Lukas, refleks szachisty.

Data: 2012-06-07 11:08:16
Autor: wiatrak
Lukas, refleks szachisty.
Dziś w po zalogowaniu się do Lukasa zobaczyłem nową wiadomość w poczcie. Datowaną dnia 06.06.2012.
 I w tej wiadomości z dnia 6 czerwca informują mnie że:

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że z dniem 20 maja i 27 maja br. Credit Agricole Bank Polska S.A. wprowadził zmiany w następujących dokumentach:

  a.. "Tabela oprocentowania konta dla osób fizycznych"
  b.. "Regulamin Pakietu Zyskowny Duet"
Lepiej późno niż wcale. :)

A tak na marginesie akurat te zmiany są mi obojętne. Mam tam dalej bezpłatne e-konto, bo mieszkam z tym bankiem przez ścianę i traktuję go jako wygodny wpłatomat.

Lukas, refleks szachisty.