Lukas przegina z zaświadczeniami o zarobkach

Data: 2010-05-04 20:16:16
Autor: MHC Mega
Lukas przegina z zaświadczeniami o zarobkach
John Smith wrote:

Nie uważacie...że jeśli dają kredyt, a potem co 3 m-ce mnie
sprawdzają czy zarabiam wystarczająco środków by ich zadowolić to
jest to policzek lub nawet kopniak w twarz

Może właśnie muszą się pozbyć jakiejś ilości KK (panika grecka?).
Bo widze że mBank też uruchomił siakieś specjane procedury jakby ktoś
chciał pozbyć się kredytówki.

--
Pzdr.
Mega

Data: 2010-05-04 20:17:19
Autor: MHC Mega
MHC Mega wrote:

John Smith wrote:

> [...]

Może właśnie muszą się pozbyć jakiejś ilości KK (panika grecka?).
Bo widze że mBank też uruchomił siakieś specjane procedury jakby ktoś

A, nie o KK :) Ale zasad ta sama - pewnie banki muszą się popzbywać
kredytów bo coś tam.

--
Pzdr.
Mega

Data: 2010-05-04 22:23:00
Autor: John Smith
Lukas przegina z zaświadczeniami o zarobkach
Może właśnie muszą się pozbyć jakiejś ilości KK (panika grecka?).
Bo widze że mBank też uruchomił siakieś specjane procedury jakby ktoś
chciał pozbyć się kredytówki.

Nie mam z mBank'iem ani Millenium do czynienia, jednak zgadza się co do jednego, że Lukas to wrzód na tyłku bankowców i skłoniłem sie wziąć tam kredyt jedynie dlatego, że nie wpisują go do BIK'u. No i takie są tego wady i zalety. Do czytających taka nauka, że nie zawsze jest tak pięknie jak piszą. Czy  jest jakiś inny bank co nie wpisuje gotówkowych do Biku? Proszę o podpowiedz gdzie się przenieść jakby doszło do rozwiązania umowy ...(bo ja sku... nie popuszczę i nie bedę na każdy rozkaz.)

Data: 2010-05-05 00:00:08
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
On 4 Maj, 22:23, "John Smith" <rannyju...@wp.pl> wrote:
> [...]

o podpowiedz gdzie się przenieść jakby doszło do rozwiązania umowy ...(bo ja
sku... nie popuszczę i nie bedę na każdy rozkaz.)

Lukas wpisuje do BIKu karty. Na razie mam wpisaną kartę Visa Auchan, z
której zrezygnowałem kilka dni temu. Ciekawe, czy poradzą sobie z
uaktualnieniem rejestru w BIKu.

Data: 2010-05-05 09:13:42
Autor: MarekZ
Użytkownik <krzysztof_krawczyk@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c20846e1-0733-4f39-9ef6-71cda7eeb462@b18g2000yqb.googlegroups.com...

Lukas wpisuje do BIKu karty. Na razie mam wpisaną kartę Visa Auchan, z
której zrezygnowałem kilka dni temu. Ciekawe, czy poradzą sobie z
uaktualnieniem rejestru w BIKu.

Bywa różnie, maja tam burdel. Ja mam wpisaną kartę MC Tesco a nie wpisaną Furorę.

Data: 2010-05-06 08:03:02
Autor: John Smith
Lukas przegina z zaświadczeniami o zarobkach

Bywa różnie, maja tam burdel. Ja mam wpisaną kartę MC Tesco a nie wpisaną Furorę.
Super ...a ktoś może coś powiedzieć o kredycie gotówkowym, nie o KK? Czy jakiś inny bank od Lukasa nie wpisuje jego istnienia do BIK'u?

Lukas przegina z zaświadczeniami o zarobkach