraszaja, ale i generuja koszty, bo ktos musial na moja sprawe czas tracic (razem to zajelo pewnie ponad pol godziny) + koszty wysylki listu. Sadze, ze to wynioslo wiecej niz te 11 zl.  --

Data: 2009-03-12 13:24:09
Autor: squonk
Lukas - oplata za konto
Darek <darek12345.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
tracic
(razem to zajelo pewnie ponad pol godziny) + koszty wysylki listu. Sadze,
Nie martw sie , oni nawet za wyplaty z wlasnych bankomatow pobieraja prowiizje. POtem zwracaja. Mialem juz tak 3 razy. To taka ich przypadlosc.
Widac zalezy im na generowaniu bzdurnych papierow i denerwowaniu klientow.
Dlatego teraz korzystam z Millenium.

Data: 2009-03-12 18:26:10
Autor: Darek
Lukas - oplata za konto

> [...]
> Jeszcze nie mam decyzji na pismie, pewnie dotrze za kilka dni.
> Dziwne, ze bank popelnia takie proste bledy, ktore nie tylko klientow > odstraszaja, ale i generuja koszty, bo ktos musial na moja sprawe czas tracic > (razem to zajelo pewnie ponad pol godziny) + koszty wysylki listu. Sadze, ze > to wynioslo wiecej niz te 11 zl.  > Nie martw sie , oni nawet za wyplaty z wlasnych bankomatow pobieraja prowiizje. POtem zwracaja. Mialem juz tak 3 razy. To taka ich przypadlosc.
Widac zalezy im na generowaniu bzdurnych papierow i denerwowaniu klientow.

Na szczescie z bankomatami Lukasa nie bede mial do czynienia, bo nie mam karty, a konto musze miec, bo zalozylem u nich lokate a nie ma mozliwosci zalozenia lokaty bez konta.
Jednak widze, ze trzeba kontrolowac uwaznie to co sie dzieje na koncie, zeby znow nie pobrali jakiejs oplaty-niespodzianki.

--

Lukas - oplata za konto